Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 juni 2023, 14:32   #16
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
Je hebt donker haar op hele bleke huid, dat is niet ideaal. Hoog contrast, wellicht dat je hier 2x voor moet uit trekken. Of opvullen met Micro hair tattoo nadien.
Andere optie is de haarlijn echt zo hoog mogelijk houden. Je bestaande haar is nog mega dik, met een haartransplantatie haal je deze dichtheid niet waardoor je ook hier contrast tussen krijgt wat meer zichtbaar zal zijn hoe groter het getransplanteerde gebied.

De dichtheid die je kan halen in een 1e ht is denk ik niet genoeg door bovenstaande redenen tenzij je een klein lijntje er voor laat zetten. My 2 cents. (dichtheid wel goed, maar lijkt minder door de hoge contrast van de huid en het haar in haarlijn en het hoge contrast van getransplanteerd haar naar het bestaande haar, hoe groter het gebied dat je transplaneerd hoe duidelijker zichtbaar)

Wat een onzin.
Dit haar staat garant voor mooie resultaten.
Met een dichtheid van 50 grafts/cm2 zal er van zichtbaar contrast niet veel sprake zijn.

@DeMan: Een haartransplantatie in Turkije kan, maar zij staan nou niet bepaald bekend om deskundigheid in natuurlijke haarlijnen. Daarvoor kan je beter iets verder kijken.

Hoeveel grafts je nodig hebt, ligt een beetje aan de haarlijn die je wenst.
Als ik een schatting zou moeten maken, denk ik dat je de V-vorm iets terug wilt brengen met wat verdichting in het midden- voor gebied. Dan kom je met 2000 grafts een heel eind. (20cm2 per kant).
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2023, 15:47   #17
Deman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2016
Berichten: 81
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht
Wat een onzin.
Dit haar staat garant voor mooie resultaten.
Met een dichtheid van 50 grafts/cm2 zal er van zichtbaar contrast niet veel sprake zijn.

@DeMan: Een haartransplantatie in Turkije kan, maar zij staan nou niet bepaald bekend om deskundigheid in natuurlijke haarlijnen. Daarvoor kan je beter iets verder kijken.

Hoeveel grafts je nodig hebt, ligt een beetje aan de haarlijn die je wenst.
Als ik een schatting zou moeten maken, denk ik dat je de V-vorm iets terug wilt brengen met wat verdichting in het midden- voor gebied. Dan kom je met 2000 grafts een heel eind. (20cm2 per kant).
Ik heb nooit een rechte haarlijn gehad, het is altijd soort van een V-vorm geweest, ik wil deze inderdaad zo goed mogelijk opvullen.

Ken je toevallig een goed kliniek die voor 2,5€ per graft transplanteert?
Deman is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2023, 16:06   #18
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deman Bekijk bericht
Ik heb nooit een rechte haarlijn gehad, het is altijd soort van een V-vorm geweest, ik wil deze inderdaad zo goed mogelijk opvullen.

Ken je toevallig een goed kliniek die voor 2,5€ per graft transplanteert?
Een budget van € 5.000,- dus.
In Nederland en Belgie komt Veldoven als een van de betere klinieken het dichtst bij die prijs.

Daar heb je 2000 transplantaten voor € 5.325,-

De rest zit er ver boven.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2023, 16:07   #19
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
BHR kan je ook nog weleens een goede deal krijgen.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2023, 16:14   #20
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
BHR kan je ook nog weleens een goede deal krijgen.
Bisanga ?

Hij heeft wachttijden van > 1 jaar.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2023, 16:43   #21
MikeyMike
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2018
Berichten: 65
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deman Bekijk bericht
Ik heb nooit een rechte haarlijn gehad, het is altijd soort van een V-vorm geweest, ik wil deze inderdaad zo goed mogelijk opvullen.

Ken je toevallig een goed kliniek die voor 2,5€ per graft transplanteert?
Volgens mij zijn er genoeg mensen (waaronder ik) die prima resultaten behaald hebben in Turkije, dus ik zou je niet gek laten maken.
MikeyMike is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2023, 17:09   #22
hvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 134
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht
Een budget van € 5.000,- dus.
In Nederland en Belgie komt Veldoven als een van de betere klinieken het dichtst bij die prijs.

Daar heb je 2000 transplantaten voor € 5.325,-

De rest zit er ver boven.

Wat een onzin! Genoeg klinieken die rond dezelfde prijs als Veldhoven zitten, of zelfs lager.

Voor max 3000 euro ben je toch al snel aangewezen op het buitenland!

Laatst gewijzigd door hvl; 14 juni 2023 om 17:11
hvl is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2023, 18:19   #23
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deman Bekijk bericht
Bedankt voor jullie reacties!

Uiteraard kost kwaliteit geld. Alleen heb ik vrienden die bv een haartransplantatie hebben uitgevoerd in Albanië, Turkije etc, die waren zo goed als helemaal kaal, hebben nu een mooi kapsel, qua dichtheid is het niet geweldig maar het is oké. Zij betalen dan voor ongeveer 6000 grafts 1800 euro.

Ik heb het qua financiën gewoon goed en kan dit zeker betalen. Maar ik wil ook niet overbetalen..

Het lijkt alsof een haarlijn fixen duurder is dan een volledig hoofd vullen..

Mijn gevoel blijft uiteraard bij dat dokter in Spanje.. hopelijk vind ik een alternatief die evengoed is maar goedkoper is
Eigenlijk geef je al antwoord op je eigen vraag. Kwaliteit kost geld, dat de dichtheid oke is zegt iets over de kwaliteit.

En als je alles boven de 3000 euro voor wat je wilt overbetalen is, dan beland je bij de budget klinieken. En ja, die roven je donor leeg en plaatsen het zonder enig benul over je hele hoofd.

Ik zou echt doorsparen, je hebt een goed consult gehad bij een spaanse kliniek waar je je goed bij voelt, wat wil je nog meer?
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2023, 18:28   #24
hvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 134
Geslacht:
Wat doorsparen en/of geld lenen en gewoon lekker voor die Spanjaard gaan is geen optie?
hvl is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2023, 19:39   #25
Esm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Berichten: 98
Geslacht:
Ik ben zelf ook in het proces van een kliniek zoeken en wil niet naar Turkije, maar twijfel nog over de Nederlandse klinieken die ik tot nu toe heb bezocht (en ga bezoeken). Fuegenix is mij te duur, maar ik zou als ik jou was absoluut niet besparen als het gaat om 1500 euro.
Deze Spaanse kliniek ziet er echt goed uit en wellicht ga ik op consult(online). Ik stuur je even een privé-bericht
Esm is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2023, 19:43   #26
Esm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Berichten: 98
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hvl Bekijk bericht
Wat een onzin! Genoeg klinieken die rond dezelfde prijs als Veldhoven zitten, of zelfs lager.

Voor max 3000 euro ben je toch al snel aangewezen op het buitenland!
Ik ben inderdaad bij een aantal kliniek geweest die 4500 euro aanboden voor +/- 2500 grafts in NL
Esm is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2023, 19:49   #27
hvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 134
Geslacht:
Die Spanjaard laat tenminste fatsoenlijk (op Instagram) zien ‘wat hij kan’. Dat zou bij mij veel vertrouwen opwekken. Dat zou mij makkelijk 1500 extra waard zijn.

Alleen lastig dat je na je HT in Spanje zit. Hotel moet hebben en vliegreis terug..

In Nederland laat alleen Fuegenix en in mindere mate Eberson op deze manier zijn resultaten zien. Dan is instappen miss toch wat lastiger.. bij een gemiddelde Nederlandse kliniek

Laatst gewijzigd door hvl; 14 juni 2023 om 20:06
hvl is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2023, 20:14   #28
Esm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Berichten: 98
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hvl Bekijk bericht
Die Spanjaard laat tenminste fatsoenlijk (op Instagram) zien ‘wat hij kan’. Dat zou bij mij veel vertrouwen opwekken. Dat zou mij makkelijk 1500 extra waard zijn.

Alleen lastig dat je na je HT in Spanje zit. Hotel moet hebben en vliegreis terug..

In Nederland laat alleen Fuegenix en in mindere mate Eberson op deze manier zijn resultaten zien. Dan is instappen miss toch wat lastiger.. bij een gemiddelde Nederlandse kliniek
Hoeveel kost Eberson ongeveer? En daar zijn de resultaten dus ook doorgaans goed? Dacht erover na om ook nog daar op consult te gaan

Hotel lijkt me inderdaad minder na zo'n behandeling, en ook een vliegreis met zo'n gehavend hoofd iets minder maar dat is maar tijdelijke pijn..
Persoonlijk denk ik.. geld kan weer aangroeien, terwijl je een haartransplantatie niet oneindig kunt laten uitvoeren. Dus liever iets meer geld en meer zekerheid.

Ook denk ik dat het nog wel eens zou kunnen kloppen dat deze kliniek over een paar jaar ineens 3x zo duur is. Ik ga een consult aanvragen
Esm is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2023, 20:22   #29
hvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 134
Geslacht:
Bij Eberson ben je helaas toch wel een stukje duurder uit en Fuegenix slaat helemaal nergens meer op.

Of de kliniek over een aantal jaren een stuk duurder is? Dat vraag ik mij af.

Ik denk dat het niveau van haartransplantaties gemiddeld steeds meer zal toenemen en dat er steeds meer goede klinieken zullen zijn waar je terecht kan. Ook in Nederland.

Met meer concurrentie overal is het nog maar de vraag of prijzen zullen stijgen.

Fuegenix staat nu in Nederland, of wereldwijd vrij hoog. Maar hoelang zal dit zo blijven? Steeds meer artsen en klinieken zullen zulke resultaten gaan neerzetten in de toekomst, verwacht ik.
hvl is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2023, 23:12   #30
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht
Bisanga ?

Hij heeft wachttijden van > 1 jaar.
Ik kon er vrij snel terecht. Binnen 3 maanden al maar heb zelf voor januari gekozen. Je hebt deals met Bisanga zelf of Dr. Kostis. Deze assisteert Bisanga meestal maar je kan hem kiezen en dan is het goedkoper. In dit geval assisteert Bisanga hem maar op het internationale forum schijnt het niet zoveel te verschillen. Ook heb je gewoon hetzelfde tech team als bij Bisanga alleen.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.