Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 8 februari 2007, 16:29   #166
jaapie12
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2006
Berichten: 14
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Dat was een grapje, Jaapie, omdat we net in een ander hoek van dit forum aan het stemmen waren over de evt. terugkeer van BomB en gesuggereerd werd dat BomB met een andere id aktief zou kunnen worden. En toen begon jij net te posten, vandaar. Niets meer en niets minder!!

Ehh, vertel jij nog wat over jouw behandeling, wat, waar en hoe duur?
Nou hoop dat ie niks verschrikkelijks gedaan heeft dat er een clubje over moet stemmen ??? Dus deze website heeft zijn eigen raad van bestuur, nou nou......

Mijn behandeling:
Wat : 2000 grafts ( zijn er 2130 geworden)
Waar : AC in Veldhoven
Hoe duur : € 3950

Nog 1 Tip voor toekomstige Hters , na de opratie een tijdje ( hoe lang?? even wat voorzichting met alcohol gebruik).
In mijn geval heb ik na 1 maand een feest gehad waarbij ik heb gedronken, voor mijn gevoel niet eens echt veel maar het viel wel verkeerd.
Hierdoor heb ik op de pot gehangen en zijn er bloedingen in het ontvangst gebied geweest. Waardoor ik ( terwijl ik na 2 weken al geen zichtbaar roze huid meer had) een roze huid heb terug gekregen. Die nu 2 maanden later wel minder aan het worden is. En dat was niet echt prettig.
Voor de rest Limbo kan ik alleen maar zeggen dat ik tot nu toe tevreden ben op de manier waarop ik ben behandeld.
Over het reslutaat kan ik je echter nog niets melden, daarvoor is het nog te vroeg.

Gr
Jaapie12
jaapie12 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2007, 16:52   #167
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaapie12 Bekijk bericht
Nou hoop dat ie niks verschrikkelijks gedaan heeft dat er een clubje over moet stemmen ??? Dus deze website heeft zijn eigen raad van bestuur, nou nou......

Mijn behandeling:
Wat : 2000 grafts ( zijn er 2130 geworden)
Waar : AC in Veldhoven
Hoe duur : € 3950

Nog 1 Tip voor toekomstige Hters , na de opratie een tijdje ( hoe lang?? even wat voorzichting met alcohol gebruik).
In mijn geval heb ik na 1 maand een feest gehad waarbij ik heb gedronken, voor mijn gevoel niet eens echt veel maar het viel wel verkeerd.
Hierdoor heb ik op de pot gehangen en zijn er bloedingen in het ontvangst gebied geweest. Waardoor ik ( terwijl ik na 2 weken al geen zichtbaar roze huid meer had) een roze huid heb terug gekregen. Die nu 2 maanden later wel minder aan het worden is. En dat was niet echt prettig.
Voor de rest Limbo kan ik alleen maar zeggen dat ik tot nu toe tevreden ben op de manier waarop ik ben behandeld.
Over het reslutaat kan ik je echter nog niets melden, daarvoor is het nog te vroeg.

Gr
Jaapie12
Klopt, pas over 9 maanden zie je het eindresultaat. Het was dus een FUT?

Fijn om te horen dat het goed bevallen is. Ook ik werd hier pas actief na mijn FUT. De meesten doen het andersom...
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2007, 21:57   #168
Hobbes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 33
FUE bij AC

Vandaag wil ik even een zeer goede ervaring op dit forum kwijt.
Afgelopen maandag (Hasselt) en dinsdag (Veldhoven)een FUE laten doen bij AC. 2000 Transplantaten in twee dagen. Ik ben zeer tevreden over de behandeling. Niet alleen waren de verpleegkundigen en dokter Feriduni zeer kundig, ze waren ook nog eens zeer vriendelijk en dat is toch ook wel belangrijk als je twee hele dagen met ze doorbrengt. Het was zeer vetrouwenwekkend dat alles bespreekbaar was en dat alle keuzes je goed gemotiveerd werden voorgelegd en alles met je werd doorgenomen. Vandaag heb ik wel wat last van oedeemvorming, maar dat is dan ook een hele normale lichamelijke reactie. Met alle meegekregen instructies voor de komende weken ben ik ervan overtuigd dat het resultaat over een tijd het gewenste resultaat zal opleveren.
Dank aan het AC-team!
Hobbes is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2007, 10:01   #169
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Een positief bericht, fijn. Hou je ons op de hoogte??
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2007, 10:52   #170
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Dat is mooi. Ben benieuwd naar het resultaat.
Hoe lang heeft de ingreep geduurd?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2007, 11:29   #171
Hobbes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 33
Idd een positief bericht. Ik houd jullie op de hoogte. Vandaag lijk ik op een bokser doordat het oedeem nu op mn ogen zit, haha...ik zie er niet uit.

Twee dagen ben ik behandeld. Per dag zijn ongeveer 1000 transplantaten geplaatst. Het uitnemen neemt logischerwijs nogal wat tijd in beslag, maar als je een beetje relaxt bent en een beetje aan het dommelen bent dan gaat de tijd wel weer snel. Uiteindelijk heb ik het er zeker voor over gehad.
Hobbes is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2007, 11:41   #172
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Mogen wij weten wat je betaald hebt??
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2007, 12:23   #173
Hobbes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 33
Van mij wel, want daar ben ik ook zeer tevreden over. Ik heb me vooraf natuurlijk goed geinformeerd door consults bij verschillende klinieken te laten uitvoeren. Je schrikt echt van de grote verschillen in de wijze waarop je te woord wordt gestaan en de prijzen. Zo werd mij bij 1 kliniek in 10 min verteld dat ik ca 1500 transplantaten nodig had die ik bij hen volgens de FUT-methode kon laten zetten voor het lieve sommetje van €12.000,00. Bij een andere kliniek zou ik € 14.000,00 voor ca 2500 transplantaten FUE kwijt zijn en € 9000,00 voor FUT.
Nu heb ik dus 2000 transplantaten laten zetten volgens de FUE-methode voor € 7000,00. M.i. een zeer goede, scherpe prijs. Zeker nu ik weet dat de behandeling wordt gedaan door zeer kundige en betrokken mensen.
Hobbes is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2007, 12:56   #174
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Ja, lijkt me ook een goede deal. Zo zie je maar, rondshoppen loont!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2007, 13:15   #175
Hobbes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 33
Idd...en zo kun je ook het best er achter komen of een kliniek meer voor het snelle geld gaat of niet. Natuurlijk wil iedere kliniek geld verdienen en daar is ook niets mis mee (het is tenslotte geen vrijwilligerswerk), maar ik heb grote verschillen ervaren op het gebied van aandacht en tijd voor de patient.
Hobbes is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2007, 13:18   #176
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Zeg Hobbes, je wordt toch niet gesponsord door AC?
Geintje , Jeroen is hier bang voor...

Hoe dan ook, ik voel me toch getild voor mijn 4700 euro's voor zeg maar 1100 grafts FUT bij TH... Maar ala, het is gebeurd en ik ben tevreden met het resultaat!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2007, 13:47   #177
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Werd ik maar gesponsord!

En maak je niet druk om die 4700 euro. Ik heb voor mn eerst 900 en nogwat ook 15000 gld neer moeten tellen.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2007, 14:01   #178
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rene vd laan Bekijk bericht
Ik heb trouwens 22 februari een consult. Ik zal jullie op de hoogte houden, van hoe het afgelopen is.

Ik neem aan dat hij 5450 euro heeft betaald!!

Greetz Rene.

Hoe is je consult afgelopen vandaag rene?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2007, 14:31   #179
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23 Bekijk bericht
Werd ik maar gesponsord!

En maak je niet druk om die 4700 euro. Ik heb voor mn eerst 900 en nogwat ook 15000 gld neer moeten tellen.
I know. Maar toch...
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2007, 14:32   #180
Hobbes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 33
Haha, had ik eerder aan moeten denken (aan sponsoring). Nee hoor geen sprake van sponsoring....het is andersom: ik heb AC natuurlijk gesponsord. Maar even zonder gekheid, het is natuurlijk een heel goede prijs-kwaliteitverhouding die ik heb gekregen.

Limbo, als je tevreden bent over het resultaat, is er niets aan de hand, toch. Is je geld in ieder geval goed besteed geweest!
Hobbes is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Kliniek] Consult Aesthetic Clinics lesshair Chirurgische behandelingen 8 16 juni 2005 18:07
dense packing Jeremy Chirurgische behandelingen 16 23 januari 2005 19:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.