Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 maart 2012, 17:13   #16
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Nog een nabrander over het plaatje bij de groupon (zie bijlage).

Allereerst bij methode. Daar staat bij haarstamceltransplantatie een 'v' terwijl het in essentie niet verschilt van FUE. Ik zou daar dus ook 'grafting' verwachten.

Ik ben een heel groot voorstander van FUE, maar bij het effect op het haargroei moet ik toch heel eerlijk zeggen dat FUE er zeker niet beter vanaf komt dan FUT (strip). Even goed of mogelijk zelfs iets minder. Al is de kanttekening dat veel afhangt van de ervaring van de kliniek!

Het stukje voor 'natuurlijk resultaat' begrijp ik ook niet goed. Is de mate van (of het risico op) littekenvorming daarvoor de basis? Dan is die basis wat te smal, want het natuurlijk resultaat hangt in heel grote mate af van de wijze van terugplanten. Richting van de grafts, gekozen dichtheden, gekozen haarlijn, ... ervaring van degene die de ingreep uitvoert dus.

Over pijn kan ik niet goed oordelen, mijn FUE was niet absoluut pijnloos, maar het was meer ongemak en vervelend dan echt pijn. Pijn is subjectief. Ik zou eerder wijzen op de benodigde pijnbestrijding ... zwaar, licht, minimaal of niet nodig.

Over de kosten kunnen we nog wel discussieren over 'iets'. Puur kijkend naar het aantal haren en naar de gangbare kosten (gunstigst 5100 euro voor 1800 haren), dan kan een FUE voor de helft van die prijs. Maar met die groupon is het in ieder geval zeker een mooie deal.

En bij het laatste, de tijd buiten het lichaam, denk ik dat ik toch (helaas) weer FUT moet verdedigen. Gemiddeld zal een graft bij FUT korter buiten het lichaam zijn dan bij FUE ...

Zalven en dergelijke vind ik een hele lastige. Met een goed regime bestaand uit bijvoorbeeld minoxidil (lotion) en finasteride (pil) zijn er resultaten te bereiken waar een grote haartransplantatie niet tegenop kan. Helaas zijn er geen garanties, wordt de grootste winst niet geboekt op plekken waar men het graag ziet (die #$@#-inhammen), kan de winst later weer verdampen en zit je voor de rest van je leven aan die middelen vast ...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg groupon-DHI.jpg‎ (46,4 KB, 85x gelezen)
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 5 maart 2012 om 17:16
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2012, 17:28   #17
LaserCompany
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 februari 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 13
Beste Anthonie,

De betalingsmethode die Laser-Company toepast werkt inderdaad niet via het aantal grafts dat wordt verplaats. Wij werken aan de hand van de grote van de behandeling, dus de tijdsduur en de grote van de plaats die behandelt moet worden. Op onze website kunt u echter ook lezen wat u daarvoor ongeveer kunt verwachten, dus het aantal haren/grafts.

Daarnaast ligt de verhouding haren-grafts, geheel aan de patiënt zelf. Zo heeft de ene persoon 1 haar per graft en de ander 4 haren per graft.

Wat betreft de mogelijkheden is bij de DHI-behandeling juist het tegenovergestelde het geval. De mogelijkheden bij de DHI gaan namelijk verder dan bij enig ander behandelmethode. Waar de dichtheid eigenlijk weinig zegt (ligt namelijk wederom geheel aan de eisen en verwachtingen van de patiënt), kunt u dankzij de DHI-precisie een dichtheid krijgen van maar liefst 80 grafts per cm2. Waar het bij ons echter voornamelijk om draait is dat u na de behandeling folle bos haar heeft, wat vervolgens zo natuurlijk mogelijk oogt.

Met vriendelijke groeten
LaserCompany is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2012, 17:41   #18
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik ben een kind van deze tijd en ik zie graag gekwantificeerd wat ik koop. Maar inderdaad, verwachtingen of kwaliteit zijn niet in geld te vatten. Ik ben dus heel benieuwd wat de ervaringen gaan zijn.

Ik kan me ook voorstellen dat deze methode heel flexibel is en dat je er sneller kleinere behandelingen mee kunt laten doen ... 'touch-ups'. Ik zie dat wel zitten.

Moet je er eigenlijk volledig voor gemillimeterd worden?
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2012, 17:43   #19
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Vind het een beetje half-zwak antwoord..
Kunnen jullie de techniek zelf verder toelichten?
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2012, 17:49   #20
Harbour
HaarWeb lid
 
Harbour's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 167
Interessant..
Hoe zit het met de ervaring van de behandelende doktoren?
Harbour is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2012, 18:06   #21
LaserCompany
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 februari 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 13
Jullie zullen hopelijk binnenkort behoorlijk wat recensies kunnen lezen op haarweb en andere forums. De acties bij groupon hadden namelijk geleid tot zo'n 68 aanmeldingen. Wegens het grote succes heeft Laser-Company (LC) ertoe besloten om tot en met dinsdag door te gaan met deze acties. Daarna zullen de acties wegens de strikte prijsstructuur van DHI stoppen.

Voor de DHI-behandeling hoeft u niet geheel gemillimeterd te worden. Achter op uw hoofd (de donorplaats) wordt bij voorkeur wel tot 1 millimeter geschoren. Zo kunnen we namelijk gemakkelijker de haartjes pakken. Bovenop uw hoofd hebben we dit echter liever niet. Op deze manier kunnen we namelijk gemakkelijker de groeirichting bepalen.

Wat betreft de ervaring van onze doktoren: Vanwege de strikte eisen van DHI over de uitvoering van de behandeling en de eisen waaraan de klinieken moeten voldoen, worden alleen de ervaren doktoren van DHI zelf tot de behandelingen toegelaten. De doktoren worden dus speciaal per behandelings-week uit verschillende EU-landen gevlogen.
LaserCompany is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2012, 19:28   #22
Particle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2012
Berichten: 21
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LaserCompany Bekijk bericht

Aan de heer Particle:
De informatie die op Groupon staat vermeld, is de juiste.
Tja, als u dan toch reageert, waarom zo'n antwoord?

"Het betreft het aantal haren / grafts" is korter maar zou wat mij betreft volstaan.
Particle is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2012, 22:13   #23
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Jullie vliegen elke week andere doktoren in uit het buitenland:S?
Waarom staat er nergens hoe de techniek precies werkt.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2012, 11:05   #24
Robsen78
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2007
Berichten: 10
Omdat ik geinteresseerd was in deze methode zat ik een filmpje op youtube te kijken (de link staat op Laser company homepage) met daarin resultaten van klanten.

Maar deze persoon staat hier bij Lasercompany / DHI bij 1:40min http://youtu.be/eV0Fp4xUgCQ?t=1m40s staan foto's van een persoon die ik eerder had gezien!

Na even nadenken en kijken zie ik hier PRECIES dezelfde foto bij Poseidon kliniek? http://www.poseidon-kliniek.nl/index...id=5&Itemid=10 Beetje in het midden van de pagina en bij poseidon heet hij Andre?

Is DHI/ Poseidon/ Lasercompany hetzelfde? Of is deze 'Andre' bij allebei de klinieken behandeld?
Robsen78 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2012, 13:43   #25
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Wat gebeurd er met het donor gebied? Hoe verhoud zich dit met FUE?
Kunnen er meer, minder of evenveel haren worden verplaats?
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2012, 17:01   #26
Jeroen76
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 maart 2012
Berichten: 12
Met veel belangstelling heb ik deze discussie gevolgd. Ik heb de Groupon "gekocht" en zal dus spoedig mijn ervaringen kunnen delen. In eerste instantie was ik bij HASCI in gesprek voor een haarstamceltransplantatie, maar dit aanbod van LaserComapny was toch wel erg aantrekkelijk, financieel gezien. De DHI techniek lijkt me net iets minder geavanceerd als HST, mede ook doordat bij HST gesproken kan worden over haarvermeerdering (de haren groeien terug in het donorgebied). Maar verder lijkt DHI mij wel beter dan FUE en FUT. Ik heb a.s. dinsdag een consult en hoop zo spoedig mogelijk de behandeling te kunnen ondergaan, ik hou iedereen op de hoogte!
Jeroen76 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2012, 19:11   #27
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
We zijn benieuwd
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2012, 21:21   #28
Robsen78
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2007
Berichten: 10
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen76 Bekijk bericht
Met veel belangstelling heb ik deze discussie gevolgd. Ik heb de Groupon "gekocht" en zal dus spoedig mijn ervaringen kunnen delen. In eerste instantie was ik bij HASCI in gesprek voor een haarstamceltransplantatie, maar dit aanbod van LaserComapny was toch wel erg aantrekkelijk, financieel gezien. De DHI techniek lijkt me net iets minder geavanceerd als HST, mede ook doordat bij HST gesproken kan worden over haarvermeerdering (de haren groeien terug in het donorgebied). Maar verder lijkt DHI mij wel beter dan FUE en FUT. Ik heb a.s. dinsdag een consult en hoop zo spoedig mogelijk de behandeling te kunnen ondergaan, ik hou iedereen op de hoogte!
Ik gok dat je nog wat grafts (maar zij tellen in haren) zal moeten bijkopen....hoeveel heb je er gekocht?
Robsen78 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2012, 22:27   #29
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
Dhi

Voor zover ik het weet is DHI Grieks van origine. Ik heb de directeur een keer tijdens de IMCAS in Parijs gesproken. Ik was niet onder de indruk van het resultaat in ieder geval. IK praat nu over 3-4 jaar geleden.
Wij zouden overigens NOOIT meedoen met een dergelijke Groupon actie. Gaat ten koste van de kwaliteit wat mij betreft. Echter, voor de bekendheid is het wellicht wel goed en ik weet niet hoe de kwaliteiten nu zijn. Zo eerlijk moet ik ook wel zijn.
Ik ben benieuwd naar de resultaten.
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2012, 11:24   #30
Jeroen76
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 maart 2012
Berichten: 12
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robsen78 Bekijk bericht
Ik gok dat je nog wat grafts (maar zij tellen in haren) zal moeten bijkopen....hoeveel heb je er gekocht?
De grote behandeling van 4 uur... ze zeggen zo'n 1350-1800 haren. Zal zeker niet genoeg zijn voor een volle haardos. Maar als ze de dichtheid voorop wat kunnen verbeteren en m'n huidige haarlijn strak en vol kunnen maken dan ben ik al heel blij.

Ik denk dat ik hiermee en i.c.m. toppik wel weer 1 tot 2 jaar vooruit kan. Zien we daarna verder.
Jeroen76 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
dhi, haartransplantatie, lasercompany

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.