Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 mei 2013, 18:16   #1
Robbond
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 mei 2013
Berichten: 57
Haartransplantatie-Turkije of Esteworld‏

Hi all,

Sinds een tijdje zit ik serieus te overwegen een haartransplantatie te ondergaan in Turkije, voornamelijk vanwege de prijs.

Ik zit te twijfelen tussen twee organisaties. De ene is www.haartransplantatie-turkije.nl en de andere is www.esteword-haartransplantatie.nl

Om mijn keuze definitief te maken ben ik beniuwd wat ander mensen weten over deze twee organisaties.

Groet,

Robert
Robbond is offline   Met citaat reageren
Oud 27 mei 2013, 08:55   #2
Haartransplant
HaarWeb lid
 
Haartransplant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 109
Geslacht:
Keuze maken

Dag Robert,

Misschien heb je nog geen reacties van mensen, omdat er op dit forum al veel verhalen zijn over beide partijen? Vooral van Esteworld, maar ook van ons. Er is bijvoorbeeld een actief draadje van 'Harry", hij is in maart door Estetistabul behandeld, hij plaatst regelmatig een update.

Misschien wil je ook met mensen spreken die door onze artsen behandeld zijn? Dat kan, persoonlijk of telefonisch. Dat zal (ik weet dat niet zeker) waarschijnlijk ook kunnen bij de andere aanbieders.

Zo kun je hopelijk meer info inwinnen en een goed besluit nemen.

Succes bij het maken van je keuze.

A. Bouman.
Haartransplantatie Turkije.
Haartransplant is offline   Met citaat reageren
Oud 27 mei 2013, 10:03   #3
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Mijn ervaring is tot op heden negatief bij haartransplantatie-turkije.
Ik zie geen verschil ten opzichte van voor de transplantatie en ik gebruik diverse medicatie dus mijn eigen haaruitval is inmiddels wel stabiel (ru, minox en finasteride).
Heb contact met de art opgezocht maar die geeft geen gehoord.
En de contact persoon bij haartransplantatie turkije kan ook niets voor me doen.
De garantie die afgegeven wordt is dus in mijn ogen niets waard.
Ik ben via dit web ook iemand anders tegen gekomen en die stuurde de onderstaande mail:

Bij mij is het ondertss bijna een jaar geleden, ben er best tevreden over alhoewel dat ik niet 100% zeker ben of het werkelijk aantal grafts geplaatst zijk, had voor 2500grafts betaald, leken eerder 1500 ofzo, heb ook fout aan gedaan om achteraf geen fina en of minoxidil te nemen, ik gebruik momenteel nog steeds niets, ben v plan om minoxidil te gebruike, ik wacht op jouw vooruitgang, hopelijk krijg je het gewenste resultaat, groeten
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 27 mei 2013, 10:08   #4
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Ook werd mij verteld dat als ik me haren kort zou hebben er niets bij me donor zichtbaar zou zijn dat er haren weg gehaald zouden zijn. Bij standje 1 en 2 van de tondeuze is het dus wel zichtbaar.
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 28 mei 2013, 16:55   #5
Haartransplant
HaarWeb lid
 
Haartransplant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 109
Geslacht:
Resultaat

De meeste klanten van dr. Aytuglu zijn erg tevreden over de resultaten, maar daar heb je natuurlijk niets aan. De pech is dat we sinds vorig jaar geen contact meer hebben met dr. Aytuglu, we zijn sindsdien exclusief partner van Estetistanbul. Ons doel is een langdurige samenwerking. Dat heeft veel voordelen, maar niet voor de klachtenafhandeling van patiënten van dr. Aytuglu. Erg vervelend. Ik heb je een alternatief voorstel gemaild, ik hoop dat je hier positief tegenaan kijkt.

Je noemt nog 2 zaken in je mail. 1. Iemand twijfelt over het aantal geplaatste grafts. 2. Hij geeft aan dat hij spijt heeft dat hij geen medicatie neemt. 1. Grafts kunnen altijd geteld worden door de klant, dit wordt namelijk altijd bijgehouden door de medische staf. 2. Medicatie wel/niet nemen is de verantwoordelijkheid van de klant. Arts geeft op verzoek wel kosteloos advies. (Gelukkig geeft deze persoon wel aan tevreden te zijn over de resultaten van de HT.)
Haartransplant is offline   Met citaat reageren
Oud 28 mei 2013, 19:28   #6
Robbond
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 mei 2013
Berichten: 57
dank voor de reacteis die tot nu toe zijn geplaats

@ Ikzelf, fijn dat je wilde reageren, alhoewel ik begrijp dat haartransplantatie-turkije al een tijdje met een nieuwe organisatie werkt.

@ haartrasplant, de thread van Harry heb ik doorgenomen. dank hiervoor.

Verder vroeg ik me af of er mensen zijn die ervaringen hebben gehad met esteworld die ik moet weten.

MvG, Robert
Robbond is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2013, 12:07   #7
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haartransplant Bekijk bericht
Je noemt nog 2 zaken in je mail. 1. Iemand twijfelt over het aantal geplaatste grafts. 2. Hij geeft aan dat hij spijt heeft dat hij geen medicatie neemt. 1. Grafts kunnen altijd geteld worden door de klant, dit wordt namelijk altijd bijgehouden door de medische staf. 2. Medicatie wel/niet nemen is de verantwoordelijkheid van de klant. Arts geeft op verzoek wel kosteloos advies. (Gelukkig geeft deze persoon wel aan tevreden te zijn over de resultaten van de HT.)
Daarom dat ik zijn volledige reactie post.
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2013, 12:13   #8
Haartransplant
HaarWeb lid
 
Haartransplant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 109
Geslacht:
@ Ikzelf Dat waardeer ik.
Haartransplant is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2013, 13:29   #9
Serkan1985
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juli 2012
Locatie: Gelderland - Nederland
Berichten: 35
Ik ben naar de duurste kliniek in Istanbul geweest, waar vooral de rijkere mensen komen.. Ik ben erg ontevreden.. totaal geen vooruitgang geboekt.. Denk dat het vooral fout is gegaan met het wassen op de 2e dag.. der ging een vrouw me haren wassen.. als ze eenmaal hun geld binnen hebben, behandelen ze je als een vuilniszak.. ik ben zelf Turks, maar je kan beter je haren transplanteren in nederland, maar ook hier zul je klinieken hebben die niet te vertrouwen zijn..
Serkan1985 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2013, 15:34   #10
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Serkan1985 Bekijk bericht
Ik ben naar de duurste kliniek in Istanbul geweest, waar vooral de rijkere mensen komen.. Ik ben erg ontevreden.. totaal geen vooruitgang geboekt.. Denk dat het vooral fout is gegaan met het wassen op de 2e dag.. der ging een vrouw me haren wassen.. als ze eenmaal hun geld binnen hebben, behandelen ze je als een vuilniszak.. ik ben zelf Turks, maar je kan beter je haren transplanteren in nederland, maar ook hier zul je klinieken hebben die niet te vertrouwen zijn..
Serkan,

Wel is het prettig om te vermelden welke kliniek je bent geweest in Istanbul.

Hoezo ging het fout met het wassen? Bedoel bij mij was dat ook erg onprettig maar ik had gelezen als een graft eruit valt gaat dit gepaard met veel bloed. Dat had ik zelf niet ondervonden.
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2013, 20:17   #11
Serkan1985
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juli 2012
Locatie: Gelderland - Nederland
Berichten: 35
TransMed,,
Serkan1985 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2013, 02:14   #12
Boldie1978
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2013
Berichten: 115
Ik ben net terug uit Istanbul en bij esteworld geweest...
Voor wat betreft de organisatie van Esteworld... Ophalen vliegveld, Prive chauffeur, hotel, uitleg, behandeling, zorg, na zorg, totale begeleiding, medicatie, instructies, etc etc krijgt Esteworld een dikke 10!

Dat is echt tot in de puntjes geregeld! Geen haar op mijn hoofd heeft spijt van deze keuze!

Het resultaat moet ik nog even geduld voor hebben... Mijn doorslag voor esteworld waren de positieve verhalen over esteworld + het resultaat.. (Foto's en tevreden lotgenoten) op DIT forum.

Alsmede de duidelijke uitleg van Hidde (contact persoon Esteworld Nederland), die mij overigens in Turkije een sms stuurde of alles naar wens verliep en de dag nadat ik weer in NL was direct contact op nam.

Nogmaals.. Resultaat moet ik afwachten... Maar het afwachten doe ik in volle vertrouwen...

Succes met je keuze....
Boldie1978 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2013, 22:07   #13
Stjan1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2013
Berichten: 2
Hallo,
Mag ik vragen wat de kostprijs was Van je behandeling bij Esteworld. Ik beslis om ook naar Turkije te gaan voor FUE.
Met dank,
Jan
Stjan1 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2013, 00:35   #14
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Boldie krijg jij betaald van Esteworld? Ik zie je ze overal aanprijzen.

Ben er ook geweest. Wacht nou maar eerst op je resultaat. Kolonel en ik zijn nog verre van tevreden...
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2013, 12:54   #15
Boldie1978
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2013
Berichten: 115
ik krijg niks betaald....., wat ik ook zeg het zijn mijn bevindingen tot nu toe over de ingreep. daarbij heeft iemand in mijn netwerk zijn haar daar laten doen, ziet er puik uit...
Boldie1978 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.