Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 oktober 2006, 15:20   #16
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
Hier hetzelfde...ik lees wel weer regelmatig mee (probeer het in ieder geval). 'T is hier erg druk met ons kleine meissie,en mijn grootste zorg is eigenlijk,dat zij niet gaat plukken. Als ze moe is,stopt ze haar duim in haar mondje,en haar andere handj gaat tegen het hoofdje. Ook in haar slaap doet ze dit... Met mijn TTM gaat het redelijk,mijn haar gaat eindelijk weer wat beter zitten sinds de bevalling en dan kan ik het beter in de hand houden.
Verder heb ik eigenlijk momenteel niet zo'n behoefte aan 'over TTM schrijven'...

Groetjes,Marly
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie

Huishoudelijk regelement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)

Help ons met HaarWeb!
Jullie suggesties en inbreng zijn voor ons belangrijk!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Om de waarheid te vinden moet je jezelf aanvaarden,eniger krachtiger instrument bestaat niet.
Swami Prajnanpad
marly is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2006, 23:16   #17
Anneli
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 11
Ik lees ook nog steeds mee. Ik ben nu al 2 maanden oftwel 61 dagen volledig plukvrij, sinds ik ontdekt heb dat wat ik heb ttm heet. Het blijft nog steeds een even grote worsteling, met pleisters, een kalender, een dagboek, en elke dag vechten tegen de drang. Het meest van al ben ik bang dat ik op een dag de moed zal opgeven, of dat ik op een dag niet meer bang en daarom niet meer waakzaam zal zijn. Ze zeggen dat het de eerste weken of zelfs maanden nadat je ontdekt hebt wat je hebt, niet moeilijk is om niet te trekken. Ik weet niet of jullie dat kunnen beamen, dat jullie toen ook een periode hebben gehad dat het weer beter ging, maar dat het daarna weer moeilijker werd? Ik ga er in ieder geval niet zomaar vanuit dat ik nu een klik heb gemaakt waardoor ik nooit meer zal trekken; zonder de moed op te geven bereid ik me voor op het ergste, en ik denk dat dat nog het beste is. En of ik nu trek of niet, ik heb jullie allemaal hard nodig.

Liefs,
Anneli
Anneli is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2006, 13:35   #18
Kristel
Kristel
 
Kristel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2004
Berichten: 270
Blijkbaar hebben velen van ons toch zo'n periode van niet echt veel zin om te schrijven ... misschien de nodige rust en stabiliteit gevonden en loopt alles goed ... klinkt geweldig en toch leuk dat het forum er altijd zal zijn ...


Kim, Tinneke, klinkt leuk dat jullie zoveel aan elkaar hebben, het is toch fijn om een goede vriendin te hebben en zeker als die andere je zo goed begrijpt he, maar laat af en toe toch nog maar iets horen he

Marly, ik begrijp echt goed als je schrijft dat je grootste zorg is dat je kleine meid niet gaat plukken ... we hopen het he maar wij zullen ze beter dan iemand anders begrijpen maar ik probeer niet langer te leven met de "angst" (als je het zo al benoemen kan). Ik geniet van mijn lieve kleine schat (die ondertussen al bijna 6 maanden is en echt een flinke kerel wordt) en we zullen verder wel zien.

Aan al de rest ook het beste en tot later
Kristel is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.