Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 juni 2023, 10:42   #76
(H)appy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2012
Berichten: 242
leuk dat je nog een update geeft. ik vind het er ook nog zeker goed uit zien!
(H)appy is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juni 2023, 00:32   #77
MikeyMike
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2018
Berichten: 65
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Ben wel benieuwd in welke zin je dit er nog prima uit vind zien? Ik zou helemaal gek worden als ik weer terug bij af was of op de helft van terug bij af.

Hoe is dit terug bij af?
MikeyMike is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juni 2023, 16:58   #78
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Ja niet op letten, ziet er prima uit.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juni 2023, 17:33   #79
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MikeyMike Bekijk bericht
Hoe is dit terug bij af?
Wellicht nogmaals lezen wat ik zei.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juni 2023, 17:34   #80
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
Ja niet op letten, ziet er prima uit.
Meningen mogen niet verschillen?
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juni 2023, 19:51   #81
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Haha jawel, daar is het forum voor. Ben alleen wel een voorstander van positieve feedback maar je hebt wel gelijk dat je ook je mening moet kunnen geven.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juni 2023, 20:10   #82
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 378
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Wellicht nogmaals lezen wat ik zei.
Check eens goed zijn update uit 2020. De kruin is nooit vol geweest en de voorkant ook nooit een hoge dichtheid. Kruinfoto 2020 duidelijk andere belichting. De achteruitgang is eigenlijk vrij minimaal in 4 jaar.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2023, 13:13   #83
MikeyMike
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2018
Berichten: 65
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Meningen mogen niet verschillen?
Je mening moet wel ergens op gebaseerd zijn. Als je vindt dat dit terug bij af is dan heb je waarschijnlijk m'n originele foto's niet gezien.

M'n kruin was nooit geweldig, maar daar hebben ze ook weinig aan gedaan. De haarlijn is vrijwel onveranderd gebleven sinds m'n laatste update in 2020. Ik had enorme inhammen en ook al is de dichtheid niet perfect, ik heb geen inhammen meer.

M'n haar is van mezelf altijd erg dun geweest, dus ik ben super blij met dit resultaat. Als ik dit niet had laten doen was de hele bovenkant weggeweest nu.

Ik slik overigens geen medicatie. Waarschijnlijk had het wel dikker geweest als ik vanaf, of voor, de operatie fina had geslikt, maar vanwege de mogelijke bijwerkingen heb ik dit nooit gedaan.
MikeyMike is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2023, 19:53   #84
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MikeyMike Bekijk bericht
Je mening moet wel ergens op gebaseerd zijn. Als je vindt dat dit terug bij af is dan heb je waarschijnlijk m'n originele foto's niet gezien.

M'n kruin was nooit geweldig, maar daar hebben ze ook weinig aan gedaan. De haarlijn is vrijwel onveranderd gebleven sinds m'n laatste update in 2020. Ik had enorme inhammen en ook al is de dichtheid niet perfect, ik heb geen inhammen meer.

M'n haar is van mezelf altijd erg dun geweest, dus ik ben super blij met dit resultaat. Als ik dit niet had laten doen was de hele bovenkant weggeweest nu.

Ik slik overigens geen medicatie. Waarschijnlijk had het wel dikker geweest als ik vanaf, of voor, de operatie fina had geslikt, maar vanwege de mogelijke bijwerkingen heb ik dit nooit gedaan.
Ik zeg toch nergens dat je terug bij af bent? Nogmaals mijn opmerking lezen, voor de 2e keer dat ik dit moet aangeven.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2023, 19:58   #85
hvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 134
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joopie1 Bekijk bericht
Hey MikeyMike, mooi Resultaat. Heb je ook foto's van je donorgebied? Ik heb vorig jaar ook een haartransplantatie gehad bij esteworld. Ik vind mijn donorgebied er na 1 jaar niet al te goed uitzien. Misschien moet ik het langer laten groeien.
Ik hoor hier niemand over, maar ik vind vooral dit schokkend!! Dit zou een kliniek nooit mogen laten gebeuren!!!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_3523.jpg‎ (41,2 KB, 110x gelezen)

Laatst gewijzigd door hvl; 27 juni 2023 om 20:01
hvl is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2023, 20:01   #86
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MikeyMike Bekijk bericht
Je mening moet wel ergens op gebaseerd zijn. Als je vindt dat dit terug bij af is dan heb je waarschijnlijk m'n originele foto's niet gezien.

M'n kruin was nooit geweldig, maar daar hebben ze ook weinig aan gedaan. De haarlijn is vrijwel onveranderd gebleven sinds m'n laatste update in 2020. Ik had enorme inhammen en ook al is de dichtheid niet perfect, ik heb geen inhammen meer.

M'n haar is van mezelf altijd erg dun geweest, dus ik ben super blij met dit resultaat. Als ik dit niet had laten doen was de hele bovenkant weggeweest nu.

Ik slik overigens geen medicatie. Waarschijnlijk had het wel dikker geweest als ik vanaf, of voor, de operatie fina had geslikt, maar vanwege de mogelijke bijwerkingen heb ik dit nooit gedaan.
Bedankt voor je verhaal en uitleg. Dan is het prima toch? Ik vraag in welke zin je het er nog prima vind uitzien en daar geef je duidelijk antwoord op. Helemaal goed.

Ik heb nergens gezegd dat je terug bij af bent, om dat maar nogmaals te verduidelijken. Wat ik wel denk is dat als je wél medicatie had geslikt, dat je haardichtheid dan meer was geweest zoals het was na jouw transplantatie.
Dat is de reden dat ik wél medicatie slik omdat ik het heel zonde zou vinden als ik op een gegeven moment alsnog weer een mindere haardichtheid zou waarnemen bij mezelf (ook al geeft medicatie natuurlijk ook geen garantie). Daar sloeg mijn opmerking op en dit was nergens een persoonlijke aanval of negatieve opmerking op een persoon of een kliniek. Dus wellicht handig als mensen stoppen met aannames en insinuaties en als een opmerking niet duidelijk is kan er altijd gevraagd worden wat diegene bedoeld met een opmerking.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2023, 21:05   #87
hvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 134
Geslacht:
Zou dit te maken hebben met een te grote boor?
Extracties te dicht bij elkaar?
Of te donker haar waardoor het meer opvalt?

Ook al heb je een HT gedaan, dan moet jeje haar toch nog wel fatsoenlijk kunnen millimeteren lijkt mij. Of zie je dan altijd littekens dan wel witte stippen?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_3523.jpg‎ (41,2 KB, 59x gelezen)
hvl is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2023, 10:24   #88
MikeyMike
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2018
Berichten: 65
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Ik zeg toch nergens dat je terug bij af bent? Nogmaals mijn opmerking lezen, voor de 2e keer dat ik dit moet aangeven.
Op de vorige pagina zei je:
Citaat:
Ben wel benieuwd in welke zin je dit er nog prima uit vind zien? Ik zou helemaal gek worden als ik weer terug bij af was of op de helft van terug bij af.
Daarmee insinueer je dat je vindt dat ik terug bij af ben. Als je dat niet bedoeld dan had je dat anders moeten zeggen. Maar goed, het is duidelijk nu.

Die donorfoto ben ik trouwens niet he, maar dat ziet er inderdaad niet goed uit.

Ik ben trouwens wel aan't overwegen om finasteride en orale minoxidil te gaan gebruiken, maar vraag me af of het (veel) minder effect heeft als je daar niet vroeg mee bent begonnen?
MikeyMike is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2023, 16:16   #89
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MikeyMike Bekijk bericht
Op de vorige pagina zei je:

Daarmee insinueer je dat je vindt dat ik terug bij af ben. Als je dat niet bedoeld dan had je dat anders moeten zeggen. Maar goed, het is duidelijk nu.

Die donorfoto ben ik trouwens niet he, maar dat ziet er inderdaad niet goed uit.

Ik ben trouwens wel aan't overwegen om finasteride en orale minoxidil te gaan gebruiken, maar vraag me af of het (veel) minder effect heeft als je daar niet vroeg mee bent begonnen?
Ik zeg nergens dat je terug bij af bent en ik hoef mijn opmerking ook niet anders te zeggen. Nogmaals mijn opmerking lezen. De 3e en laatste keer dat ik het zeg...

Ik gebruik zelf alleen Finasteride. Als het goed is zou dit de haaruitval moeten stoppen of in ieder geval zorgen dat het langzamer uitvalt. Volgens mij maakt het qua werking niet uit of je hier vroeg of laat mee begint, maar meer het beginpunt waar je mee start.

Minoxidil zou ik zelf nooit gaan gebruiken, maar dat is mijn mening. Ik durf niet te zeggen of het minder effect zal hebben.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2023, 10:10   #90
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Minoxidil zou ik zelf nooit gaan gebruiken, maar dat is mijn mening. Ik durf niet te zeggen of het minder effect zal hebben.
Waarom zou je nooit minoxidil gebruiken?
__________________
Mijn haartransplantatie bij Fuegenix:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39718
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.