Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 26 november 2007, 20:23   #14
Poezewoef
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2007
Berichten: 57
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Hallo Fideel,
Heb je wel voldoende geduld gehad? B.v. saw palmetto begint soms pas te werken na 7 maanden....
En in jouw geval kun je toch Minoxidil lotion en/of Finasteride gaan uitproberen? Heb je daarover al gelezen op dit forum?

Jaloers op vrouwen? Vrouwen kunnen wel degelijk kaal worden; zie foto's op dit forum en reportages op t.v. van vrouwen met AA. Vrouwen met AGA krijgen zo weinig dunne haartjes dat de hoofdhuid overal zichtbaar wordt en dat er een scheiding ontstaat van b.v. 1,5 cm of erger.
Inderdaad! Hoe kan je nu jaloers zijn op vrouwen? Voor ons is kaalheid gewoon veel erger!
Niemand kijkt op van een kale man op straat. Als het je niet meer bevalt, scheer het dan gewoon af!
Kalende vrouwen worden maatschappelijk niet aanvaard. Zo is het gewoon. Dus voor ons is het erger.

Ik word eigenlijk altijd een beetje kwaad als ik al dat aanstellerig gejank van die mannen hier lees. Zoals ik al zei, niemand heeft problemen met kale mannen. Vrouwen met kale plekken daarentegen worden als bijzonder onaantrekkelijk beschouwd.
Poezewoef is offline   Met citaat reageren
 

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.