Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 oktober 2016, 02:17   #16
Rene38
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2011
Berichten: 150
-

Laatst gewijzigd door Rene38; 5 oktober 2016 om 02:55
Rene38 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2016, 04:09   #17
Haarbelangrijk1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 juli 2014
Berichten: 48
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht
Is dat een serieuze vraag ?

Als geld een belemmering is, moet je niet aan een ht beginnen.

Een behandeling in Turkije en een behandeling in Nederland / België zijn niet met elkaar te vergelijken.
Turkse klinieken en hun werkwijze is al genoeg over gezegd, daar waag ik me verder niet aan.

Een keuze voor de rest van je leven, gebaseerd op geld is in mijn ogen een verkeerde.
Lol, ben je een idioot ofzo? In Turkije zijn de uurlonen aanzienlijk goedkoper als je het vergelijkt met Nederland. Waarom zou je 2x meer betalen als het goedkoper kan en Turkije is evengoed of beter dan Nederland als het gaat om haartransplantaties, er gaan massa's mensen daar elke dag voor een operatie. Waarom geef je kliniek Veldhoven maar geen blowjob? Aangezien je toch pro voor hun bent, zegt genoeg.
Haarbelangrijk1 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2016, 12:35   #18
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Iedereen kiest toch waar hun gevoel goed bij is?

Even los van de kwaliteit die je toch nooit op voorhand 100% kan garanderen.

Ik zie ook heus wel perfecte resultaten vanuit turkije.

De reis, de taal, de regels, de mensen, de cultuur barriere, de communicatie, de geruststelling ik snap heel goed dat mensen liever in NL blijven en wat meer willen betalen.

De zaken die ik hierboven noem, zijn voor mij redenen om voor NL te kiezen. Gevoel is niet OK. en niemand hoeft me te overtuigen van zijn of haar goede ervaringen. Dit is mijn beleving en daar handel ik naar. Ik zeg daarbij niet dat turkije niet goed kan zijn.
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2016, 12:46   #19
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Iedereen kiest toch waar hun gevoel goed bij is?

Even los van de kwaliteit die je toch nooit op voorhand 100% kan garanderen.

Ik zie ook heus wel perfecte resultaten vanuit turkije.

De reis, de taal, de regels, de mensen, de cultuur barriere, de communicatie, de geruststelling ik snap heel goed dat mensen liever in NL blijven en wat meer willen betalen.

De zaken die ik hierboven noem, zijn voor mij redenen om voor NL te kiezen. Gevoel is niet OK. en niemand hoeft me te overtuigen van zijn of haar goede ervaringen. Dit is mijn beleving en daar handel ik naar. Ik zeg daarbij niet dat turkije niet goed kan zijn.
Zo zouden er meer moeten reageren. Jij hebt een beter gevoel bij Nederlandse klinieken maar breekt niks af wat je niet kent. Er zijn er hier die er een sport van maken om in ieder topic toch nog maar eens te zeggen hoe slecht het wel is in Turkije zonder ervaring. Kies op gevoel en geef je uitgesproken mening uit je eigen ervaring. Op deze manier misleiden we de nieuwe forumleden niet die nog op zoek zijn.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2016, 14:38   #20
NoToBald
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2013
Berichten: 88
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene38 Bekijk bericht
Op basis van mijn jarenlange ervaring als jurist gezondheidsrecht en letselschade kan ik je vertellen dat er in Nederland ontzettend veel fout gaat in ziekenhuizen en klinieken. Dat ik nog in de kinderschoenen sta als het om een HT gaat, is juist. En misschien maar goed ook. Er is meer in het leven!
Ik begrijp je opmerking eigenlijk niet zo goed. Dit gaat ergens anders over.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Iedereen kiest toch waar hun gevoel goed bij is?
Nou dat is dus net het punt wat er gemaakt werd. De keuze voor Turkije wordt veelal niet gemaakt op basis van het goede gevoel. Laten we niet ontkennen dat vrijwel iedereen zich hier laat behandelen als de prijzen hier hetzelfde waren. Dus is het een geldkeuze in eerste instantie. Sommigen raken alleen meteen van slag dat daarmee gesuggereerd wordt dat je geen kwaliteit hoeft te verwachten.
NoToBald is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2016, 15:09   #21
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Blijkbaar voelt de keuze dan goed om voor Turkije te kiezen enkel voor de centen en hecht minder waarde aan duidelijke communicatie of de reis....

Dat kan..


Voorbeeld: Als ik in een telefoon winkel sta voel ik me ALTIJD opgelicht. Ik weet niet waarom. Als ik in de showroom sta en ik zie een verkoper heb ik ALTIJD het gevoel dat ze je proberen te bespelen. Dat is deels zo. Maar dat gevoel komt altijd naar boven. Dat is voor mij negatief. Daarbij zeg ik neit dat de auto of de telefoon niet goed zullen zijn.

Toen ik in Turkije op vakantie was en je ziet dat volk in elke winkel dan ook kreeg ik altijd het gevoel dat ze dachten: ach toch maar een toerist welke hier niet vandaan komt. ff snel afhandelen en klaar. En dat gevoel ontstaat bij mij ook als ik daar in een kliniek zou staan voor een HT. Wat dat betreft ben ik wantrouwig en heb ik met dat soort acties sterke bevestiging nodig van de persoon die me daar helpt. Dat is voor mij een rede om een streep door HT in Turkije te zetten.

En inderdaad; je ziet me hier absoluut niet de conclusie trekken dat Turkije slecht is.

Het probleem met ons allemaal is: iedereen wil overtuigd zijn en de bevestiging hebben dat zijn of haar keuze goed is geweest. Het liefst bevestigd hebben door andere mensen. Dus als er 2 mensen een goede reactie schrijven over Kliniek Veldhoven dan gaan de Turkije mensen al in de aanval. Zo ook andersom.......
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2016, 15:31   #22
Rene38
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2011
Berichten: 150
-

Laatst gewijzigd door Rene38; 5 oktober 2016 om 02:56
Rene38 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2016, 22:12   #23
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Ok. Klaar nu
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2016, 23:37   #24
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.284
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Ok. Klaar nu
Inderdaad, ontopic en even weer vriendelijk doen tegen elkaar, in elk niet onvriendelijk.
P.S: ik heb een aantal postings verwijderd. Het is inderdaad niet nodig om vrienden te worden, maar probeer elkaars mening te respecteren.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2016, 07:35   #25
chelie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2016
Berichten: 102
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarbelangrijk1 Bekijk bericht
Voor 5000 euro heb je bij turkse klinieken wel 3000+ grafts, waarom ga je daar niet?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Niet vergeten te sparen de komende 15 jaar...
En wees ook zuinig met je grafts. Je zult ze nog nodig hebben.

Voorkant wordt dunner, dus verdwijnt mettertijd. Zone 2 precies hetzelfde.
En de rest daarachter wss ook.

Geeft allemaal niets. Maar hou wat reserve qua grafts voor vervolg behandelingen.
Dat ga ik ook zeker doen hoor, hopelijk blijft zone 3 en mijn kruin volledig bespaard, dan kan ik met deze HT en gebruik van FINA de komende 5 jaar minmaal vooruit, dat is waarop ik hoop.
chelie is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2016, 07:44   #26
chelie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2016
Berichten: 102
Geslacht:
Consult ervaring

Beste mensen, leuk om positieve reacties te lezen.

Ik wil wel even zeggen dat ik het jammer vind dat mijn topic ietwat misbruikt word om het Turkije verhaal weer naar boven te halen, ik zou graag mijn persoonlijke verhaal willen delen met mensen die daar wat aan zouden kunnen hebben en het leuk vinden.

Heel kort Turkije en dan wil ik het daarbij laten:
Een HT is voor zeer belangrijk en daarbij is 1000 of 2000 euro extra minder van belang, buiten dat voel ik me vertrouwd in Nederland en mocht er iets misgaan, rij ik zo naar Veldhoven toe en ze kunnen me gelijk weer helpen of makkelijk informeren. Buiten dat hebben ze veel goede resultaten geboekt, bijvoorbeeld morgulsblade en rico. Hiermee zeg ik niet dat Turkije niet goed is, sterker nog, ze zouden zeer zeker erg goed kunnen zijn, maar ik wil me vertrouwd voelen en kies daarom voor Nederland, dan maar iets meer centen.

Consult:
Is goed gegaan, zeer professioneel, ze zeiden dat mijn haar zich heel goed leent voor een HT, aangezien dik, krullend, donker en nog veel haar op de achterkant. Ik denk niet dat het een verkooppraatje is, ik heb er ook wel een goed gevoel bij, maar het is altijd maar afwachten natuurlijk. Mijn situatie lijkt op die van rico en morgulsblade en die hadden waanzinnige resultaten vond ik zelf, dus dat hoop ik ook natuurlijk.

Als de behandeling geweest is, zal ik fotos en mijn ervaring plaatsen, gaarne niet meer over de turkije questie beginnen.

Groetjessss
chelie is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2016, 07:46   #27
chelie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2016
Berichten: 102
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarbelangrijk1 Bekijk bericht
Voor 5000 euro heb je bij turkse klinieken wel 3000+ grafts, waarom ga je daar niet?
Ik wil in Nederland blijven daar voel ik me vertrouwd bij, dan maar iets meer geld betalen, niet dat Turkije niet goed is ofzo, want dat kan best hoor, maar ik voel me er niet goed bij.
chelie is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2016, 07:48   #28
chelie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2016
Berichten: 102
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Niet vergeten te sparen de komende 15 jaar...
En wees ook zuinig met je grafts. Je zult ze nog nodig hebben.

Voorkant wordt dunner, dus verdwijnt mettertijd. Zone 2 precies hetzelfde.
En de rest daarachter wss ook.

Geeft allemaal niets. Maar hou wat reserve qua grafts voor vervolg behandelingen.
Heej,
Bedankt voor het goede advies. Ik hoop gewoon dat zone 3 en mijn kruin bespaard blijven, hopelijk met een HT en finasteride kan ik de komende 5 jaar sowieso genieten van mijn haar en daarna zien we wel weer.
chelie is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2016, 07:49   #29
chelie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2016
Berichten: 102
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny- Bekijk bericht
Hey wat goed! Het verhaal van Rico heeft mij toch iets erbij geholpen om over de drempel te gaan. Mijn situatie is ook zoiets vergelijkbaar. Ik heb inhammen maar daar erger ik me ontzettend aan. Aan een HT zit ook te denken maar ik heb het niet zo met naalden, maar als het moet dan moet het. Als ik het zo hoor en zie is Veldhoven een betrouwbaar kliniek. Ik ga ook maar is een consult aanvragen
Heeej,
Ik snap die ergernis van die inhammen ahah, ga dan ook gewoon op consult, kan nooit kwaad toch? en je zit helemaal nergens aan vast, ik zie je vast over wat maandjes ook met fotos voorbij komen haha
chelie is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2016, 07:51   #30
chelie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2016
Berichten: 102
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markr32 Bekijk bericht
Altijd dat eeuwige gezeur over voor en tegenstanders van Turkije, daar vraagt de topic starter toch helemaal niet om?!

Ik denk dat je een heel goed resultaat mag verwachten, dit gebaseerd op: dik haar, krullend haar en donker haar!

Tel daarbij op een goede uitgangspositie (veel haar nu nog), een goed regime qua meds, en niet te vergeten een ervaren kliniek!

Even een vraagje voor de meds kenners..

Topic starter zegt gestopt te zijn met minox maar nu wel fina gebruikt, verlies je dan niet de haren die weer zijn gaan (her)groeit door de minox of blokkeert de fina DHT zo erg dat dit niet meer het geval is?

Dit lijkt mij wel belangrijk!

Heel veel succes gewenst met de hergroei, en houd ons op de hoogte!

Groet Markr32
Heeej Mark,

Fijn dat je inderdaad inziet dat ik niet zit te wachten op dat hele Turkije verhaal, dit is mijn topic en vind het niet zo tof dat het al redelijk een zooitje is met informatie die niet van toepassing is voor dit topic maargoed.

Ik hoop inderdaad ook op een goed resultaat ja, net als rico en morgulsbladem die ken je vast ook wel, ik zal de fotos wel posten binnenkort.

Groetjes Martijn
chelie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.