Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 september 2012, 19:45   #31
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kolonel Bekijk bericht
Met dit probleem liep ik ook rond en ik heb het gevraagd aan de contactpersoon hier. Blijkt dat je de tweede dag al een petje mag dragen, dus niets aan de hand. Ik dacht er ook aan om een trui met capuchon te dragen, maar dit gaat te veel schuren... probleem opgelost dus, geen mens die het ziet als je in het vliegtuig terug zit.
Oke dan. Alleen ga ik denk ik niet de tweede dag al iets op mijn hoofd zetten, stel je voor.... Maar dan blijft enkel voor aap lopen over..
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2012, 19:47   #32
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JB1970 Bekijk bericht
Wel goedkoop, maar ik vraag me dan altijd af hoe je de behandeling dan verbergt op het vliegveld en in het vliegtuig.
Of het kan je niets schelen, dat kan ook natuurlijk.
Mijn reden om het niet te "durven".
Kennelijk mag je de tweede dag al een losse pet op. Dat is voor mij persoonlijk nog wat te snel, wil geen enkel risico lopen. Dus voor mij blijft er dan alleen voor aap lopen ove.r...
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2012, 21:21   #33
Kolonel
HaarWeb lid
 
Kolonel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2012
Berichten: 96
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
onzin en paranoide gedachten..ja want er is nog nooit een nederlander verbrand in Turkijke; en niemand heeft ooit voedselvergiftiging opgelopen....

uiteraard is de kans in Nederland ook aanwezig; maar je kunt niet ondermijnen dat de kans in Turkije groter is (simpel gevolg van klimaat).

Ik vind de beredeneringen wel wat vergezocht om esteworld af te kraken. Ik zal straks mijn hele behandeling en het resultaat gaan posten met foto's op haarweb en dan kunnen we zien wie er gelijk heeft... tenminste als ik dan nog niet dood ben gegaan aan een voedselvergiftiging...
Kolonel is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2012, 21:25   #34
Kolonel
HaarWeb lid
 
Kolonel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2012
Berichten: 96
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekenbakker Bekijk bericht
Kennelijk mag je de tweede dag al een losse pet op. Dat is voor mij persoonlijk nog wat te snel, wil geen enkel risico lopen. Dus voor mij blijft er dan alleen voor aap lopen ove.r...
Het is gewoon een kwestie van je hersens gebruiken. Je gaat geen pet opzetten als je nog last hebt van de HTR, maar het schijnt geen gevolgen te hebben voor de grafts. Let er alleen op dat je geen wollen muts opzet, anders trek je straks wat transplantaten mee...
Kolonel is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2012, 00:33   #35
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kolonel Bekijk bericht
Het is gewoon een kwestie van je hersens gebruiken. Je gaat geen pet opzetten als je nog last hebt van de HTR, maar het schijnt geen gevolgen te hebben voor de grafts. Let er alleen op dat je geen wollen muts opzet, anders trek je straks wat transplantaten mee...
Haha nee. Maar better safe than sorry, dan maar even voor aap lopen zonder petje, ken daar toch niemand he? En kijk jij ook zo uit naar je ht?
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2012, 00:35   #36
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kolonel Bekijk bericht
Ik vind de beredeneringen wel wat vergezocht om esteworld af te kraken. Ik zal straks mijn hele behandeling en het resultaat gaan posten met foto's op haarweb en dan kunnen we zien wie er gelijk heeft... tenminste als ik dan nog niet dood ben gegaan aan een voedselvergiftiging...
Ja inderdaad, vond ik ook. Ik zie uit naar je verslag!!
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2012, 22:58   #37
Kolonel
HaarWeb lid
 
Kolonel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2012
Berichten: 96
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekenbakker Bekijk bericht
Haha nee. Maar better safe than sorry, dan maar even voor aap lopen zonder petje, ken daar toch niemand he? En kijk jij ook zo uit naar je ht?
Ik kijk er net zo naar uit als een hongerige beer naar een verse zalm! Het wordt voor mij gewoon tijd dat de boel van voren opgevuld gaat worden, anders begint het teveel op te vallen dat het wel erg dun wordt.
Ik heb reeds twee kleine HTs ondergaan in Nederland om de haarlijn te herstellen bij de inhammen en middenvoor. Ik ben tevreden over het resultaat, daarom kan ik nu al niet wachten op het resultaat van esteworld.
Kolonel is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2012, 23:00   #38
Kolonel
HaarWeb lid
 
Kolonel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2012
Berichten: 96
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekenbakker Bekijk bericht
Ja inderdaad, vond ik ook. Ik zie uit naar je verslag!!
Komt eraan, ik zal ook nog foto's maken van hoe het er nu uit ziet. Alle critici zal dan de mond gesnoerd worden!
Kolonel is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2012, 15:36   #39
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Hallo mensen, nog een week te gaan voor mijn ht bij esteworld, 9 oktober ga ik onder het mes. Kan nu echt niet meer wachten, lijkt mij weer heel erg fijn om niet elk uur in de spiegel te hoeven kijken naar de inhammen en niet bang te hoeven zijn om te zwemmen op vakantie of als er een harde wind staat....

Uiteraard ga ik dit topic bijhouden met het verloop, in voor en tegenspoed.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2012, 21:32   #40
Remco83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2012
Locatie: Alkmaar
Berichten: 22
ik heb ook besloten om een transplantatie te doen heb vandaag alles geregeld ticket geboekt. Ik ga 5november nog iemand die deze datum gaat??? Ik ga het laten doen bij Esteworld na maandenlang alles nagelezen te hebben en via via mensen in Istanbul gevraagd of deze kliniek inderdaad zo goed bescheven staat.
Remco83 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2012, 18:47   #41
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Morgen is het zover, dan vertrek ik naar istanbul voor een ht bij esteworld. Ik zal een maximale behandeling krijgen, indien nodig.

Spannend.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2012, 00:25   #42
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
Vooral niet stressen.have fun
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2012, 20:29   #43
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Zojuist de behandeling ondergaan. Lig nu in mijn hotel rust te houden, is alleen niets op tv. Maar alles prima gegaan en niet te klagen.

Er zijn bij mij 2200 grafts gezet, iedereen daar kan niet wachten op mijn resultaat omdat ik zulk dik haar heb en het heel goed zou komen. Had alleen 800 grafts meer verwacht, maar wellicht is het beter dat ik er nog meer in de donor overhoud.

gr
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2012, 21:12   #44
Remco83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2012
Locatie: Alkmaar
Berichten: 22
En heb je veel last en heb je je een beetje kunnen vermaken tijdens de transplantatie? Weet jij of ze wifi hebben in de klinkiek dan kan ik eventueel me tablet meenemen om de tijd te doden. Welk hotel zit je op de website staat central palace hotel klopt dit ook?"Ik ga 5 november ik kan ook niet wachten hoewel ik wel een beetje tegen opzie hoe ik de terugreis ga beleven. Veel mensen zullen je aankijken maarja moet maar denken die zie ik toch nooit meer terug. Weet iemand ook hoe je beetje goedkoop aan finastride kan komen? Hoop dat je de komende tijd een update geeft kan ik je voorbereiden want voor mij is het ook bijna zover.
Weet iemand eigenlijk hoe je zelf een discussie start zodat als ik straks mijn HT heb ik andere op de hoogte kan houden.
Remco83 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2012, 21:28   #45
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Hallo ik heb momenteel weinig last, alleen een drukkend gevoel op mijn kop maar geen pijn. Tijdens de operatie ook weinig pijn gehad, de prikken vind ik niet schokkend. Het meeste last had ik mij de grafts terugplaatsen, maar als je wat had gezegd hadden ze het weer verdoofd, maar dit vond ik niet nodig. Mijn hoofd voelde wel grappig aan, ze injecteren prp in je hoofdhuid, ik leek net misvormd haha maar is al weg hoor. Tablet lijkt mij dat je daar niks aan hebt, je ligt vaak met je gezicht in het hoofdkussen te koekeloeren of als je op de rug ligt lijkt het mij ook klote om hele tijd je tablet voor je te houden. Ik heb gewoon mijn ogen dichtgedaan en naar turkse muziek geluisterd, ook prima. Het team wat mij hielp kon jammer genoeg geen engels, dus lekker lullen kon niet. Wel kwamen er nog een paar dames die wel engels konden de kamer in om een praatje te maken. Die receptioniste is trouwens wel leuk, had ook wel aan mijn hoofd :p mogen zitten.

Maar je krijgt een dag na de fue een pet die je kan dragen, dus wees gerust.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.