Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 maart 2007, 20:06   #1
veens764
HaarWeb lid
 
veens764's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: netherlands
Berichten: 128
Hairplus oplichters?

oplichters zijn het ook met de hele zooi ik ben ook slachtoffer geweest met +een haartransplantatie 6 jaar geleden 1100 micros
=- 2500 haren nu een zooitje niets meer vooraanzicht bijna weg ik mag [...] mijn mening geven hierover
ja lees dit maar hairplus ik wordt niet goed van jullie meer steeds meer negatievietijd hoor ik over jullie ik ben niet de enigste als jullie dat maar weten weg haar weg geld ik kan dit niet langer meer aanzien of horen

(mod edit door Mailman: 'gvd' wordt niet op prijs gesteld op ons forum)
__________________
marco

Laatst gewijzigd door Mailman; 23 maart 2007 om 23:33
veens764 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2007, 11:00   #2
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 532
Geslacht:
jokkebrok

Gaan we weer opnieuw beginnen ? Zelfs je omgeving vind dat je ongelijk hebt. En ik kan dat weten want ik heb meerdere gesprekken gevoerd. Nogmaals mijn aanbod. Jouw foto-s onherkenbaar op dit forum. Laat de forumleden dan maar oordelen. Waarom zeg je niets van die andere kliniek ? Die de oorzaak ik van het probleem ? Een probleem dat wij volgens een ieder, behalve jij, hebben opgelost ?
Ik heb dat met die foto-s al eerder aangeboden maar dat wilde je toen niet. Dus, nu hierop ingaan of voorgoed je mond houden veens.

Gegroet,

Diksy, tot 2002 Hairplus.

Laatst gewijzigd door Diksy; 11 maart 2007 om 11:03
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2007, 13:45   #3
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Nou Veens, laat die foto's eens zien dan. Alleen maar je gal spuien is inderdaad erg makkelijk. Met een aanbod als dit komt er vast wel uit wie degene is die liegt. Bovendien kom je onherkenbaar in beeld, dus wat let je.
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2007, 13:51   #4
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.282
Geslacht:
Ik weet niet of je wat op de foto's kunt zien van de resultaten.
Ik heb zelf overigens wel hele slechte ervaringen met Hairplus, ik heb Diksy toen de foto's wel gemaild. Hij was er toen met eens dat het er slecht uitzag. Daar was dan ook alles mee gezegd, want toen ik hem vroeg om te bemiddelen om een schadevergoeding gaf hij niet thuis.
Maar ik zou overigens zelf (zelfs anoniem) niet snel foto's plaatsen op het internet.

Laatst gewijzigd door Henk; 11 maart 2007 om 13:56
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2007, 17:06   #5
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diksy Bekijk bericht
Gaan we weer opnieuw beginnen ? Zelfs je omgeving vind dat je ongelijk hebt. En ik kan dat weten want ik heb meerdere gesprekken gevoerd. Nogmaals mijn aanbod. Jouw foto-s onherkenbaar op dit forum. Laat de forumleden dan maar oordelen. Waarom zeg je niets van die andere kliniek ? Die de oorzaak ik van het probleem ? Een probleem dat wij volgens een ieder, behalve jij, hebben opgelost ?
Ik heb dat met die foto-s al eerder aangeboden maar dat wilde je toen niet. Dus, nu hierop ingaan of voorgoed je mond houden veens.

Gegroet,

Diksy, tot 2002 Hairplus.
Marco heeft ooit toch ook Nido bij jullie gehad? En foto's wil ik wel zien. Recente als het kan.

Laatst gewijzigd door Morehair; 11 maart 2007 om 17:14
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2007, 21:36   #6
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
En toen bleef het akelig stil...
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2007, 20:55   #7
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Ah een ordinaire welles-nietes op dit forum Degene die de eerste post deed zou op zijn minst moeten reageren lijkt me. Al zou ik zelf ook niet zo snel foto's plaatsen...
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2009, 13:36   #8
evacatwoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2009
Locatie: Papendrecht
Berichten: 5
hairplus

Hoi allemaal,
Ik heb sommige berichten gelezen van mensen die bij Hairplus een slechte ervaring hebben, zo ook van mensen die dit tegenspreken. Ik ben het er helemaal mee eens dat Hairplus een uitermate slechte naam aan het opbouwen is.
Mijn vriendin zit letterlijk met de handen in het haar. De extensions, die trouwens stijl zouden zijn, zijn niet goed geplaatst. Te dicht op de hoofdhuid. Van de 150 is ze er nu 30 kwijt in nog geen 6 weken tijd. Dit kostte haar meer dan 600 euro. Als tegen reactie: Nou het kan niet krullen want dit is stijl haar. Je behandeld het niet goed, Je bent te wild met kammen. Ja aan me hoela. Geld teruggeven of althans een gedeelte, geen denken aan. En de laatste keer dat ze er was, vorige week is de uitgroei geverfd, nou zo slordig dat het er niet uit ziet. Ik zou me kapot schamen als ik daar werkte, ik vind dat je als bedrijf je aan je concept moet houden, houdt je klanten tevreden dan komen er meer. Op deze manier gooi je toch je naam te grabbel. En dan ook dat de laatste keer er gezegd is dat het haar licht krullend was. nou mooie boel. Er was toch gezegd dat het stijl haar was. In de 5 keer dat zij daar was, binnen de garantietijd van 6 weken is ze tegengesproken, op haar gemoedsrust in gesproken om het toch maar te laten zitten en met een kluitje in het riet gestuurd. Bij de meeste behandelingen is haar zus ook mee geweest en die vertelde mij dat het inderdaad zo gegaan is. Ik zal daar dus nooit heen gaan en negatieve reclame ja hoor die krijgen ze via mij, zeker te weten. Zo ga je niet met mensen om. Tegenwoordig schijnt dat wel een gewoonte te zijn in deze geweldige wereld. Het laatste woord zal hier overduidelijk niet over gezegd zijn. Een paar kappers waar zij is geweest konden er niet over uit wat haar is overkomen. Goed Gedaan hair plus, petje af voor het verknallen van mijn vriendin haar kapsel.

Groetjes Eva een vriendin.

Laatst gewijzigd door evacatwoman; 18 mei 2009 om 13:46
evacatwoman is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2009, 13:58   #9
evacatwoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2009
Locatie: Papendrecht
Berichten: 5
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evacatwoman Bekijk bericht
Hoi allemaal,
Ik heb sommige berichten gelezen van mensen die bij Hairplus een slechte ervaring hebben, zo ook van mensen die dit tegenspreken. Ik ben het er helemaal mee eens dat Hairplus een uitermate slechte naam aan het opbouwen is.
Mijn vriendin zit letterlijk met de handen in het haar. De extensions, die trouwens stijl zouden zijn, zijn niet goed geplaatst. Te dicht op de hoofdhuid. Van de 150 is ze er nu 30 kwijt in nog geen 6 weken tijd. Dit kostte haar meer dan 600 euro. Als tegen reactie: Nou het kan niet krullen want dit is stijl haar. Je behandeld het niet goed, Je bent te wild met kammen. Ja aan me hoela. Geld teruggeven of althans een gedeelte, geen denken aan. En de laatste keer dat ze er was, vorige week is de uitgroei geverfd, nou zo slordig dat het er niet uit ziet. Ik zou me kapot schamen als ik daar werkte, ik vind dat je als bedrijf je aan je concept moet houden, houdt je klanten tevreden dan komen er meer. Op deze manier gooi je toch je naam te grabbel. En dan ook dat de laatste keer er gezegd is dat het haar licht krullend was. nou mooie boel. Er was toch gezegd dat het stijl haar was. In de 5 keer dat zij daar was, binnen de garantietijd van 6 weken is ze tegengesproken, op haar gemoedsrust in gesproken om het toch maar te laten zitten en met een kluitje in het riet gestuurd. Bij de meeste behandelingen is haar zus ook mee geweest en die vertelde mij dat het inderdaad zo gegaan is. Ik zal daar dus nooit heen gaan en negatieve reclame ja hoor die krijgen ze via mij, zeker te weten. Zo ga je niet met mensen om. Tegenwoordig schijnt dat wel een gewoonte te zijn in deze geweldige wereld. Het laatste woord zal hier overduidelijk niet over gezegd zijn. Een paar kappers waar zij is geweest konden er niet over uit wat haar is overkomen. Goed Gedaan hair plus, petje af voor het verknallen van mijn vriendin haar kapsel.

Groetjes Eva een vriendin.
Hallo allemaal,
Ik Eva kan jullie zeggen dat dit bericht niet meer van toepassing is omdat Hair Plus en de persoon in kwestie dit ontzettend goed hebben opgelost. Hair Plus is dus gezuiverd van naam. Gisteren hoorde ik trouwens dat er sinds 6 jaar een andere eigenaar inzit maar die de naam Hair Plus heeft aangehouden. Tja dat wisten we niet. Dus Hair Plus ook namens mij excuses.

Groeten Eva.
evacatwoman is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Kliniek] Hairplus Eminem Chirurgische behandelingen 96 11 september 2007 13:59
2 bezoekjes aan Hairplus dieseltje Medicijnen/haargroeimiddelen 6 8 september 2004 10:02
Hairplus te Rotterdam Raymond79 Haarwerken 8 24 augustus 2003 18:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.