Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 juli 2009, 21:33   #16
Henk-yo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 168
beste messi ik ben in 2007 ook bij keser geweest. maar dat was mi geen succes. op dit moment geen tijd om in details te treden maar het is echt de moeite niet waard.

ik ben dinsdag behandeld bij dr. Feriduni (AC) in hasselt en dat was een uiterste prettige ervaring. Ik zou zeker een afspraak met dr. Feriduni maken als ik jou was.

QUa prijs ontloopt het elkaar echt niet veel, Keser en AC. Maar voor Keser moet je nog naar het buitenland. Bovendien is AC vele malen professioneler, groter etc. etc.

Binnenkort post ik wel een verslagje met mijn ervaringen bij AC. Het was een fue van 2917 grafts allemaal in 1 dag.
Fijne avond

Laatst gewijzigd door Henk-yo; 6 juli 2009 om 13:41
Henk-yo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2009, 01:21   #17
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk-yo Bekijk bericht
Binnenkort post ik wel een verslagje met mijn ervaringen bij AC. Het was een fue van 2917 grafts allemaal in 1 dag.
Fijne avond,
DENO

Zo, dat is nogal wat, 2.917 grafts met FUE in één dag!

Zoveel lukt FUE-expert ProHair niet eens in een dag. Ben benieuwd naar je verhaal!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2009, 13:42   #18
Henk-yo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 168
dr. Feriduni gaf aan dat ze tegenwoordig zoveel mogelijk op een dag proberen te doen. Dat is het prettigst voor de patient ook.

Hij gaf aan dat ze zelfst tot 3.500 op een dag hebben gedaan. Volgens mij adverteren een hoop klinieken met mega FUE sessies, maar in de praktijk moet het echt meezitten wil dat lukken.
Henk-yo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2009, 14:49   #19
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk-yo Bekijk bericht
beste messi ik ben in 2007 ook bij keser geweest. maar dat was mi geen succes. op dit moment geen tijd om in details te treden maar het is echt de moeite niet waard.

ik ben dinsdag behandeld bij dr. Feriduni (AC) in hasselt en dat was een uiterste prettige ervaring. Ik zou zeker een afspraak met dr. Feriduni maken als ik jou was.

QUa prijs ontloopt het elkaar echt niet veel, Keser en AC. Maar voor Keser moet je nog naar het buitenland. Bovendien is AC vele malen professioneler, groter etc. etc.

Binnenkort post ik wel een verslagje met mijn ervaringen bij AC. Het was een fue van 2917 grafts allemaal in 1 dag.
Fijne avond
Nou Henk-yo, veel succes en ik ben benieuwd naar je verslagje!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag serieuze hulp scholro Medicijnen/haargroeimiddelen 10 25 november 2008 12:49
graag jullie mening over het uiterlijk van dit meisje anoniem666 Van alles en nog wat... 29 20 augustus 2008 20:35
Enquête (beetje hulp van jullie aub) Salvamia Haarwerken 4 21 oktober 2004 15:03
graag informatie?? + (mening over Mr F. haardos) WHsBigRoy AGA - Algemeen 6 26 januari 2002 16:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.