Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 maart 2010, 19:26   #46
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Mij hebben ze toch redelijk gepusht om langs te komen voor de controle na 12 dagen. Echter ik zat bomvol in de agenda en het moest ook in Hasselt plaatsvinden. Dat is gewoon een rit van 2,5 uur heen en 2,5 uur terug. Alles is netjes geheeld, dus heb het er maar bij gelaten.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2010, 19:36   #47
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Mij hebben ze toch redelijk gepusht om langs te komen voor de controle na 12 dagen. Echter ik zat bomvol in de agenda en het moest ook in Hasselt plaatsvinden. Dat is gewoon een rit van 2,5 uur heen en 2,5 uur terug. Alles is netjes geheeld, dus heb het er maar bij gelaten.
Werd je ook bij de herbehandeling verzocht om na 12 dagen weer terug te komen ?
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2010, 19:43   #48
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
Werd je ook bij de herbehandeling verzocht om na 12 dagen weer terug te komen ?
Zekers, die behandeling bedoelde ik eigenlijk.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2010, 19:56   #49
Daklugie
HaarWeb lid
 
Daklugie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 januari 2010
Berichten: 48
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
Bij feriduni een bloedonderzoek laten doen ?Ik wist niet dat hij dit deed .Is dit kosteloos ? Kun je er op wachten? En waarom heeft hij mij dit dan niet aanbevolen ?.....
Je moet enkel het bloedonderzoek betalen. Het lab stuurt je de rekening, net als bij de dokter. Je krijgt een paar dagen later de uitslag. De rekening heb ik nog niet ontvangen. Veel geluk met je tweede HT Sneu!

Laatst gewijzigd door Daklugie; 10 maart 2010 om 20:25
Daklugie is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2010, 20:07   #50
Daklugie
HaarWeb lid
 
Daklugie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 januari 2010
Berichten: 48
Ik ben ook bij Bart van Pro-Hair langs geweest. Bart stelde 2500 grafts voor, op 2 dagen. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik dit overdreven veel vond. Hij heeft het toen op 2000 gehouden voor 5000 euros.
Feriduni heeft nauwkeurigere meet-apparatuur en volgens hem zijn 1500 tot 1700 grafts voldoende op 1 dag, ook voor max. 5000 euros
De kliniek van Feriduni is nog geen km van mijn woning, heel handig!
Daklugie is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2010, 20:27   #51
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daklugie Bekijk bericht
Ik ben ook bij Bart van Pro-Hair langs geweest. Bart stelde 2500 grafts voor, op 2 dagen. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik dit overdreven veel vond. Hij heeft het toen op 2000 gehouden voor 5000 euros.
Feriduni heeft nauwkeurigere meet-apparatuur en volgens hem zijn 1500 tot 1700 grafts voldoende op 1 dag, ook voor max. 5000 euros
De kliniek van Feriduni is nog geen km van mijn woning, heel handig!
Kijk en dit snap ik dan eigenlijk niet.Waarom moet de een zoveel betalen en de ander weer niet.IK bedoel 1500 grafts voor 5000 euro is weer betaalbaar .Ik krijg gelukkig 1500 grafts gratis dus hierdoor wordt het verhaal weer iets anders ,maar ik weet nu al dat ik nog eens 1500 nodig heb voor de finishing touch .Zal hij hier ook 5000 voor berekenen dan is het mischien nog haalbaar voor mij maar hanteerd hij de zelfde prijs als bij mijn eerste ht dan ...
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2010, 20:31   #52
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Zekers, die behandeling bedoelde ik eigenlijk.
Dan zie ik er denk ik ook van af indien er geen complicaties optreden .Voor mij is het 3 uur heen en 3 uur terug zonder file .
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2010, 21:00   #53
Daklugie
HaarWeb lid
 
Daklugie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 januari 2010
Berichten: 48
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
Kijk en dit snap ik dan eigenlijk niet.Waarom moet de een zoveel betalen en de ander weer niet.IK bedoel 1500 grafts voor 5000 euro is weer betaalbaar .Ik krijg gelukkig 1500 grafts gratis dus hierdoor wordt het verhaal weer iets anders ,maar ik weet nu al dat ik nog eens 1500 nodig heb voor de finishing touch .Zal hij hier ook 5000 voor berekenen dan is het mischien nog haalbaar voor mij maar hanteerd hij de zelfde prijs als bij mijn eerste ht dan ...
Ja, Dr. Feriduni is je nog heel wat schuldig. Ik wens je veel geluk Sneu, met een mooi eindresultaat!
Daklugie is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2010, 07:45   #54
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daklugie Bekijk bericht
Ik ben ook bij Bart van Pro-Hair langs geweest. Bart stelde 2500 grafts voor, op 2 dagen. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik dit overdreven veel vond. Hij heeft het toen op 2000 gehouden voor 5000 euros.
Feriduni heeft nauwkeurigere meet-apparatuur en volgens hem zijn 1500 tot 1700 grafts voldoende op 1 dag, ook voor max. 5000 euros
De kliniek van Feriduni is nog geen km van mijn woning, heel handig!

dat is raar , bart stelde mij 2500 voor en ik wil er 3000 (omgekeerde wereld)
ieder zijn zin natuurlijk , ik weet ondertussen dat je de densiteit zeker niet te laag mag laten zetten, anders moet je toch nog 2de ht doen laters...
meer grafts = beter resultaat, kijk maar naar dr wong enz...

is het enkel de haarlijn verbeteren of wil je de inhammen ook kleiner ? hoe meer ontvangstgebied hoe meer grafts

als je praktisch naast de kliniek woont , dan zou je gek zijn om ver te gaan rijden, geef ik je volkomen gelijk in
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 11 maart 2010 om 07:50
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2010, 14:54   #55
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Ik snap niet zo goed waarom mensen er een probleem van maken dat ze een paar uurtjes in de auto moeten zitten voor een behandeling of controle.

Als je blijkbaar zo met je haar bezig bent, dan heb je die paar uurtjes er toch graag voor over!?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2010, 17:29   #56
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Je begrijpt niet dat men het niet zo ziet zitten om enkelen uren in de auto te zitten voor een kop koffie ?

Tja..
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2010, 18:35   #57
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Je begrijpt niet dat men het niet zo ziet zitten om enkelen uren in de auto te zitten voor een kop koffie ?

Tja..
Ik bedoel meer om je kliniekkeuze daar vanaf te laten hangen.

Maar persoonlijk zou ik een nacontrole niet zo gauw overslaan.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2010, 20:46   #58
Daklugie
HaarWeb lid
 
Daklugie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 januari 2010
Berichten: 48
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
dat is raar , bart stelde mij 2500 voor en ik wil er 3000 (omgekeerde wereld)
ieder zijn zin natuurlijk , ik weet ondertussen dat je de densiteit zeker niet te laag mag laten zetten, anders moet je toch nog 2de ht doen laters...
meer grafts = beter resultaat, kijk maar naar dr wong enz...

is het enkel de haarlijn verbeteren of wil je de inhammen ook kleiner ? hoe meer ontvangstgebied hoe meer grafts

als je praktisch naast de kliniek woont , dan zou je gek zijn om ver te gaan rijden, geef ik je volkomen gelijk in
Wel ik heb een scheiding in het midden, en daar is er ook wel wat uitval, niet zo veel als aan de inhammen, maar wel meer zichtbaar daar mijn haar over de inhammen valt.
Dus in het midden heeft Dr. Feriduni veel grafts voorzien, aan de inhammen niet zo veel, die hoeven voor mij ook niet helemaal opgevuld. Ik heb ook wel gemerkt dat Bart een lijn trekt, en daarna op een doorschijnend plastiekje de grafts berekend, maar hij was minder naukeurig dan Feriduni. Volgens Bart was het maar een schatting, hij had daar veel ervaring in zei hij...En hij weigerde minder dan 2000 grafts te laten zetten. Dr. Feriduni heeft mijn densiteit geteld met zijn apparatuur en berekend hoeveel ik nodig heb voor een mooi resultaat.
Ik heb van nature ook een lage densiteit.
Daklugie is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2010, 19:24   #59
dododo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 115
vooer jezelf en niet voor anderen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daklugie Bekijk bericht
Yep! No more hair worries!!

Nou Leon en Daklugi ik zou t maar niet doen om een vrouw te krijgen. Als je t doet doe t dan maar voor jezelf, want ik vrees dat vrouwen er over het algemeen geen enkel probleem van maken als een man kaal is.

Ik tenminste geeft er helemaal niets om. Ik kijk juist meer naar een lekker fris gebit. En dat punt wordt nog wel een vergeten door mannen.

Ik had zelfs een keer een operatie waarbij er een cyste weggehaald moest worden vlak bij mn hals.

Gelukkig hield ik me nog net in want het lag al op mn tong om te zeggen dat narcose niet meer hoeft. Zo stonk ie uit zn bekkie. Hoogopgeleid en chirurg nou vraag ik je.



Bijna was t kwaad alweer geschied. Want van bozigheid had ie wel een heel raar litteken kunnen maken
Kan je zeggen waarom doe je t zelf dan wel, (transplantatie)

Nou omdat ik gemakzuchtig ben. Ik denk maar zo straks heb ik een bos haar en ben ik in 5 minuten klaar, omdat t het dan snel leuk zit en ik er geen aandacht aan hoef te besteden. Meerdere kapsels mogelijk b.v. Dat is mijn drive geweest.

Groet Dodoo
dododo is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2010, 21:21   #60
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dododo Bekijk bericht
Gelukkig hield ik me nog net in want het lag al op mn tong om te zeggen dat narcose niet meer hoeft. Zo stonk ie uit zn bekkie. Hoogopgeleid en chirurg nou vraag ik je.
Haha, je bent me er ook ééntje, dodo.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hair Clinic DR. FERIDUNI hairobservator Chirurgische behandelingen 41 14 december 2011 23:00
3800 grafts with Feriduni yesterday pablo Chirurgische behandelingen 16 15 januari 2008 10:19
Informations About Doctor Feriduni Please feulacriniere Chirurgische behandelingen 14 13 januari 2008 22:31
Dr.Bijan feriduni in maastricht een van de beste artsen. baloongra Chirurgische behandelingen 1 15 oktober 2004 19:01


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.