Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 12 maart 2006, 20:17   #76
Sjans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 september 2005
Berichten: 72
Ik ga voor de FUT. Kan mij dat littekentje in mijn nek nou schelen? Dat ziet niemand. Ik heb ook niet geinformeerd bij andere klinieken en methodes. Ze zeggen toch allemaal van zichzelf dat ze het beste zijn. Zo word de keuze voor mij alleen maar moeilijker.
Sjans is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2006, 21:34   #77
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Als ik jou was zou ik toch in ieder geval informeren naar de nieuwe manier van FUT. Dus dat je een onzichtbaar litteken overhoud.

Ikzelf heb nog geen concrete plannen om nog een ht te laten doen, maar als ik mn litteken er door kan laten wegwerken dan misschien toch wel.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2006, 21:37   #78
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.256
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjans
Ik ga voor de FUT. Kan mij dat littekentje in mijn nek nou schelen? Dat ziet niemand. Ik heb ook niet geinformeerd bij andere klinieken en methodes. Ze zeggen toch allemaal van zichzelf dat ze het beste zijn. Zo word de keuze voor mij alleen maar moeilijker.
Als je een litteken geen probleem vindt, dan is er weinig verschil tussen FUT en FUE. De inplanting is hetzelfde. Maar hou er rekening mee dat 1 haartransplantatie in het algemeen niet genoeg is voor een redelijk resultaat.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2006, 21:41   #79
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk
Als je een litteken geen probleem vindt, dan is er weinig verschil tussen FUT en FUE. De inplanting is hetzelfde. Maar hou er rekening mee dat 1 haartransplantatie in het algemeen niet genoeg is voor een redelijk resultaat.
Dat is maar net wat je er van verwacht natuurlijk.
Als je een volle bos met haar wilt, dan niet natuurlijk.

Als je je kale kop een beetje wilt "breken" dan kan 1 ht best voldoende zijn.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2006, 21:49   #80
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.414
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
Dat is maar net wat je er van verwacht natuurlijk.
Als je een volle bos met haar wilt, dan niet natuurlijk.

Als je je kale kop een beetje wilt "breken" dan kan 1 ht best voldoende zijn.
"Dicht" krijg je het toch nooit!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2006, 20:11   #81
Sjans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 september 2005
Berichten: 72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk
Als je een litteken geen probleem vindt, dan is er weinig verschil tussen FUT en FUE. De inplanting is hetzelfde. Maar hou er rekening mee dat 1 haartransplantatie in het algemeen niet genoeg is voor een redelijk resultaat.
Ik denk dat een redelijk resultaat wel haalbaar is met 1 HT.

re·de·lijk1 (bn.)
vrij goed => behoorlijk, fatsoenlijk, lang niet /gek/slecht/, niet onverdienstelijk, verdienstelijk


Zoals Limbo het al zegt "ultiem krijg je het toch nooit"
Sjans is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2006, 21:08   #82
Stevie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2006
Berichten: 50
Welke kliniek heeft de voorkeur bij jou.. sjans?
Stevie is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2006, 18:27   #83
Sjans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 september 2005
Berichten: 72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
Welke kliniek heeft de voorkeur bij jou.. sjans?
Ik ga naar Transhair.
Sjans is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2006, 09:37   #84
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.414
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjans
Ik ga naar Transhair.
Ben je ook naar andere klinieken geweest voor een oriënterend gesprek?? Ik ben nl. destijds wel nog bij Schumacher geweest voodat ik naar Transhair ging.
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2006, 18:28   #85
Sjans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 september 2005
Berichten: 72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo
Ben je ook naar andere klinieken geweest voor een oriënterend gesprek?? Ik ben nl. destijds wel nog bij Schumacher geweest voodat ik naar Transhair ging.
Nee, ik heb eerst maanden lang op internet allerlei sites afgespeurd. Toen heb ik besloten een consult te nemen bij Transhair. Dat voelde vertrouwd en daarom heb ik meteen besloten (5 weken na mijn consult ofzo) het daar te gaan doen.

Ze staan goed aangeschreven op internet en ik wilde gewoon een knoop doorhakken. Ik kan wel bij 5 verschillende praktijken langsgaan, maar dat maakt de keuze alleen maar moeilijker. Daarnaast komt FUT op mij over als de methode voor het beste resultaat en is iets goedkoper in vergelijking met de FUE. Dat je dan een litteken in je nek krijgt boeit me niet zo.

Vandaar mijn keuze.
Sjans is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2006, 19:34   #86
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.414
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjans
Nee, ik heb eerst maanden lang op internet allerlei sites afgespeurd. Toen heb ik besloten een consult te nemen bij Transhair. Dat voelde vertrouwd en daarom heb ik meteen besloten (5 weken na mijn consult ofzo) het daar te gaan doen.

Ze staan goed aangeschreven op internet en ik wilde gewoon een knoop doorhakken. Ik kan wel bij 5 verschillende praktijken langsgaan, maar dat maakt de keuze alleen maar moeilijker. Daarnaast komt FUT op mij over als de methode voor het beste resultaat en is iets goedkoper in vergelijking met de FUE. Dat je dan een litteken in je nek krijgt boeit me niet zo.

Vandaar mijn keuze.
Je hebt er in elk geval goed over nagedacht. Ik ben eerst naar Schumacher gegaan omdat die toevallig een praktijkje vlak in de buurt heeft. Viel me tegen. Het was de dokter (junior) zelf en die gaf wel een prijsindicatie maar ik moest toch nog maar eens naar Den Haag gaan om met dokter Novotski te babbelen. Dat kon op de dag van de transplantatie zelf. Heb inzake FUT weinig positiefs van Schumacher gelezen, toegegeven, ook weinig negatiefs. En Vlijmen is weer vlak bij mijn werk. En het klikte meteen met Hein Stroucken, ook een Limbo. Vandaar. En van dat litteken heb ik nu, 3 maanden na dato, helemaal geen last meer. En bovendien wil ik toch nooit een kale kop, want anders had ik ook geen HT laten doen!
Succes alvast, binnenkort, Sjans. Het valt allemaal wel mee!!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2006, 21:20   #87
Sjans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 september 2005
Berichten: 72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo
Je hebt er in elk geval goed over nagedacht. Ik ben eerst naar Schumacher gegaan omdat die toevallig een praktijkje vlak in de buurt heeft. Viel me tegen. Het was de dokter (junior) zelf en die gaf wel een prijsindicatie maar ik moest toch nog maar eens naar Den Haag gaan om met dokter Novotski te babbelen. Dat kon op de dag van de transplantatie zelf. Heb inzake FUT weinig positiefs van Schumacher gelezen, toegegeven, ook weinig negatiefs. En Vlijmen is weer vlak bij mijn werk. En het klikte meteen met Hein Stroucken, ook een Limbo. Vandaar. En van dat litteken heb ik nu, 3 maanden na dato, helemaal geen last meer. En bovendien wil ik toch nooit een kale kop, want anders had ik ook geen HT laten doen!
Succes alvast, binnenkort, Sjans. Het valt allemaal wel mee!!
Begint er inmiddels al wat te groeien? Zie je al wat verschil?
Sjans is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2006, 21:58   #88
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.414
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjans
Begint er inmiddels al wat te groeien? Zie je al wat verschil?
Zou eigenlijk wel moeten. Een aantal haren is niet uitgevallen, dus dat is al winst. Verder zie ik ook een paar stoppeltjes, maar toch nog niet alles. Zitten bijna op 3 maanden (nog 2 weken) dus tis wel nog spannend!!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2006, 18:09   #89
Sjans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 september 2005
Berichten: 72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo
Zou eigenlijk wel moeten. Een aantal haren is niet uitgevallen, dus dat is al winst. Verder zie ik ook een paar stoppeltjes, maar toch nog niet alles. Zitten bijna op 3 maanden (nog 2 weken) dus tis wel nog spannend!!
Na 4 á 6 maanden gaat het weer groeien toch? Duurt wel lang hoor
Sjans is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2006, 18:26   #90
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.414
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjans
Na 4 á 6 maanden gaat het weer groeien toch? Duurt wel lang hoor
Getransplanteerde haren gaan na ca. 3 maanden groeien. Dus het gaat binnenkort gebeuren!! Heb met de kapper al afgesproken dat we voor een ander model gaan, hahaha!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.