Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 december 2004, 01:26   #1
herman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 maart 2004
Berichten: 56
haren wassen

mensen ik weet niet of ik de enige ben maar ik durf nooit echt goed bij mijn inhammen te wassen als ik mijn haar was omdat ik bang ben daar haren te verliezen maar ik spoel daar wel altijd goed met water over heen en heel lichtjes masseren terwijl ik op de rest van mijn hoofd wel gewoon goed en hard masseer en ook heb ik na het wassen ALTIJD nog van die droge schilfers op mijn hoofd voornamelijk bij de inhammen...dit vindt ik zooo irritant want krijg ze altijd moeilijk eruiten dan probeer ik ze weer uit te kammen waardoor ik weer haartjes meeneem. Ik gebruik head en shoulder om mijn haren te wassen. iemand ook dit probleem?
herman is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2004, 06:44   #2
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Herman,

Ten eerste is hard en intensief je hoofdhuid boenen niet goed. Je kunt beter gewoon zacht, maar wel grondig, je hoofdhuid masseren.

Ten tweede, haar wat uit staat te vallen, valt sowieso uit. Je kunt gewoon doorgaan met masseren en kammen; het wordt er niet slechter van. Sterker nog, die schilfertjes waar jij het over hebt bij je inhammen zitten er juist waarschijnlijk, omdat je daar niet echt grondig te werk gaat.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2006, 22:06   #3
Roeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2006
Berichten: 129
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herman
mensen ik weet niet of ik de enige ben maar ik durf nooit echt goed bij mijn inhammen te wassen als ik mijn haar was omdat ik bang ben daar haren te verliezen maar ik spoel daar wel altijd goed met water over heen en heel lichtjes masseren terwijl ik op de rest van mijn hoofd wel gewoon goed en hard masseer en ook heb ik na het wassen ALTIJD nog van die droge schilfers op mijn hoofd voornamelijk bij de inhammen...dit vindt ik zooo irritant want krijg ze altijd moeilijk eruiten dan probeer ik ze weer uit te kammen waardoor ik weer haartjes meeneem. Ik gebruik head en shoulder om mijn haren te wassen. iemand ook dit probleem?
head and shoulders bevat sodium lauRYL sulfate.. is aggresief voor de hoofdhuid. teminste, op de flacon die me pa gebruikt staat dat het deze stof bevat. k zou onmiddelijk een andere shampoo gebruiken, 1tje zonder sodium lauryl of laureth sulfate. en niet hard je hoofdhuid masseren, das toch niet logsich? doe het rustig en masseer je hoofd normaal.
www.hairpage.com kijk daar voor goeie haarproducten tegen schilfers, haaruitval, roos, jeuk etc etc
Roeltje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Getransplanteerde haren kunnen wel degelijk weer uitvallen! Tiuri Chirurgische behandelingen 19 11 december 2004 01:08
haren dagelijks wassen met water herman AGA - Algemeen 4 5 oktober 2004 20:10
haren wassen herman AGA - Algemeen 16 4 juni 2004 12:02
Hoe weet je hoeveel haren je verliest? SjonKanon AGA - Algemeen 5 24 april 2004 12:37
Artikel Monique3 in Brabants Dagblad: 'Haren uittrekken als ziekte'. Webmaster Boeken en artikelen 12 18 september 2002 00:02


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.