Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 januari 2014, 21:29   #1
Oef
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2014
Berichten: 3
Geslacht:
Borsthaar

Ik heb veel en snelgroeiend (ongewild) borsthaar. Ik heb al vaker topics bekeken, maar nooit mezelf geregistreerd tot nu! ;-)

Ik heb diverse apparaten gekocht en gebruikt, goedkopere, wat duurdere etc. Helaas voldeed er geen echt volledig aan mijn verwachtingen. Wellicht kunnen jullie alsnog een aantal goede merken/types noemen (het liefst waterproof) zodat ik weer op pad kan. Mijn laatst gekochte heeft het namelijk vanochtend begeven.

Dan zit ik het het volgende probleem, ook op mijn sleutelbeentjes groeien veel haren, het gaat zeg maar bijna door tot onderkant nek waar de baardgroei begint. Het luk me nooit om met een scheerapparaat de haren weg te halen op en om mijn sleutelbeentjes ivm geen strak/glad stuk maar uiteraard "obstakels" (sleutelbeentjes). Dit probeer ik dus uiteindelijk altijd weg te scheren met een normaal scheermesje, maar ook dat gaat niet helemaal lekker en doet vaak pijn, omdat ik meerdere keren over dezelfde stukken huid ga met het mesje aangezien de haren niet echt verwijderd willen worden.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met enkele tips (en of superapparaten haha), ook al ben ik nieuw en heb ik jullie ook nog geen hulp kunnen bieden. Alvast bedankt! :-)
Oef is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2014, 12:20   #2
Oef
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2014
Berichten: 3
Geslacht:
Niemand nog? Haha :-p
Oef is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2014, 12:20   #3
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Wat elektronische scheerapparaten betreft voor 'body grooming' gaat er in mijn ogen niks boven the Philips Bodygroom. Irriteert de huid niet en zeer degelijke kwaliteit.

Daarnaast kan je natuurlijk ook voor een wax opteren. Dit zal je wellicht de beste en langste resultaten geven. Wel prijzig als je het regelmatig laat uitvoeren.

Ontharingcrèmes ben ik geen voorstander van. Ruikt meestal vreselijk chemisch (geur blijft ook hangen) en de resultaten kunnen bij mij zelfs nooit een goede scheerbeurt evenaren.
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2014, 12:10   #4
Oef
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2014
Berichten: 3
Geslacht:
Thanks! Had een hele oude en inmiddels kapotte bodygroom. Nu de nieuwe besteld en gister binnen gekregen. Blijf dan helaas toch zitten met de sleutelbeenkwestie haha
Oef is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2014, 19:13   #5
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Misschien kan je overwegen om die haren te waxen? Met een strip of vloeibare wax. Wellicht heb je hiervoor even hulp nodig van een goede ziel, maar dan ben normaal toch tussen de 4 en 6 weken haarloos
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.