Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 maart 2019, 22:40   #1
msharing
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 april 2014
Berichten: 69
Geslacht:
hergroei periode kruin

Hallo allen,

vorig jaar half maart heb ik een HT laten doen van 3400 grafts. Zie mijn andere topic. 3400 grafts kliniek veldhoven.

Aangezien ik zelf vindt dat mijn kruin heel langzaam gaat en ik nu al 12 maanden verder ben, ben ik benieuwd of er nog haargroei gaat komen.

Ik heb al een paar keer voorbij zien komen dat de kruin wel paar maanden kan achterblijven ivm de doorbloeding in de kruin.

Ik kan er zelf op google niet echt iets over terug vinden.

mijn vraag aan het forum. Hoeveel maanden gemiddeld loopt een kruin achter op derest? en hoevaak komt dit voor? is het algemeen altijd zo dat de kruin achterloop of soms?

Hoe waren jullie ervaringen met de hergroei op de kruin?
msharing is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2019, 14:05   #2
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door msharing Bekijk bericht
Hallo allen,

vorig jaar half maart heb ik een HT laten doen van 3400 grafts. Zie mijn andere topic. 3400 grafts kliniek veldhoven.

Aangezien ik zelf vindt dat mijn kruin heel langzaam gaat en ik nu al 12 maanden verder ben, ben ik benieuwd of er nog haargroei gaat komen.

Ik heb al een paar keer voorbij zien komen dat de kruin wel paar maanden kan achterblijven ivm de doorbloeding in de kruin.

Ik kan er zelf op google niet echt iets over terug vinden.

mijn vraag aan het forum. Hoeveel maanden gemiddeld loopt een kruin achter op derest? en hoevaak komt dit voor? is het algemeen altijd zo dat de kruin achterloop of soms?

Hoe waren jullie ervaringen met de hergroei op de kruin?
Ik heb 13 maanden geleden ook mijn kruin laten doen bij Veldhoven Kliniek en dat loopt bij mij ook heel langzaam. Ik heb de laatste 2 maanden niet gekeken omdat ik simpelweg niet durf te kijken en pas aan het einde van de 14e maand echt de boel zal analyseren zodat ik echt kan oordelen.
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2019, 14:06   #3
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door msharing Bekijk bericht
Hallo allen,
Hoe waren jullie ervaringen met de hergroei op de kruin?
dit is allemaal anekdotaal dus ik weet niet of je er echt veel aan hebt. ik heb mijn kruin laten bijvullen met een kleinere ingreep (1500). na een maand of vijf, zes zag ik de hergroei en die heeft doorgezet. maar iedereen is anders.
minten is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2019, 18:41   #4
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Ik ben op 12 feb behandeld aan de kruin en kan er dus nog weinig over zeggen. Er zijn weinig tot geen haren uitgevallen lijkt me dus hopelijk zet dit door. Ik zal kijken hoe lang het bij mij gaat duren.
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2019, 10:31   #5
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Bij mij liep de groei 1-2 maanden achter... ik kon vanaf 9 maanden geen progressie bemerken.. maar wellicht is dat bij andere personen anders.

Heeft iemand literatuur waarin beschreven staat dat de doorbloeding van de kruin minder is? Ik kan het bijna niet geloven..

Het lijkt mij veel logischer dat door de vorm / bolling van de kruin (sphere) veel meer haar nodig is om dichtheid te creëren tov verdichting in de tempels.

Zie als voorbeeld deze borstel, en stel je voor dat dit de kruin is die haren heeft ontvangen. Door de vorm van de kruin is de oriëntatie van de haren niet optimaal voor verdichting.. Op de inhammen is het oppervlakte veel vlakker waardoor je makkelijker dichtheid realiseert.

Wat denken jullie?

Groet,
Nicolaas.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg borstel.jpg‎ (29,2 KB, 32x gelezen)
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2019, 11:46   #6
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
vaak hoor je dat het op de kruin minder snel terug groeit.

Nu denk ik dat nicolaas ook een heel goed punt heeft, dat het snel minder lijkt door het oppervlakte.

Wellicht een combinatie van beide. Komende maanden hopelijk een groeispurt, je bent er nog niet.

Succes!
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2019, 21:33   #7
msharing
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 april 2014
Berichten: 69
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
vaak hoor je dat het op de kruin minder snel terug groeit.

Nu denk ik dat nicolaas ook een heel goed punt heeft, dat het snel minder lijkt door het oppervlakte.

Wellicht een combinatie van beide. Komende maanden hopelijk een groeispurt, je bent er nog niet.

Succes!
dank voor de reacties,
ik blijf toch benieuwd naar meer ervaringen
msharing is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.