Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 maart 2014, 15:40   #1
fonsjey
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2014
Berichten: 1
Geslacht:
Question overal kaal worden

Hallo,

Ben nieuw hier en weet niet goed waar ik dit bericht kwijt moet en of dit het juiste forum ervoor is.

Ik heb blond haar en heb nooit erg veel lichaamsbeharing gehad. Hoefde nooit mijn benen te ontharen bijvoorbeeld. Wel normaal okselhaar en schaamhaar. Haar bovenop nogal dun maar wel veel.
Rond mijn 42-e viel me op dat ik echt lichaamshaar kwijtraakte. Ben bij een endocrinoloog geweest maar die vond het niets bijzonders. Nu ben ik 14 jaar verder en ik ben onderhand overal kaal en mijn hoofdhaar is ook superweinig en superdun. Ik ben bang dat ik over een jaar of 2 met een kale kop rondloop! Ik gebruik nu veel medicijnen voor mijn hart, maar de kaalheid begon lang voordat ik die pillen ging slikken.
Mijn huisarts vindt het vreemd maar dat is dan ook alles. Is er iemand die dit herkent???????
Overigens gebruik ik al iets van 30 jaar aspartaam en ik ben daar een paar weken geleden mee gestopt in de hoop dat dat de boosdoener is geweest. Je weet maar nooit. Maar iets anders kan ik echt niet verzinnen.
Bedankt alvast voor het meedenken!
Groeten van fonsjey
fonsjey is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2014, 17:39   #2
polydox
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2012
Berichten: 233
Geslacht:
Bij mij is het ook overal wat minder dan vroeger, volgens mij is dat ook een stuk de leeftijd.
__________________
AGA of toch oorzaak in vit D deficiëntie?

Regime:
Minox 5% 1ml/dag weer begonnen per september 2015
Keto shampoo 1% + conditioner met castor/arganolie
Supplementen Vit D, Biotine, Kiezelzuur, Multivit, Omega, MSM, Zink, Magnesium, L-Carnitine, Q10, Druivenpitextract, L-Arginine, Paardenkastanje
Hennakleuring



Status: momenteel weer zeer fors haarverlies, najaar? Ook weer pijn op de hoofdhuid. Weer ongeveer 1/3 kwijt
polydox is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2014, 23:26   #3
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Hi Fonsjey, welkom op het forum, alhoewel ik denk dat je hier liever niet komt, want dan zou er nl. niets met ons aan de hand zijn

Ben je al eens bij een dermatoloog geweest en heb je je bloed weleens laten onderzoeken op schildklierwerking, ijzergebrek, vitamine tekort. Heb je een hoge/lage bloeddruk?
Haarverlies kan ook duiden op AA of AGA, vraag hiernaar bij een dermatoloog. Zodra je weet wat het is kan je verdere stappen ondernemen. Sterkte.
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.