Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 januari 2006, 10:57   #61
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Bij een bijeenkomst ben je in de eerste plaats iemand met dezelfde aandoening als de anderen en waarschijnlijk iemand met soortgelijke ervaringen en belevingswijze... Daarnaast ben je een man, ja, en nieuw en misschien iets ouder dan de gemiddelde leeftijd. So what? Het is echt een speciale ervaring. Doen zou ik zeggen!

Groetjes
K
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2006, 11:51   #62
fashiongirl
My hair is important 2 me
 
fashiongirl's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2005
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 208
Hoi Janika,

Ik ben bezig alles uit te zoeken, kosten etc. Misschien kan ik Igor (mijn partner) overhalen er een weekend van te maken in Antwerpen. Maar ik wil wel komen.
Heb nog wel een vraag: Hoe laat plannen jullie meestal een bijeenkomst? Van begin tot eind, ongeveer.
Als ik alleen zou komen, met de trein, is het voor mij niet prettig om 's avonds laat terug te reizen. Om eerlijk te zijn, vind ik dat écht een beetje te eng.

Groetjes Loïs
__________________
what you see
never is what you get

omdat ik niet kwetsbaar wil zijn voor iedereen
fashiongirl is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2006, 12:13   #63
musse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 januari 2006
Berichten: 50
Hoi,

Gaat er nu een email gestuurd worden ivm de datum, plaats en het uur van die bijeenkomst naar iedereen die wil komen? Zou het in België zijn dan ist het ideaal voor mij.

Groeten An, Musse en ne Rammsteinfan
musse is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2006, 15:04   #64
Limburgse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2005
Locatie: zuid limburg
Berichten: 228
Hallo,

Ik kom zeker! Als het verder rijden is kan ik ook mensen meenemen uit de omgeving Limburg. `t is natuurlijk gezellger en voor de anderen goedkoper als ik mijn auto vol heb!
Ik zal zelf eens rondvragen voor een locatie, Limburg is op zich al half nederland half belgie, toch? Maar goed, als ik iets concreets heb dan laat ik het weten.

En als ik denk aan 19 maart krijg ik een beetje kriebels in mijn buik. Ik vindt het spannend en leuk tegelijk. Net een soort blind date, hahaha!

Groetjes de Limburgse
Limburgse is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2006, 15:15   #65
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Hej !!
Ik zie dat er weer een paar mensen over de streep zijn getrokken, goed zo! Oudgedienden én nieuwkomers, iedereen welkom zou ik zeggen!
Bolleke, mogen we dan definitief jouw huis als locatie vastleggen? Als je je adres en bereikbaarheid aan mij laat weten, dan kan ik het doorsturen naar diegenen die zich tot nu toe hebben aangemeld (PM of mail?)
Fashiongirl, je vroeg naar een tijdstip. Ik zou zeggen: samenkomen vanaf halftwee-twee uur, en doorgaan tot een uur of vijf; en voor wie dan nog tijd/zin heeft, kunnen we nog samen wat gaan eten of wat te eten gaan halen. Tijdstip en mogelijkheden hangen verder van de gastvrouw af, natuurlijk. Maar in ieder geval kun je zeker nog voor het donker naar huis vertrekken.
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2006, 20:02   #66
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Ja hoor Janika, jullie mogen definitief mijn huis als locatie vastleggen. Ik hoop dat jij en Oilily ook bereid zijn om de rest van de organisatie op jullie te nemen, zoals jullie begonnen zijn...
Ik geloof wel dat jullie beiden mijn gsm-nr hebben. Misschien om wat praktische zaken af te spreken, in de laatste week.
Janika, ik stuur jou een pm met verdere gegevens.

Help Janika, jouw box zit vol, mijn bericht staat in de wachtlijst!
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"

Laatst gewijzigd door bolleke; 31 januari 2006 om 20:09
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2006, 08:49   #67
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Dag Tinneke

Als je wil, kom ik je wel halen om naar bolleke te rijden. Dan kunnen we samen verkeerd rijden... Hihihi want daar ben ik een krak in, dermee dat ik ni graag alleen rij! Laat mar weten

x

Enne, dames, doe jullie best om er tegen de bijeenkomst op jullie mooist uit te zien hé... Nog anderhalve maand, dat moet lukken!
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2006, 09:37   #68
fashiongirl
My hair is important 2 me
 
fashiongirl's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2005
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 208
Hey iedereen!

Komen er nog mensen uit Nederland naar de meeting 19 maart? Ik zoek nog iemand om mee te reizen, ik vertrek zelf uit Rotterdam.
Groetjes Loïs
__________________
what you see
never is what you get

omdat ik niet kwetsbaar wil zijn voor iedereen
fashiongirl is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2006, 11:23   #69
musse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 januari 2006
Berichten: 50
Halokes,

Tegen wanneer moet ge effectief zeggen dat ge komt of niet naar de bijeenkomst?

musse, an , ne rammsteinfan
musse is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2006, 11:46   #70
Fara
HaarWeb lid
 
Fara's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2002
Berichten: 239
Hoi,
Mooi initiatief, maar ik ga het passeren. Problemen in privésfeer maken dat ik op het ogenblik echt niet bezig ben met TTM...
Veel plezier toch!
Groetjes,
__________________
Fara is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2006, 18:57   #71
fashiongirl
My hair is important 2 me
 
fashiongirl's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2005
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 208
Ik weet niet precies hoe ik hierover moet beginnen, maar mijn partner maakt zich zorgen om de meeting en wil niet dat ik ga. Eigenlijk vindt hij het gewoon eng, omdat ik niemand ken en omdat het via "internet" gaat.
Ik weet niet precies hoe ik hier mee om moet gaan , vooral omdat hij eerst wel heel steunend was hierover en mij zelfs met de auto wilde brengen ...Belangrijk is: Ik ga wél komen! Maar herkent iemand dit of heeft iemand tips voor, want hoe stel ik hem gerust?
Liefs een btje verdrietige Loïs
__________________
what you see
never is what you get

omdat ik niet kwetsbaar wil zijn voor iedereen
fashiongirl is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2006, 21:27   #72
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Tja, moeilijke vraag... hoe stel je hem gerust?
De vraag is eigenlijk, waar is hij echt bang voor? Kan je hem dat vragen? Toen ik voor het eerst lotgenoten had ontmoet, was ik zo euforisch blij dat mijn man het allemaal niet zo goed vertrouwde. Ik reed dan ook naar Nederland om lotgenoten te ontmoeten en ik vertelde hem niet veel, omdat ik dacht dat hij het toch niet zou begrijpen. Maar door hem niet veel te vertellen; liet ik zijn gedachten in het duister en kon hij er alleen maar naar raden. Met het gevolg dat hij ook 'verkeerde' dingen dacht. Pas toen ik hem duidelijk gemaakt had hoe belangrijk deze ontmoeting voor me geweest was, en pas toen hij daar ook het bewijs van zag (want door lotgenoten te ontdekken ging het een stuk beter met de ttm, er was immers erkenning en herkenning)... toen heeft hij d'er zich bij neergelegd.
Toen ik hem laatst van het probleem vertelde, van eventueel een zaaltje huren of toch maar niet, stelde hij zèlf voor om het hier thuis te doen ... Dingen kunnen keren Loïs. Laat je vastberadenheid niet omslaan in twijfel. Doe wat je intuïtie jou ingeeft. Wij zijn best allemaal betrouwbare, lieve, brave mensen hoor... geen haar op ons hoofd dat er aan denkt om stoute dingen te doen
Je bent verwacht!
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2006, 21:41   #73
Geen Doorzetter
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 februari 2006
Berichten: 7
Voor het eerst

Hallo, hallo,
Ik heb me net voor het eerst aangemeld en het is wel heel fijn te zien, hoeveel lotgenoten er zijn... Ik ben 30 jaar en trek al ruim 20 jaar mij oogharen en wenkbrauwen uit. Het is een wonder dat er elke keer toch nog iets komt. Ttm is voornamelijk over hoofdharen, wie heeeft hetzelfde als mij ??....
Helkaas heb ik 19 maart al iets anders, anders was ik graag gekomen...
Heel veel sterkte iedereen....
Geen Doorzetter is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2006, 09:12   #74
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Dag Geen Doorzetter (wat een akelige nickname, trouwens!)
Ik trek ook wimpers en wenkbrauwen, daarmee is het bij mij begonnen. Daarna heeft het zich verspreid naar hoofdhaar. Er zijn op dit forum nog wel een paar mensen die oogharen trekken, al dan niet in combinatie met hoofdhaar.
Als je nieuw bent op het forum, kun je een nieuwe 'Thread' openen om jezelf wat uitgebreider voor te stellen.
Jammer dat je er 19 maart niet bij kunt zijn, maar er komen zeker nog bijeenkomsten.
Ik hoop dat je iets zult hebben aan dit forum!
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2006, 09:23   #75
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Lois

Ik weet nog dat ik bij de eerste ontmoeting naar bolleke belde om te zeggen dat ik twijfelde of ik wel zou komen. We gingen carpoolen, het was in het verre Nederland en ik zou niet naar huis kunnen wanneer ik het wou.... Waar ik echter het meeste bang voor had was om 'vreemden' te ontmoeten en me de hele dag lastig te voelen en mezelf te 'outen'. Waar ging dat me leiden? Blij was ik toen ik gewoon zelf heb beslist van 'Kim, je hebt zooo lang gedacht dat jij de enige was met die rare tic. Je hebt je zooo lang alleen gevoeld, op gesloten in je eigen wereldje. Nu leer je mensen kennen met hetzelfde en je wilt het laten afweten. Nee, deze keer ga je gewoon.' En dat heb ik ook gedaan en dat was één van de beste beslissingen in mijn ttm-proces die ik heb genomen want het was pas op de meetings dat ik als een vrij mens leerde spreken over de ttm. Door het hele proces kan ik nu spreken over ttm als over het weer: het heeft gestormd vandaag, er was slechts een briesje, de zon scheen fel vandaag....

Laat je niet ompraten en als hij toch een beetje wantrouwen heeft. Laat hem je afzetten en breng hem even mee naar binnen. Max. 5 minuten voor we van start gaan, zodat hij ziet wat voor dotjes wij allemaal zijn.

Tot dan!
Oilily is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Regionale dagen voorjaar van de AAPV AE3 Alopecia Vereniging 10 29 maart 2005 11:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.