Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 mei 2018, 14:51   #1
Leah90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 december 2009
Locatie: https://t.me/pump_upp
Berichten: 45
Geslacht:
Extreme migraine waarschijnlijk door dutasteride

Hallo Iedereen,

sinds medio december 2017 ben ik overgestapt op 0,15mg dutasteride. Nu heb ik sinds februari ondraaglijk zware migraine waar geen medicatie tegen lijkt te helpen. Ik slik op zo'n moment sumatriptan, tramadol(opiaat) en paracetamol en dan nog is het niet weg. Er zijn meer dagen in de week dat ik wel migraine of zware hoofdpijn heb dan niet.
Ik ben sinds mijn 9e migrainepatient en weet wat zware migraine is, maar zoals ik het nu heb, heb ik het nog nooit gehad. Het is werkelijk onhoudbaar. Ik ga hiervoor in juni naar de neuroloog.

Nu kreeg ik ineens het voortschrijdend inzicht dat de heftige migraine wellicht veroorzaakt zou kunnen worden door de dutasteride. Ik vroeg mij af of er meer mensen zijn die hoofdpijn of migraine kregen van dutasteride. Graag zou ik van anderen ervaringen willen horen met dutasteride en of zij bijwerkingen kregen.

Ik baal hier ontzettend van, want het lijkt goed te helpen tegen mijn haaruitval. Ik kreeg weer nieuw haartjes, de haren leken weer langer te worden. Het is een duivels dilemma.
Leah90 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 mei 2018, 08:55   #2
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Toevallig hoorde ik iemand anders er ook over. Nooit migraine gehad en ineens wel. Hij kreeg er zelfs Imigran (spelling?) voor en dat lijkt iets te helpen. Is wel een paardenmiddel en rotspul. (Imigran)

Eta: Is Sumatripan imigran of is dat de werkzame stof hierin?
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 15 mei 2018, 13:52   #3
Leah90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 december 2009
Locatie: https://t.me/pump_upp
Berichten: 45
Geslacht:
Bedankt voor je antwoord Helmgirlie!
De werkzame stof van imigran is inderdaad sumatriptan. Het erge is dat ik dat spul dus bijna dagelijks slik samen met tramadol en dat al maanden. Tramadol is een soort morfine. Is die persoon die jij kent uiteindelijk gestopt met de dutasteride of niet?
Leah90 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.