Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 juni 2012, 14:47   #121
Nick1976
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2012
Berichten: 15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aggie12709 Bekijk bericht
heyy mensenn ik heb vandaag met Zekeriya Kul gesproken en ik ga in oktober bij hem langs voor een transplantatie van 2800 grefts. ik heb heel lang in turkse forums onderzocht en eindelijk ben ik tot conclusie gekomen dat hij ideaal is qua prijs en kwaliteit. Ik heb bijna echt niemand over hem horen klagen. Er zijn heel weinig mensen die over hem klagen van 100 misschien 3 dat ik heb gelezen. En die klagen niet over de natuurlijkheid maar klagen over dat hun hoofdhuid nogsteeds zichtbaar is. Maar ik vind ze maar onrealistische mensen. Want dokter Kul zegt het zelf ook, er komen helemaal kale mensen bij me en vragen van mij of ik ze een ht wil doen en dan verwachten ze nog dat ze haar krijgen net als toen ze 18 waren. Dus mijn advies aan mensen als je teveel kale plekken heb. Beter geen ht maar gewoon kort scheren staat veel stoerder en frisser dan dat je heel dun haartjes hebt.

Groetennn
He, 2 x dezelfde post. Is dit Turkije promotie team!
Nick1976 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2012, 20:49   #122
haary
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2011
Berichten: 13
ik heb zelf in 2010 een operatie ondergaan bij Dr Zekeriya Kul van 2750 grafts. ik kan je vertellen dat hij gewoon zijn werk met plezier doet en niet direct voor het geld.
Niet een dokter met kapsones en zo van jij hebt mij nodig en ik niet jou. Voornamelijk werkt hij met een assistente die de grafts sorteert. hij doet al het werkt. Tevens werkt hij over verschillende dagen bijv: 2 dagen of 3 dagen. mijn operatie duurde drie dagen.
Om meer info over dr kul kijk dan op youtube onder zijn naam.
haary is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2013, 18:59   #123
veysel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2013
Berichten: 1
implantaten

Hoi Memoli kun jij mij ook hierbij helpen.
Ik heb naar de site van jou even gekeken van de haar inplantatie in istanbul en het beviel mij heel goed maar ik heb contact me hun opgenomen via de telefoon en ze zijden dat ik ongeveer 3500 hartjes nodig had maar dat koste voor bij ongeveer 3 a 4 duizend euro.
Ik weet niet of ik de goeie praktijk heb gesproken. Heeft u nog de nr van de praktijk??

Selamlar Veysel









Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door memoli Bekijk bericht
Hallo allemaal,
Ik heb dit site pas vanavond gevonden via google.

Jongens, ik was vorige jaar in de zomer naar me eigen land geweest. TURKIJE..
De bedoeling was dan, het informeren en analyseren van het haartransplantatie mogelijkheden voor me zelf en voor me broer.
Ik en me broer waren dus naar Istanbul gegaan. We hebben een plek ontdekt en dit plek is volgens ons, dus de beste en plus-kwaliteit in heel Istanbul..
Binnen dit plek is gewoon heel erg modern...Doktor en die meisjes zijn heel erg lief tegen je...En wat de belangrijkste is dat ze heel erg hygienish zijn..Zoals bepaalde gereinigde plastic-zakje om je schoenen doen. Zodat het geen bactierien van het buiten naar binnen komen. Het is gewoon een paradijs binnen mbt de aparaten die ze gebruiken. Kortom --> SUPER !!

Ik en me broer gingen alleen voor een bepaalde informaties daarnaar toe, dus NIET meteen voor de haartransplantatie..We wilden graag volgend jaar weer terug komen voor dan echte operaties.
We werden zoooo overtuigd daar, dat we volgende dag werden geopareerd. Het ging dus allemaal heel snel...

Het bedrag was ONGELOOFELIJK ---> 1.000 EURO heb ik maar betaald.....
voor 3.500 haren.........dit is echt ongeloofelijk !!!
Mijn broer had 1.400 EURO betaald voor 5.500 haren..

DIT IS ECHT ONGELOOFELIJK !!!

In Nederland vragen ze voor 3.500 haren ongeveer 15.000 EURO.....


Ik ben dus geopareerd op 14-07-2005.... De transplantatiewerk duurde rond 3.5 uurtjes... Ik heb geen pijn gevoeld,,,,dankzij de verdovingen
Maargoed, ik ben nou heel erg blij... Misschien ga ik weer voor de tweede keer, maardan wel over 5 of 6 jaren.
Me broer is zo blij met zijn resultaat...Hij gaat weer in dit zomer...


Dit wilde ik kwijt.......Ik ben gewoon blij met het resultaat....Dus Turkije...vooral in Istanbul werken echt profjes in dit branche....

Laterzzzzzzzz.......
veysel is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2013, 09:47   #124
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kliko Bekijk bericht
Zoals ik hier eerder meldde, ik heb op 28 maart 2009 haartransplantatie gehad bij Estehair in istanbul. Nu precies 1 jaar later ben ik absoluut NIET tevreden over de resultaat. Meeste haren ben ik weer kwijt. Achterkant van mijn hoofd is net zo kaal als voor de operatie.

Ik heb 3 keer mail gestuurd naar Estehair voor een advies vervolg advies. GEEN REACTIE. Ik heb niet eens mijn beoordeling over de resultaat gehad, maar ze reageren nergens op. Je kan/mag maar een keer genaaid worden, heb ik gevoel. Tweede keer niet meer.... Ik vind het zielig!

En nu op alle turkse tv's hebben reclame: tot 30 april 30% korting....
Trap echt niet in.... ESTEHAIR???? NIET DOEN!
IDD. Echt niet na turkije gaan. Ik ben via haartransplantatie-turkije.nl gegaan. betaald voor het dubbele aantal grafts dat ik gekregen heb en veel litekenweefsel overgehouden aan de FUE. En die contact persoon in nederland doet echt niets meer voor je tenzij je bij gaat betalen.
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2013, 20:53   #125
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikzelf Bekijk bericht
IDD. Echt niet na turkije gaan. Ik ben via haartransplantatie-turkije.nl gegaan. betaald voor het dubbele aantal grafts dat ik gekregen heb en veel litekenweefsel overgehouden aan de FUE. En die contact persoon in nederland doet echt niets meer voor je tenzij je bij gaat betalen.
Zo, dat is vervelend en ben je mooi klaar mee. Sterkte Ikzelf.
Groetjes van Astrid
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2013, 15:11   #126
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikzelf Bekijk bericht
IDD. Echt niet na turkije gaan. Ik ben via haartransplantatie-turkije.nl gegaan. betaald voor het dubbele aantal grafts dat ik gekregen heb en veel litekenweefsel overgehouden aan de FUE. En die contact persoon in nederland doet echt niets meer voor je tenzij je bij gaat betalen.
Is die contact persoon ook van Turkse afkomst?
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Haartransplantatie en Tevredenheid topic.... pindakaas Chirurgische behandelingen 160 19 juli 2011 01:50
Haartransplantatie met Care Mediator - uitstekende ervaring Vankaalnaarhaar Chirurgische behandelingen 6 9 februari 2006 22:20
Haartransplantatie Hels Chirurgische behandelingen 3 29 september 2005 13:54
breaking news: EU en Turkije zijn het toch eens geworden! Tiuri Van alles en nog wat... 52 28 september 2005 18:43
Heeft iemand van jullie ervaring met haartransplantatie? Natascha24 Haarproblemen bij vrouwen 5 15 september 2005 04:31


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.