Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 juni 2014, 13:53   #16
Jantje123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2014
Berichten: 5
Geslacht:
Gaat er in de toekomst nog wat gebeuren voor alopecia androgenetica?
Jantje123 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2014, 16:00   #17
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Dat is wel waarschijnlijk. Steeds meer krijgen ze inzicht in het hoe en waarom van uitval. Alleen kost het bergen onderzoeken, tijd, geld en goedkeuring voor er een goed en veilig middel op de markt is. Denk dat je zo helaas heel wat jaartjes verder bent.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2014, 16:58   #18
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Ik wil de pret niet drukken, maar een collega van mij heeft artritis en slik al jaren artritismedicijnen én hij is kalend
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2014, 16:59   #19
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Dat is wel waarschijnlijk. Steeds meer krijgen ze inzicht in het hoe en waarom van uitval. Alleen kost het bergen onderzoeken, tijd, geld en goedkeuring voor er een goed en veilig middel op de markt is. Denk dat je zo helaas heel wat jaartjes verder bent.
Ik ben bang dat de overheid geen subsidie verstrekt voor dit soort onderzoeken. Zucht !!
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2014, 17:10   #20
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astrid26 Bekijk bericht
Ik wil de pret niet drukken, maar een collega van mij heeft artritis en slik al jaren artritismedicijnen én hij is kalend
Omdat artritismedicijn dus je afweersysteem reguleert die Alopecia Areata/Universalis heeft veroorzaakt. Collega had dus Alopecia Androgenetica die niet door je afweersysteem is veroorzaakt maar door DHT gevoeligheid.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2014, 17:14   #21
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astrid26 Bekijk bericht
Ik ben bang dat de overheid geen subsidie verstrekt voor dit soort onderzoeken. Zucht !!
Daar mag je dan misschien blij om zijn want de grote farmaceutische bedrijven hebben geld én motivatie. Een middel tegen haaruitval gaat ze schat-hemeltje-rijk maken. Overheid geeft geen klap om verdriet van kale mensen.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2014, 17:34   #22
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Omdat artritismedicijn dus je afweersysteem reguleert die Alopecia Areata/Universalis heeft veroorzaakt. Collega had dus Alopecia Androgenetica die niet door je afweersysteem is veroorzaakt maar door DHT gevoeligheid.
Ja Reet, dat zal het zijn. Collega heeft AGA blijkbaar.
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2014, 14:19   #23
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Berichten: 716
Zelf slik ik al jaren ontstekingsremmers zoals o.a. naproxen, arcoxia en prednison. Ik geloof niet dat ontstekingsremmers een positief effect op haargroei heeft. Wanneer je chronische ontsteking(en) hebt dan komt dat weldegelijk door het immuunsysteem, anders zouden de ontstekingen wegtrekken. Daar heb je immers een immuunsysteem voor. Infecties en ontstekingen worden afgeweerd door een gezonde immuunsysteem.

Wanneer dit niet lukt is er dus sprake van een immuunsysteem die op hol is geslagen en de ontstekingen probeert te minderen waar in feite het tegenovergestelde gebeurt en de ontstekingen erger worden. Een artritis medicijn zal het immuunsysteem dus juist geen boost geven maar eerder onderdrukken wat verder zeer slecht is voor de gezondheid. Dat is in mijn ogen juist het doel van grote farmaceutische bedrijven. Een kankerpatiënt is al gauw meer dan 100000 euro waard.

Ik als chronische lyme patiënt ben alweer 5 jaar ziek en word niet behandeld. Krijg dus alleen pijnstillers zodat ze aan je kunnen verdienen. Sinds ik aan de experimentele middelen zit samento, banderol, burbur en LDN. kunnen de artsen en de farmaceutische bedrijven een dikke vinger in hun hol steken. Wees ook niet zo naief om ervanuit te gaan dat er een goedkope middel op de markt komt zonder bijwerkingen of hoge prijs. Het doel van dit soort instanties is mensen die ziek zijn of hulp nodig hebben financieel uit te kleden.

Onze gezondheid of klachten kan ze werkelijk geen F**K schelen. Vooral verzekeringsmaatschappijen kunnen hier wat van. Rijke mensen met de juiste connecties maar vooral verzekeringsmaatschappijen maken onderling afspraken met de overheid. Zie bijvoorbeeld het nieuwe akkoord over de vrije dokterskeuze waar wij alweer meer geld voor moeten betalen, (ze wilden de vrije artskeuze in eerste instantie helemaal afschaffen)!
Oftewel mensen die het al lastig hebben of ziek zijn wordt het nog moeilijker gemaakt (easy target).

People need to wake up.

Laatst gewijzigd door Memeber; 7 juli 2014 om 14:50
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2014, 14:21   #24
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Berichten: 716
Niet echt overzichtelijk, beetje lastig typen op mobiel.

Edit: tekst is inmiddels aangepast.

Laatst gewijzigd door Memeber; 7 juli 2014 om 14:32
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2014, 16:40   #25
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
@memember: De boodschap is duidelijk!
Plaats volgende keer effe een aantal alinea's (dit kan je alsnog doen door je tekst -vandaag nog - te bewerken).

Laatst gewijzigd door Astrid26; 6 juli 2014 om 17:48 Reden: tikfoutje
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2014, 23:50   #26
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Zit hier vrijwel nooit meer soms nog wel wat spieken, maar iemand die het heel erg goed begrijp als je het mij vraagt en dan bedoel ik Memeber.

Vind deze aardkloot aardig naar met al die elites en machtige popie jopies die het voor de gewone burger verzieken, vooral die politici de puppets van de grote machtige elites.

Enigste voordeel van de ziekte van lyme [zelf ook helaas] is dat je naar een hogere bewustzijn getild word en gedwongen bewust word vooral door het proces van je ziekte ,maar ook omdat je er achter komt dat die hoog geprezen nederlandse gezondheidszorg,huisartsen,dokters en verzekeringmaatschappijen o.a 1 en al maffiazooi is en werkelijk om te kotsen is.

Je betaalt je [verplicht] scheel elke maand aan ziektekosten en krijgt er geen ene ruk voor terug, vooral niet als je jezelf wilt genezen/behandelen zonder die rotzooi en symptoombestrijdende middelen van de farmaciemaffioses die enorm veel bijwerkingen vaak hebben.

Moet altijd lachen als men zegt dat we hier in Nederland in een vrij land leven wat een illusie.

Ze beginnen ook steeds meer verbod op te leggen op jouw vrijheid als mens en ook natuurlijke benaderingen als het gaat om ziektes behandelen en dit doen ze stapje voor stapje heel geniepig uiteraard.
De arrogante wetenschap die een broekkie is vergeleken met eeuwen oude natuurlijke benaderingen & medicatie en de juiste voeding als basis wordt met kind en badwater door die zogenaamde bewezen wetenschap aka darwinisten uiteraard helemaal weggegooid, want hea het is kwakzalverij en niet bewezen ja logisch als je er geen onderzoeken naar doet en niet veel aan kunnen verdienen dus mensen eigenlijk dwingt om de grotendeels symptoombestrijdendende benadering te kiezen.
Het begon een tijdje terug alweer met homeopatischemiddelen waar zelfs niet meer op mag staan wat het voor je gezondheid kan doen.
Zelf een moestuin hebben mag dadelijk ook niet meer.
Wat dan wel weer mag is allerlei e-nummers,kleurstoffen en labachtige frankensteinsubstanties in onze eten doen en maar raar vinden dat we steeds meer adhd kinderen krijgen en allerlei gekke ziektes.

Ouder worden we volgens onze geweldige westerse wetenschap, alleen vergeten ze erbij te vertellen dat we steeds jonger en vaker met ziektes te maken krijgen en steeds meer met farmaciebenaderingen kunstmatig in leven gehouden worden.
Twee vliegen in 1 klap, ka ching ka ching en een steeds meer dom niet zelfdenkend volk die alles wat onze politici belooft en preekt maar gelooft, want ja hoezo laten we het anders zo ver komen?
Zelfs gehandicapten worden steeds meer gekort en gedwongen om te gaan werken, maar he de regering is voor ons he Sure.... regeren dat kunnen ze wel ja over mensen in negatieve zin!
Geloof me als we dit als makke schapen blijven accepteren mogen we alleen nog gemodificeerd labvoedsel eten en farmapilletjes slikken.

We zijn de proefkonijnen van deze elites en wie denkt dat dit allemaal onzin complottheorien zijn volg de processen van onze geweldige Europastaat maar het gaat alleen maar erger worden!

Voor de makke schapen in NL , vooral onze Oranjehuis blijven toejuichen die weer goed bezig zijn in Griekenland ze hebben weer een stukje grond geclaimd daar en de burgers die daar wonen moeten maar even opzouten natuurlijk.
Volgens de [Griekse] wet mocht het niet eens daar, maarja he het is onze Willempie hea....

Nog even over dat stukje van dat medicijn helemaal mee eens en weer valse hoop creeeren daar is men goed in i.p.v nou echt te kijken naar de oorzaak!
Sterker nog vaak is het niet eens bewezen dat een farmaceutische medicijn echt werkt, maar er zit veel macht,geld en belangen bij wat erg cliche is, maar zeker niet verrassend.
De farma verdient ontzettend veel en is erg winstgericht , dus ja die zitten uiteraard niet te wachten om mensen snel te genezen duh,wake up mensjes.
Zal veel mensen weer voor hun kop stoten, maar zelf ben ik er van overtuigd dat kaalheid ook niet zomaar komt, maarja overtuig die vastgeroeste darwinistische wetenschap aanhangers maar.
Toeval,genetica en botte pech he lol.
Niet zoveel met het programma Radar om eerlijk te zijn.
Vertrouw ze om eerlijk gezegd ook niet helemaal, maar dit vind ik wel een goede uitzending over de farmacie zie link:
http://www.youtube.com/watch?v=GtpinXncZZo

Karma will be finally a real ***** for those who do evil.

Bewustzijn [herwinnen] is onze kracht , period Take care.
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week

Laatst gewijzigd door jord-y; 8 juli 2014 om 01:10
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2014, 16:29   #27
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Well done!

Je haalt er zaken bij die voor dit topic niet relevant zijn, maar het is wel 'de waarheid als een koe'.
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2014, 11:27   #28
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Graag gedaan Keep on ontopic dan maar weer
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week
jord-y is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.