Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 juni 2006, 14:09   #1
Angra
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 mei 2006
Berichten: 15
Leveringstijd van Hairmedica / Rogaine.nl

Het is toch wel merkwaardig. Heb twee weken geleden al een bestelling geplaatst bij Harimedica in Zeewolde voor een 4pack van Minoxidil 5%, maar nog steeds heb ik niets ontvangen. Het vreemde is ook dat ik de site niet kan bereiken (www.rogaine.nl) en dat ik hun niet kan mailen. Heb ze vorige week ook al een brief gestuurd. Ben nog best wel huiverig ook nog dat ik mijn 55 Euro weleens kwijt zou kunnen zijn... . Dit is echt ongelooflijk; heb hals over kop maar snel weer Minoxidil (slechts 2%) besteld bij de apotheek, anders zou ik door mijn voorraad heen zijn. Wat zou er aan de hand kunnen zijn?

Laatst gewijzigd door Angra; 5 juni 2006 om 14:42
Angra is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2006, 13:43   #2
Peter22
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2006
Berichten: 1
Beste mensen,



Ik heb ook een besteling bij rogaine.nl geplaatst op 6 mei 2006 voor een bestelling van
1 x Minoxidil 5% 4-pack. voor 55 euro. Na 1,5 te hebben gewacht bleek dat ze een probleem hadden met hun hosting provider "Triple-v". Dat kon ik begrijpen en ik gaf ze nog 1,5 week de tijd op alles weer op ode te krijgen. Na die 1,5 had ik nog steeds niks van hun gehoord en de website was toe weer in de lucht. Ik besloot nog een keer contact met ze op te nemen. Ik kreeg als antwoord"Eind deze week stuur ik je bestelling op. Dus je kan het maandag of dinsdag verwachten." Dit was de reactie van regaine.nl op 24 mei " Het is nu 7 juni en tot de dag van vandaag heb ik nog niks vanregaine.nl gehoord of gezien. Hun website is inmiddels niet meer bereikbaar en elke voor van communicatie met rogain.nl is onmogelijk gemaakt. Heeft iemand hier een voor mij. Moet ik aangiften doen bij de politie?
Peter22 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2006, 14:15   #3
PGO
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 70
Probeer te kijken wie er achter dat bedrijf?? zit.Dan moet je er zo snel mogelijk naar toe gaan. Als je de persoon ziet achter deze oplichting moet je vriendelijk vragen wanneer de bestellng wordt geleverd. Laat hem nog niet blijken dat jij hem niet vertrouwt.Echter je moet hem nooit op "zijn blauwe ogen" geloven als die zegt dat het volgende week wordt verzonden. Nee dan kan je hem FORS onder druk zetten dat hij in zijn broek schijt van angst. Dan pas komen de meeset oplichters wel met (een gedeelte van) het geld over de brug. Zelf ben ik nooit in deze praktijken getrapt, maar ik ken veel anderen die zo bij internet-oplichting geld zijn kwijt geraakt. De politie is jouw beste "kameraad" maar doet hier hoegenaamd NIETS aan. Zij willen alleen in actie komen als er tientallen of honderden mensen gedupeerd zijn. Trouwens dan is de vogel of de buit al gevlogen. Je kan dan ook haast altijd fluiten naar jouw geld in deze "onrechtstaat". Nee het mag wel niet maar de slachtoffers die hun geld met bedreigingen of een pak rammel kwamen terughalen hadden nog het meeste succes. Oplichters zijn meestal schijtluizen, die inbreken of overvallen plegen te eng vinden. Trouwens je speelt met jouw gezondheid als je medicijnen ongecontroleerd op het internet aanschaft: Niemand garandeert joudat er de goede stoffen en geen schadelijke troep in zit. Koop het in godsnaam bij de apotheek.
PGO is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2006, 15:09   #4
Stevie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2006
Berichten: 50
Ik heb ook 2 maanden geleden bij regaine.nl een 4-pack besteld, maar had geen problemen, de bestelling kwam wel wat later dan verwacht omdat hij geen voorraad meer had zei die. Nu ik dit lees wacht ik nog wel ff voor het plaatsen van een volgende bestelling. Via haarweb had ik doorgaans wel contact met de eigenaar van de website. Zijn naam is: Jaapie. Hij heeft nog nix van zich laten horen nu.

Ik verwacht eigenlijk geen oplichterij> nog niet.
Stevie is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2006, 15:47   #5
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Mijn excuses voor de vetraging en onbereikbaarheid. Mijn webhost is failliet gegaan, zonder enige aankondiging. Ik en honderden anderen gedupeerden zijn de klos, omdat de servers waar alle websites op staan in beslag genomen zijn door de deurwaarders. Ook domeinnamen kunnen moeilijk terug geeist worden omdat die op naam staan van het webhostingbedrijf.
Ik heb zojuist een backup weten te bemachtigen van mijn website en administratie nadat ik een aantal stappen heb ondernomen. Alle bestellingen worden vandaag verstuurd. Klanten uit Nederland kunnen hun bestelling morgen verwachten. Klanten uit Belgie binnen 2 a 3 dagen.
Hopelijk begrijpen jullie deze situatie.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2006, 16:17   #6
Stevie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2006
Berichten: 50
Ik wel.. geef iig ff een seintje als je weer een site online hebt.. was op zich wel tevreden met je service . Je weet me te vinden..

Laatst gewijzigd door Stevie; 7 juni 2006 om 16:23
Stevie is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2006, 17:06   #7
benji
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 februari 2006
Berichten: 131
is rogain.nl nog wel in werking?? heb zaterdag besteld en betaald, maar nog niets geen bericht terug gehad? iemand die meer weet? hoelang dat duurt enzo? mijn minox is er bijna door heen
benji is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2006, 17:42   #8
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Angry

Hallo beste vrienden hier op het forum ,ik kom uit belgie en heb hetzelfde probleem met rogaine.nl . Ik heb reeds een bestelling gedaan op woensdag 11 oktober . Ik kreeg bericht dat ze mijn betaling ontvangen hadden op 17/10/06 .Een week later had ik nog steeds niets ontvangen ,en heb ik dan maar een mail gestuurd met de vraag waar mijn bestelling bleef .Ik kreeg toen een mail terug met volgende antwoord : De minoxidil was een paar dagen uit vooraad ,uw bestelling word morgen verstuurd ,(dit was op 23/10/06) . Op 26/10/06 kreeg ik opnieuw een mail (Wijziging bestelling) > bestelling verzonden 26/10/06 .Ondertussen zijn we 31/10/06 en heb ik nog steeds niets ontvangen .Mijn geduld raakt op ! ,dit zijn nu eenmaal middelen die strikt moeten gebruikt worden .Op de site blijft ook steeds vermeld staan >500st in vooraad< .Ik begin echt bang te worden dat ik geen minoxidil zal zien en met oplichterij te maken heb .

Dundee
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2006, 17:44   #9
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee
Hallo beste vrienden hier op het forum ,ik kom uit belgie en heb hetzelfde probleem met rogaine.nl . Ik heb reeds een bestelling gedaan op woensdag 11 oktober . Ik kreeg bericht dat ze mijn betaling ontvangen hadden op 17/10/06 .Een week later had ik nog steeds niets ontvangen ,en heb ik dan maar een mail gestuurd met de vraag waar mijn bestelling bleef .Ik kreeg toen een mail terug met volgende antwoord : De minoxidil was een paar dagen uit vooraad ,uw bestelling word morgen verstuurd ,(dit was op 23/10/06) . Op 26/10/06 kreeg ik opnieuw een mail (Wijziging bestelling) > bestelling verzonden 26/10/06 .Ondertussen zijn we 31/10/06 en heb ik nog steeds niets ontvangen .Mijn geduld raakt op ! ,dit zijn nu eenmaal middelen die strikt moeten gebruikt worden .Op de site blijft ook steeds vermeld staan >500st in vooraad< .Ik begin echt bang te worden dat ik geen minoxidil zal zien en met oplichterij te maken heb .

Dundee
Ik zou zeggen, bel ze even op.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2006, 18:03   #10
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
User Jaapie runt dit bedrijf, vraag anders even aan hem hoe dit zit. Of wellicht kan Jaapie hier een reactie plaatsen. Het is niet de eerste keer dat er afleverproblemen zijn.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2006, 18:18   #11
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee
Hallo beste vrienden hier op het forum ,ik kom uit belgie en heb hetzelfde probleem met rogaine.nl . Ik heb reeds een bestelling gedaan op woensdag 11 oktober . Ik kreeg bericht dat ze mijn betaling ontvangen hadden op 17/10/06 .Een week later had ik nog steeds niets ontvangen ,en heb ik dan maar een mail gestuurd met de vraag waar mijn bestelling bleef .Ik kreeg toen een mail terug met volgende antwoord : De minoxidil was een paar dagen uit vooraad ,uw bestelling word morgen verstuurd ,(dit was op 23/10/06) . Op 26/10/06 kreeg ik opnieuw een mail (Wijziging bestelling) > bestelling verzonden 26/10/06 .Ondertussen zijn we 31/10/06 en heb ik nog steeds niets ontvangen .Mijn geduld raakt op ! ,dit zijn nu eenmaal middelen die strikt moeten gebruikt worden .Op de site blijft ook steeds vermeld staan >500st in vooraad< .Ik begin echt bang te worden dat ik geen minoxidil zal zien en met oplichterij te maken heb .

Dundee
Het is de 26e verzonden. Er zijn de laatste tijd wat problemen met de post naar Belgie, maar ook binnen Nederland zijn er vertragingen.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2006, 23:08   #12
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Hallo Jaapie ,bedankt voor je reactie .Ik bied dan ook mijn oprechte excuses aan,als er problemen met de leveringen zijn .Een mens met haarverlies is nu eenmaal vlug in paniek ,aangezien minoxidil ook heel stipt moet gebruikt worden natuurlijk ,en ik momenteel niets meer heb. Ik heb de kuur Aminexil gedaan ondertussen ,maar die zorgt zeker niet voor nieuwe haargroei bij mij. Alleen groeide men haar wel sneller erdoor. Het is ook goed om te weten ,dat de leveringen dus vertraging oplopen ,zo kan ik bij een eventuele volgende bestelling, wat meer op voorhand bestellen .

Nogmaals bedankt voor je reactie.
Dundee
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2006, 15:59   #13
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Ik wil hier toch nog even op terug komen .Hoe komt het dan dat ik al mijn andere bestellingen uit nederland dan binnen 3 dagen in huis heb ? .Net besteld bij Haarshop, na betalling binnen 3 dagen geleverd met TPG post .Ook pas besteld bij Auto Bartho Braat in nederland (parts voor mijn Z3) ,ook hier na betalling binnen 3 dagen geleverd met TPG post .
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2007, 18:25   #14
Bandido
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2007
Berichten: 8
Thumbs down Waarschuwing voor www.Rogaine.nl !!!!!

Hallo allemaal,

Dit ter informatie:

Nu al 6 (!!) weken geleden 1 jaar hoeveelheid Rogaine besteld op Rogaine.nl , de meesten hier aardig bekend.
Tot op heden is nog steeds niets geleverd. In het begin beantwoorden ze nog de mails met: de vooraad was uitgeput, hun voorraadbestelling was vertraagd, verhoogde vraag en nog meer flauwekul.
Het vooruitbetaalde bedrag heb ik niet teruggezien vooralsnog.

De grens is denk ik nu wel bereikt om een waarschuwing naar jullie eruit te laten gaan en eens aan aangifte van oplichting te gaan denken.

Meer mensen vergelijkbare ervaringen met deze site?

Groeten..
Bandido is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2007, 18:33   #15
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Je kunt op dit soort site het best gewoon met je creditcard betalen. Als er dan niet geleverd wordt, kun je het geld later terugvorderen bij de cc-maatschappij. Altijd per e-mail info opvragen e.d.
Heb ik ook wel eens gehad (niet hier, overigens). Correspondentie opsturen, geld terug.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.