Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 augustus 2023, 13:42   #16
Julian_Robin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2023
Berichten: 15
Geslacht:
Ben je ook van plan van meso-therapie te doen die ze aanbieden?
Ik ben ook 25 en net mijn HT bij Esteworld gedaan. Ben benieuwd hoe het bij jou gaat verlopen!

Ga je Essengen6+ gebruiken?
Julian_Robin is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2023, 13:45   #17
Julian_Robin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2023
Berichten: 15
Geslacht:
Laat maar, ik zie nu pas je vorige post.. zo te zien gaat niet mijn haarkwaliteit naar achter, maar blijkbaar ook mijn zicht
Julian_Robin is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2023, 22:58   #18
rinibut
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juni 2023
Berichten: 6
Geslacht:
@Julian_Robin Haha geen probleem! Ik koos ervoor om alles aan te grijpen wat Esteworld me aanbood. De begeleiding gaf mij vanaf moment 1 een goed gevoel dus vertrouw ik hen ook in het aanbod en de nazorg artikelen. Ben benieuwd naar jouw ervaringen en vorderingen!
rinibut is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2023, 23:45   #19
Julian_Robin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2023
Berichten: 15
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rinibut Bekijk bericht
@Julian_Robin Haha geen probleem! Ik koos ervoor om alles aan te grijpen wat Esteworld me aanbood. De begeleiding gaf mij vanaf moment 1 een goed gevoel dus vertrouw ik hen ook in het aanbod en de nazorg artikelen. Ben benieuwd naar jouw ervaringen en vorderingen!
Ja ik heb ook gezien mijn leeftijd maar alles gepakt wat er te pakken viel. Ik zit nu op dag 11 na de HT, dus moet nog even wachten met de meso.

Zit zelf wel een beetje met het langdurig Essengen6+ moeten gebruiken. Als je de bijwerkingen ervan leest en hoort vind ik het voor de lange termijn wel een beetje tricky. Echter is het wel noodzakelijk het te gebruiken voor het tegen gaan van verdere kaalheid. Mijn overige haar is al wat dunner geworden laatste jaar. Zou rot zijn als ik straks alleen voorop nog haargroei heb.
Hoe kijk jij naar het lang moeten gebruiken van Essengen6+?
Julian_Robin is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2023, 09:24   #20
Kitkatboomer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juli 2023
Berichten: 1
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erik. Bekijk bericht
Ik ben geen Fuegenix groupy. Maar als er een mooi resultaat voorbij komt kan ik dat zeker waarderen. Ik heb het alleen niet op leden met 0 berichten die ineens de moeite doen om een heel verhaal te schrijven over kliniek X (Esteworld komt wel verdacht vaak voor met deze tactiek overigens) waarin alles opgehemeld wordt. Dit keer werden bijna alle vinkjes weer netjes gezet, van de vriendelijke taxichauffeur, geweldig hotel, roesje, Acell (het wondermiddel), de reis terug met een heel koor niet-meer-kale-mannen. Het enige dat ik miste was de schone blondine die op Schiphol stond in een satijn rode jurk en nu spontaan verliefd werd op onze soon-to-be man met lange manen.

Het gaat er bij mij gewoon niet in als boter, sorry. Misschien te zuur geworden (of gedronken zoals je stelt).

Eerste bericht hier van mij op dit forum, Maar momenteel ben ik ook in instanbul en ga ik morgen naar esteworld voor een HT en tot zo ver kan ik schrijven dat ik het helemaal eens ben met de TS. Alles bij Esteworld is tot zo ver in de puntjes uitgewerkt. Ik begrijp de sceptisch blik, maar het is wel de waarheid. Ben door 3 mensen op WhatsApp toegevoegd (ook Joren), de Nazorg lijn en een persoon uit Turkije van Esteworld. De taxi service geweldig en de meest luxe taxi bus waar ik en mijn vriendin tot zo ver hebben ingezeten en het hotel met ontbijt erbij is ook erg goed. (Taxi chauffeur appte mij ook nog van te voren en stond klaar om ons te ontvangen op istanbul SAW airport).

Morgen de operatie, dus daar kan ik nog niks over zeggen en dat is natuurlijk wel waar het om gaat, maar tot zo ver klopt het verhaal van TS behoorlijk. En ook leuk om te zien, in het hotel bij het ontbijt zitten er inderdaad aardig wat mensen die iets hebben laten doen (koppies, neusje etc).
Kitkatboomer is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2023, 00:39   #21
Esm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Berichten: 98
Geslacht:
Hoe is de operatie gegaan?
Esm is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2023, 16:38   #22
rinibut
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juni 2023
Berichten: 6
Geslacht:
De tijd vliegt, blijkt maar weer. Ondertussen zit ik op bijna 6 maanden ná de transplantatie (01-06-23 behandeld) en is het resultaat al duidelijk te zien.

Zoals te zien is het donorgebied volledig dicht en hersteld en is ook de rest van mijn haar snel gegroeid. Ik merk dat de bovenkant een stuk voller en dichter is en ook de kwaliteit van mijn haar beter lijkt (kan zijn dat dit door de Acell behandeling komt). Wél is er besloten dat ik nog steeds een redelijk golvende haarlijn houd aangezien mijn spiertjes in het hoofd simpelweg geen rechtere haarlijn toelieten.

Op basis daarvan probeer ik een beetje te stoeien met wat ik kan met mijn nieuwe coupe en merk ik dat ik er steeds meer model in krijg, ook al ben ik erg benieuwd wat ik ermee kan als het wat langer is, maar dat zal blijken .

Benieuwd hoe jullie kijken naar het resultaat so far!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg WhatsApp Image 2023-11-19 at 16.28.23.jpg‎ (145,5 KB, 172x gelezen)
Bestandstype: jpg WhatsApp Image 2023-11-19 at 16.28.24 (1).jpg‎ (150,0 KB, 187x gelezen)
Bestandstype: jpg WhatsApp Image 2023-11-19 at 16.28.24.jpg‎ (145,7 KB, 215x gelezen)
rinibut is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2023, 16:39   #23
rinibut
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juni 2023
Berichten: 6
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kitkatboomer Bekijk bericht
Eerste bericht hier van mij op dit forum, Maar momenteel ben ik ook in instanbul en ga ik morgen naar esteworld voor een HT en tot zo ver kan ik schrijven dat ik het helemaal eens ben met de TS. Alles bij Esteworld is tot zo ver in de puntjes uitgewerkt. Ik begrijp de sceptisch blik, maar het is wel de waarheid. Ben door 3 mensen op WhatsApp toegevoegd (ook Joren), de Nazorg lijn en een persoon uit Turkije van Esteworld. De taxi service geweldig en de meest luxe taxi bus waar ik en mijn vriendin tot zo ver hebben ingezeten en het hotel met ontbijt erbij is ook erg goed. (Taxi chauffeur appte mij ook nog van te voren en stond klaar om ons te ontvangen op istanbul SAW airport).

Morgen de operatie, dus daar kan ik nog niks over zeggen en dat is natuurlijk wel waar het om gaat, maar tot zo ver klopt het verhaal van TS behoorlijk. En ook leuk om te zien, in het hotel bij het ontbijt zitten er inderdaad aardig wat mensen die iets hebben laten doen (koppies, neusje etc).
Mooi te lezen dat je je kan vinden in mijn omschrijving, benieuwd hoe jij ervoor staat! Zet anders even een linkje in dit bericht zodat ik ook bij jou kan meespieken!
rinibut is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2023, 16:54   #24
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
6 maanden? lijkt wel een volgroeit eindresultaat. Wat een bos haar zeg!
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2024, 22:53   #25
rinibut
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juni 2023
Berichten: 6
Geslacht:
Korte 8 maanden updaten, we gaan de goeie kant op #Esteworld#HalfWayThere
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_4382.jpg‎ (134,4 KB, 94x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_4383.jpg‎ (132,2 KB, 84x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_4386.jpg‎ (145,6 KB, 107x gelezen)
rinibut is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2024, 05:42   #26
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rinibut Bekijk bericht
Korte 8 maanden updaten, we gaan de goeie kant op #Esteworld#HalfWayThere
Goeie kant op? Man je bent al gearriveerd.... en het kan alleen maar mooier worden, gefeliciteerd!
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2024, 08:57   #27
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Wauw gewoon wauw.
Je haar is echt mega vol. Wat doe je er naast om je haren zo sterk te krijgen of houden?

edit: ah ik zie dat dit al eerder aan de orde is gekomen, overheen gelezen.

Laatst gewijzigd door DeJong; 19 februari 2024 om 17:12
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2024, 10:39   #28
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Esteworld geeft toch altijd Essengen wat uit andere topics blijkt dat niet werkt? Of tabletten minoxidil en finasteride?
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2024, 15:48   #29
Davidad
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 augustus 2023
Berichten: 32
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
Wauw gewoon wauw.
Je haar is echt mega vol. Wat doe je er naast om je haren zo sterk te krijgen of houden?
Wauw gewoon wauw jouw reactie.

Te grappig dat je zelf vertegenwoordiger van Esteworld bent (dat is al herhaaldelijk in andere topics aangehaald) en dan zo een reactie en een vraag gaat stellen. Je kunt hem toch ook offline benaderen of is dit onderdeel van jullie marketing strategie?
Davidad is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2024, 16:36   #30
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
🫢🫢🫢🫢🫢🫢
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.