Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 maart 2012, 11:41   #1
Probleemgeval
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2011
Berichten: 10
Question Geen AA maar ook geen doorverwijzing

Nadat de plek op mijn hoofd een jaar rustig is geweest en ik eindelijk mijn haar eens naar achteren kon dragen ipv opzij, is sinds 2 dagen alles weer van voor af aan begonnen. Begint met jeuk, heet worden en krabben helpt niet. Vanmorgen meteen naar de huisarts gegaan voor een spoed-doorverwijzing naar de dermatoloog want elke keer dat ik afspraak bij de dermatoloog moest komen waren we al weken verder en was er op de kale plek na verder niks te zien (zoals bultjes of ontstekingen of roodheid). Ik vertelde hem het compleet zat te zijn, ik loop hier al zeker vanaf mijn 15e mee rond (nu 31!) en sta elke keer weer te janken als ik in de spiegel kijk en ermee geconfronteerd word. IK KRIJG GEEN DOORVERWIJZING. Ik was namelijk al `grondig onderzocht` vorig jaar. Eh... ze hebben een stukje van mijn nagel afgeknipt wegens mijn eczeem, alleen maar naar mijn hoofd gekeken en gezegd: ja, nu zie ik niks... Terwijl er in de doorverwijzing duidelijk de vraag stond dit verder over te nemen, onderzoek te doen met een evt. biopsie. Geen haartje onder de microscoop gelegd, geen biopsie gedaan, niet gekeken naar schildklier of candida etc etc.
EN nu zegt mijn huisarts, nee dit is geen alopecia. Eh hallo, wat is het dan wel? Onderzoek?? Daarentegen krijg ik nu weer Itroconazol capsules (42stuks, 2 per dag) omdat ik volgens mij bol sta van de schimmels en Clobetasol shampoo en lotion die hij vergeten is erbij te zetten.
Alles leuk en aardig maar ik heb er op gestaan me door te sturen want wordt al zo`n 16 jaar continu met een kluitje het bos in gestuurd.
Weet iemand een goede dermatoloog in of rond Amsterdam (evt verder mag ook) en kan je daar ook zonder doorverwijzing terecht?
Wie kan mij verder helpen? Alvast bedankt
Probleemgeval is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
alopecia, candida, dermatoloog, jeuk, onderzoek

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.