Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 mei 2013, 13:17   #1
Limits
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Berichten: 1
Smile Schoolonderzoek AA - Vrijwilligers gezocht!

Hallo allemaal ,

ik zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Eline. Mijn moeder heeft de haarziekte Alopecia Areata, net als vele anderen.

Voor mijn school moet ik een profielwerkstuk maken. Hierbij doe je onderzoek naar een onderwerp dat je aanspreekt. Ik heb ervoor gekozen de haarziekte Alopecia Areata te onderzoeken. Hiervoor heb ik vrijwilligers nodig die mee willen werken aan een interview. Hierin worden vragen gesteld over de omgang met Alopecia Areata als drager of als relatie.

Dit interview kan gewoon per mail en anoniem. Natuurlijk zou ik het ook geweldig vinden als u mij persoonlijk wilt ontmoeten voor dit interview, of gewoon om over uw evaringen te praten.

Wat ik met dit interview wil bereiken is de wetenschap een stapje verder te helpen door middel van verbanden te leggen tussen de levensstijl of -situatie en de hoeveelheid haaruitval.

Natuurlijk ben ik ook van plan contact op te nemen met onderzoekers.
Als deelnemer van dit onderzoek houd ik u natuurlijk op de hoogte van ontwikkelingen tijdens mijn onderzoek.

Ik hoop op velen reacties en medewerking! U kunt contact opnemen via dit forum of via mijn mail of skype. Het interview wordt u dan toegestuurd zodra ik deze heb ontwikkeld en genoeg medewerking heb.

Email: elinevddonk@hotmail.com
Skype: BeyondtheLimiters


Hopelijk tot snel!
Eline van der Donk
Leerling Cambium College te Zaltbommel
Limits is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.