Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 3,67 gemiddeld. Weergave
Oud 7 december 2008, 19:36   #46
Pat
HaarWeb lid
 
Pat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2002
Berichten: 83
10 jaar...

denken jullie nu niet dat de HT's 10 jaar geleden heel anders gingen. Dat is de tijd dat Dick Advocaat en Joling er reclame voor maakten (Laser Aestatic), zelfde techniek, met single, double en triple grafts. Maar goed, doe het vooral lekker en het feit dat het er over 10jaar niet uit ziet heeft niks met een slechte HT te maken inderdaad. Maar wel met het feit dat die haren blijven staan en de rest niet. Vertel mij maar dat het er cool uitziek als je haren op je voorhoofd er nog staan en daarachter wordt het kaal
Pat is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2008, 20:18   #47
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Daarom ook moet er na een eerste ht meestal na verloop van tijd nog een tweede volgen en probeer je die tweede zolang mogelijk uit te stellen door fina te slikken.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2008, 21:22   #48
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pat Bekijk bericht
denken jullie nu niet dat de HT's 10 jaar geleden heel anders gingen. Dat is de tijd dat Dick Advocaat en Joling er reclame voor maakten (Laser Aestatic), zelfde techniek, met single, double en triple grafts. Maar goed, doe het vooral lekker en het feit dat het er over 10jaar niet uit ziet heeft niks met een slechte HT te maken inderdaad. Maar wel met het feit dat die haren blijven staan en de rest niet. Vertel mij maar dat het er cool uitziek als je haren op je voorhoofd er nog staan en daarachter wordt het kaal
Pat alsjeblieft, doe ons en je eigen een plezier.

Je maakt je eigen nog belachelijker dan die twee mensen met enkele haren op het voorhoofd en dat is geen goed teken.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2008, 21:39   #49
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Er is een wezenlijk verschil tussen haartransplantaties nu en 10 jaar geleden. Kijk alleen al naar de omvang. 1000 grafts was toen een grote ingreep. Je had toen ook maar 'keuze' uit 1 techniek. In de tussentijd is de FUT verder geperfectioneerd (zowel in het donorgebied als in het implantatiegebied: lasers worden feitelijk niet meer toegepast en in plaats daarvan is de lateral slit algemeen geworden) en is FUE opgekomen als nieuwe techniek waardoor je niet meer persé een litteken voor lief hoeft te nemen.

Een ieder die een HT neemt moet zich ervan bewust zijn dat kaal worden een proces is en dat het gewoon door gaat op plekken die niet zijn opgevuld. Je kunt het hopen uit te stellen met middelen als finasteride, maar ook dan moet je er serieus rekening mee blijven houden dat in de toekomst vervolgingrepen nodig kunnen zijn.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2008, 11:01   #50
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pat Bekijk bericht
denken jullie nu niet dat de HT's 10 jaar geleden heel anders gingen. Dat is de tijd dat Dick Advocaat en Joling er reclame voor maakten (Laser Aestatic), zelfde techniek, met single, double en triple grafts. Maar goed, doe het vooral lekker en het feit dat het er over 10jaar niet uit ziet heeft niks met een slechte HT te maken inderdaad. Maar wel met het feit dat die haren blijven staan en de rest niet. Vertel mij maar dat het er cool uitziek als je haren op je voorhoofd er nog staan en daarachter wordt het kaal
Bij onze organisatie werken verschillende mensen die al langer dan 10 jaar dagelijks met haartransplantatie te maken hebben. Ook ligt het verleden van Aesthetic Clinics bij de kliniek met de bekende Nederlanders. Het is geen vergelijk van toen en nu. Er zijn jaren lang alleen maar haartransplantaties uitgevoerd met als 1 doel, zo snel en zo veel mogelijk geld verdienen. Hierbij is het belang van een tevreden cliënt niet altijd goed afgewogen. Aesthetic Clinics is in 2001 zelf ontstaan door ontevredenheid van het eigen personeel. Zij vonden zelfs dat het niet kon wat er allemaal met de clienten gebeurden. Ook was de voorlichting naar de cliënt toe niet altijd reëel. Hierdoor wisten de mensen dus niet waar ze aan begonnen en hoe dat het in de jaren daarna nog verder zal gaan ontwikkelen. Internet en o.a Haarweb bestonden nog niet dus men kon alles tegen de cliënt vertellen. Zeker de laatste jaren zijn er klinieken ontstaan waar men wel is gaan werken in het belang van de cliënt. Hier krijgt men wel de volledige informatie en wordt er ook een toekomstplan gemaakt. Indien de wens van de klant niet reëel is zal dit worden verteld. Hierdoor weten deze mensen waar dat ze aan gaan beginnen, en hierdoor zal de teleurstelling dan ook minimaal zijn. Ook beschikken we vandaag de dag over goede medicamenten die er zeker voor kunnen zorgen dat de verdere haaruitval beperkt blijft. Laat u eens goed informeren en laat het verleden voor wat het is!

Laatst gewijzigd door transplantaatje; 8 december 2008 om 17:59
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2008, 12:51   #51
Graft
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2008
Berichten: 152
We moeten niet alle klinieken over 1 kam scheren. Ik weet dat je niet doelt op Transhair, maar voor de leek is het toch belangrijk. Transhair doet al 17 jaar haartransplantaties ( ook bekende Nederlanders) en heeft weinig klachten. De kliniek die stelt dat zij zonder klachten is moet nog opgericht worden. Maar voor de rest deel ik de van mijn collega. Er is een groot verschil tussen de haartransplantaties van 10 jaar terug en nu. Nog belangrijker is dat er medicijnen op de markt zijn die verdere haaruitval afremmen.

Het belangrijkste is dat de client weet waar hij/ zij aan begint. Voorlichting is het toverwoord. Je hebt maar 1 gebied waar we de haren vandaan halen en dat moet voldoende zijn om je een mooi resultaat te geven op jonge maar ook op gevorderde leeftijd.
Bij ons komen veel jonge mensen die wij eerst adviseren om deze medicijnen te gaan slikken. Ook het verwachtingspatroon moet reeel zijn. Indien de client ( vaak jong) bij ons zijn haarlijn te laag wil dan verkopen wij resuluut nee. Dit is niet omdat wij het niet wij dit niet kunnen, maar deze haarlijn staat er over 20 jaar nog en dan is het geen haarlijn meer die bij je leeftijd past. We weten dat we hiermee klanten verliezen, maar liever geen klant dan een ontevreden klant.
__________________
Transhair, al 20 jaar haartransplantatie ervaring!

Al meer dan 30.000 behandelingen!

Voor meer informatie: www.transhair.nl
email: info@transhair.nl

Het bovenstaande bericht is een betaalde advertentie. De verantwoordelijkheid voor de inhoud van deze advertentie ligt geheel bij de desbetreffende adverteerder. ~ Webmaster HaarWeb

Laatst gewijzigd door Graft; 22 december 2008 om 13:08
Graft is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2008, 22:59   #52
Pat
HaarWeb lid
 
Pat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2002
Berichten: 83
belachelijk?

Norwood2, ik spreek je over een jaar of 10 nog wel eens. Geloof vooral lekker dat je steeds meer haar krijgt. De praktijk zal anders zijn. Accepteer maar gewoon dat je kaal wordt, anders blijf je je leven lang gefrustreerd in de spiegel kijken naar je steeds dunner wordende haardosje.
(En jij "maakt je eigen" belachelijk met je kromme Nederlands)
Pat is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2008, 23:43   #53
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pat Bekijk bericht
Norwood2, ik spreek je over een jaar of 10 nog wel eens. Geloof vooral lekker dat je steeds meer haar krijgt. De praktijk zal anders zijn. Accepteer maar gewoon dat je kaal wordt, anders blijf je je leven lang gefrustreerd in de spiegel kijken naar je steeds dunner wordende haardosje.
(En jij "maakt je eigen" belachelijk met je kromme Nederlands)
Je weet maar half in wat voor situatie ik verkeer. Je zit nu weer lukraak in het wilde weg te lullen. Je zit constant je mening te geven, maar het is iedereen allang duidelijk dat je totaal niet weet waarover je praat. Zorg dat je de feiten op orde hebt en geef dan nog eens je mening en niet andersom.

Nu kan je me gaan beledigen op basis van mijn haar, dat is nog eens "chique" op een haarwebforum. Zulke mensen moeten we hier meer hebben...

Laatst gewijzigd door norwood2; 22 december 2008 om 23:49
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2008, 11:52   #54
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Ja Pat, gedraag je eens of blijf hier weg. De discussie aangaan is prima, maar niet zo laag bij de gronds ajb!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2008, 16:05   #55
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Cool eigen keuze

niemand is hier verplicht om een haartransplantatie aan te gaan...
dit is volledig eigen keuze, dat er beperkt haar is, en er nog kan verdwijnen weet iedereen , als we dan toch kaal worden , dan heb ik liever nog 10 jaar haar en erna terug half/volledig kaal , dan binnen dik jaartje volledig kaal.... het is hoe je het bekijkt...
daarbij binnen 10 jaar van nu is die cloning al lang op de markt hoor en redelijk betaalbaar... dus zowiezo zal je hiermee een oneindige buffer hebben om het toekomstig verlies op te vangen....

kortom : mensen met HT moeten niet piekeren over later, er zullen oplossingen genoeg zijn...

mensen met negatieve instellingen over HT's hebben hier niks te zoeken , we weten goed genoeg de risico's....
ik neem je maar serieus als je zelf een HT hebt en er niet blij mee bent...

als je zelf je haarsituatie accepteerd , wat doe je hier dan op deze forum ? dit is toch voor mensen met haarproblemen die er niet mee kunnen leven en zodoende een oplossing zoeken op gebied van haarmiddelen of een haartransplantatie toch ??

ik ga ervan uit zolang je fina/duta blijft nemen , behoud je je haar ongeveer toch, de mensen dat niet blij zijn met hun HT hebben meestal niks genomen ... logisch dan dat de uitval gewoon verdergaat.... het is pillen slikken of kaal zijn.... ook met HT...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 23 december 2008 om 16:44
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2008, 21:57   #56
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
daarbij binnen 10 jaar van nu is die cloning al lang op de markt hoor en redelijk betaalbaar... dus zowiezo zal je hiermee een oneindige buffer hebben om het toekomstig verlies op te vangen....
Als je daarop gaat plannen dan ben je in mijn ogen heel dom bezig.

Waarom nog stoppen met ongezonde gewoontes? Binnen 10 jaar hebben ze misschien ook wel een middel gevonden waardoor we eeuwig kunnen leven
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2008, 10:35   #57
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink het is toch zeker ?

waar vergis ik me dan ?
de human trails 2 is bijna klaar
erna is het de human trails 3 (1 jaar)
en de fda goedkeuring nog (1,5 jaar)
dat is dus ruim gerekend rond : 2012 , en ik rekende het voor de zekerheid af op : 2019 (10 jaar tijdsduur voor eventuele ontwikkelingsproblemen)
enja er is ook concurentie... dus de druk zal hoger zijn om als eerste met een haarmiddel op de markt te komen...

dus binnen 10 jaar is het produkt toch zeker op de markt ?
dan is er nog follica ook he... (het nokkin middel dat men nu al gebruikt op regrowth.com)

ik geloof er allesinds in hoor... deels voor men geruststelling ook...
hoop doet leven zeggen ze toch he

ik leef zowiezo gezond hoor ,volgens mij hangt alles in verbinding met elkaar:
slaap -> stress -> eetgewoontes -> HAARSITUATIE < - roken < - sport < - en nog andere zaken
op immortalhair linkt men het vooral aan onze insuline-waardes , en een deel maar aan dht...
wie heeft gelijk , ik weet het ook niet zeker hoor, ik ben geen wetenschapper, maar ik wil wel met alle factoren rekening houden
om men haar zo goed mogelijk te kunnen houden...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 24 december 2008 om 10:43
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2008, 11:56   #58
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik weet niet hoe zo'n goedkeuringstraject verloopt. Volgens mij is het eerder een 'ingreep' dan een 'middel', dus wat de rol van de FDA in het verhaal is, is voor mij vaag. En een bedrijf als Intercytex zit toch niet in de VS? Het is me daardoor ook niet duidelijk meer wat nu echt de stand van zaken is. Te veel mensen baseren hun 'feiten' op de hoop van anderen, vrees ik wel eens.

Ik had toch meer jubelverhalen verwacht als het allemaal echt zo vlotjes gaat en als men echt zo zeker van slagen is. Jubelverhalen van de mensen die eraan werken, niet van mensen die er op hopen.

Ik ben zelf meer iemand die zijn toekomst zoveel mogelijk bouwt op zekerheden en niet op hoop. Ik raad dat anderen ook aan. Reken eerder op het ergste dan uit te gaan van het beste. Maar dat wil helemaal niet zeggen dat jij dat niet mag doen! Het kan mijn blik ook te somber maken he.

Ik hoop ook dat die ontwikkeling snel doorzet. Maar door harder te hopen wordt het echt niks zekerder en door er vraagtekens bij te plaatsen vertraag ik de ontwikkeling voor geen dag
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2008, 14:14   #59
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Het eerste wat ik doe, is mijn eigen een NW1 aanmeten als die ontwikkeling erdoor komt. Dat heb ik altijd nog eens willen hebben.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2008, 18:02   #60
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Cool vele hopen het he

allesinds : RESPECT anthonieh
je zegt het volledig zoals het is , mischien bouwen we teveel op onze hoop...

ja wie wil niet zen haardos van 16 jaar terughebben ?
ik wil dit ook hoor...
eigentlijk raar hoe sommige zaken zo kunnen veranderen
ik ga eens kijken voor een blog aan te maken met tijdlijn(fotos van men 17 tot men 26...)
ik doe momenteel steeds stappen terug qua haarverlies , ik hoop dat het blijft duren....

ja die cloning zou veel mensen gelukkig maken , momenteel zijn het enkel nog beloftes en toekomstmuziek...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.