Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 juli 2009, 17:52   #31
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolly Bekijk bericht
staat je niet eens zo slecht Ambo een kale kop
Dank je.

Vind me dit ook beter staan dan als ik het wat langer heb. Volgende keer weer zo lekker kort denk
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2009, 17:57   #32
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Daarom ook vroeg ik het. Hij had zich kapitalen kunnen besparen!
Helemaal kaal durf ik (nog) niet aan.

Ga morgen weer voor een gesprekje naar Transhair toe en gooi mijn plannen wellicht om.

Heb het idee om in augustus mijn littekens te laten verkleinen in combinatie met een FUT van ca. 1.300 grafts (dus geen extender/reductie-behandeling).

En wellicht later (indien nog mogelijk) één of meerdere FUE-behandelingen.

Niet dat ik twijfel over de extenderbehandeling (geloof daar nog steeds in en zou het best aandurven), maar mijn hernieuwde strijdplan lijkt me ook wel wat, veel minder ingrijpend.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2009, 17:58   #33
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolly Bekijk bericht
staat je niet eens zo slecht Ambo een kale kop
Kale kop? Zitten anders nog wel zo'n 1.700 grafts van Hairplus op hoor!!!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2009, 18:47   #34
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
maar mijn hernieuwde strijdplan lijkt me ook wel wat, veel minder ingrijpend.
Maar wel met hetzelfde resultaat?? Succes in Vlijmen; we horen het wel!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2009, 18:54   #35
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Maar wel met hetzelfde resultaat?? Succes in Vlijmen; we horen het wel!
Wat ik van de week al zei... theoretisch kan je op hetzelfde resultaat komen met FUE's (het blijft in beide gevallen slechts verplaatsen van haar), maar of het technisch en praktisch ook haalbaar is krijg ik morgen vast een antwoord op, al weet ik dat Transhair niet vooraan loopt met FUE.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2009, 19:11   #36
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Cool dermatch erbij....

wel je kan je densiteit wel verhogen door er dermatch op aan te brengen
al is het resultaat wel tot je het eruit wast....

ik ben ook al een lange weg gekomen , ik was wel nog niet volledig tevreden met mijn densiteit

hier ik januari 2008

en hoe het nu is
er zit wel wat dermatch in men haar , anders was het iets dunner , plat naar voor dekt het goed hoor , maar het omhoog zetten met gel zoals op deze fotos was onmogelijk zonder er door te kijken , met dermatch is het opgelost, al is het tijdelijk , ik ben echt versteld van het resultaat....
fotos zijn genomen in het zonlicht...
en nu maar aftellen naar die grote FUE
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg startpoint 2008_front.jpg‎ (144,3 KB, 78x gelezen)
Bestandstype: jpg 1.jpg‎ (44,8 KB, 85x gelezen)
Bestandstype: jpg 2.jpg‎ (37,1 KB, 80x gelezen)
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2009, 19:47   #37
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Wat ik van de week al zei... theoretisch kan je op hetzelfde resultaat komen met FUE's (het blijft in beide gevallen slechts verplaatsen van haar), maar of het technisch en praktisch ook haalbaar is krijg ik morgen vast een antwoord op, al weet ik dat Transhair niet vooraan loopt met FUE.
Klopt. Ben eens benieuwd. Wil ook graag weten of dit niet goedkoper is dan zo'n extender-behandeling!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2009, 20:24   #38
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Klopt. Ben eens benieuwd. Wil ook graag weten of dit niet goedkoper is dan zo'n extender-behandeling!!
Extenderbehandeling is in mijn geval goedkoper. Het is te vergelijken met een ht van zo'n 3.600 grafts. Mijn kale plek zou zo'n 80 cm2 kleiner worden en ik schat dat er dan zo'n 45 grafts per cm2 zouden staan.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2009, 20:31   #39
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
wel je kan je densiteit wel verhogen door er dermatch op aan te brengen
al is het resultaat wel tot je het eruit wast....

ik ben ook al een lange weg gekomen , ik was wel nog niet volledig tevreden met mijn densiteit

hier ik januari 2008

en hoe het nu is
er zit wel wat dermatch in men haar , anders was het iets dunner , plat naar voor dekt het goed hoor , maar het omhoog zetten met gel zoals op deze fotos was onmogelijk zonder er door te kijken , met dermatch is het opgelost, al is het tijdelijk , ik ben echt versteld van het resultaat....
fotos zijn genomen in het zonlicht...
en nu maar aftellen naar die grote FUE
Mooi koppie met haar heb je nu, alhoewel die twee foto's donkerder zijn en ik niet goed kan inschatten hoe het er uit had gezien als je op de eerste foto ook dermatch had gebruikt.

Wanneer ga je op voor die grote FUE (en hoeveel grafts worden er verplaatst dan?).

Ik heb een aantal jaren ook spul gebruikt om het voller te laten lijken, ik meen dat het CoverUp heette. Bestelde dat toen bij Hairplus. Het zag er dan ook wel voller uit, maar het leek wel op schoensmeer, soms zagen mensen het ook en het gaf af op kussens en dergelijke. Geeft dermatch niet af?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2009, 20:33   #40
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Heb ik trouwens weer een trend ingezet?

Open en bloot op Haarweb

Wesley volgde al snel, wie volgt nog meer.....
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2009, 21:25   #41
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Wesley volgde al snel, wie volgt nog meer.....
Ik niet!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2009, 21:26   #42
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Extenderbehandeling is in mijn geval goedkoper. Het is te vergelijken met een ht van zo'n 3.600 grafts. Mijn kale plek zou zo'n 80 cm2 kleiner worden en ik schat dat er dan zo'n 45 grafts per cm2 zouden staan.
Een FUT van 3.600 (zoals TH ze berekent)? Da's niet goedkoop...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2009, 21:32   #43
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Ik niet!

Doe ik het wel voor je
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg sytze.jpg‎ (32,4 KB, 33x gelezen)
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2009, 21:35   #44
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Een FUT van 3.600 (zoals TH ze berekent)? Da's niet goedkoop...
Yep!

Reductie - Extender - Reductie is in vergelijking niet veel werk:

Stukje kale huid wegsnijden - extender plaatsen - hechten - extender verwijderen - stukje kale huid wegsnijden - hechten

FUT/FUE is haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje voor haartje plaatsen....
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2009, 21:50   #45
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Maar wel met hetzelfde resultaat?? Succes in Vlijmen; we horen het wel!
Koffie staat klaar om een uur of vijf?

Ga er maar gemakshalve vanuit dat Limbo's zo gastvrij zijn!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Kliniek]Laser Aesthetic Chris Chirurgische behandelingen 122 28 februari 2008 11:21
vrouwelijke haaruitval, hoe 1 ml minox over hele hoofd verdelen??? lola-lola Haarproblemen bij vrouwen 6 13 april 2007 17:32


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.