Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 februari 2005, 20:18   #31
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door japiejaap
hoe weten jullie eigenlijk dat het ze thuis ip is?
Daar doel ik dus op. In welk toeval geloof jij, Japiejaap??
__________________
AmazingLaserBrush
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 20:19   #32
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonofsam
Alles wat ik OOIT heb gepost op dit forum: p-5-p, groene thee temperatuur, kraanwater-kalk, haar-regimes, theorieen pver haar.....ZOEK alles maar op, vraag het aan een expert voor mijn part.
Precies! Net zoals jij ook de experts hebt geraadpleegd om aan die informatie te komen. Zo kom je betrouwbaarder over. Het is met voorbedachte rade geweest. Gewoon wat andere verifieerbare informatie erbij geven en je verhult je duistere praktijken omtrent de SOS-pil mooi!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonofsam
Als ik een bedrieger ben, dan betekent dat per definitie dat ik niets van haar afweet en dat mijn theorieen niet kloppen. Zoek wat op svp en je zult zien dat ik wel degelijk gelijk heb!
Ik zie niet in wat dit met elkaar te maken heeft. Veel mensen weten hier veel over haar onderhand en iedereen hier zou zijn of haar medeleden kunnen oplichten met een een vals onderzoek. Dat je veel over haar weet kan dus zijn, maar dat is geen bewijs tegen je leugens omtrent de SOS-pil!
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 20:19   #33
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonofsam
Alles wat ik OOIT heb gepost op dit forum: p-5-p, groene thee temperatuur, kraanwater-kalk, haar-regimes, theorieen pver haar.....ZOEK alles maar op, vraag het aan een expert voor mijn part.

Als ik een bedrieger ben, dan betekent dat per definitie dat ik niets van haar afweet en dat mijn theorieen niet kloppen. Zoek wat op svp en je zult zien dat ik wel degelijk gelijk heb!
CONCRETE BEWIJZEN m.b.t. je onderzoek.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 20:20   #34
sonofsam
Banned user
 
sonofsam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 591
Ik heb blijkbaar geen krediet meer, ik kan niet tot een andere conclusie komen....

Bedenk goed wat het betekent als ik gelijk heb en jullie ernaast. Dan verspeel je een one-life-chance.

Is er EEN manier waarop ik jullie duidelijk kan maken dat jullie ernaast zitten?

Is er niemand die beweert dat ik hem ooit geholpen heb?
sonofsam is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 20:21   #35
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonofsam
Ik heb blijkbaar geen krediet meer, ik kan niet tot een andere conclusie komen....

Bedenk goed wat het betekent als ik gelijk heb en jullie ernaast. Dan verspeel je een one-life-chance.

Is er EEN manier waarop ik jullie duidelijk kan maken dat jullie ernaast zitten?

Is er niemand die beweert dat ik hem ooit geholpen heb?
Je redeneert in kringetjes! Er is één manier: geef bewijzen zoals foto's van resultaten, documenten enzovoort enzovoort. Met gelul kom je er niet meer.

En japiejaap en joeser, laat jullie niet inpalmen door Sam. Het is jammer dat de SOS-pil onzin is gebleken, maar we moeten het accepteren!
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 20:21   #36
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonofsam
Ik heb blijkbaar geen krediet meer, ik kan niet tot een andere conclusie komen....

Bedenk goed wat het betekent als ik gelijk heb en jullie ernaast. Dan verspeel je een one-life-chance.

Is er EEN manier waarop ik jullie duidelijk kan maken dat jullie ernaast zitten?

Is er niemand die beweert dat ik hem ooit geholpen heb?
CONCERETE BEWIJZEN m.b.t. je onderzoek.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 20:22   #37
sonofsam
Banned user
 
sonofsam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 591
En dan de allerbelangrijkste vraag. Als jullie hem willen beantwoorden, doe dat dan graag zonder cynisme.

Komt ie: waarom zou ik zoiets doen? welk voordeel "kleeft" er voor mij aan? geld? nee dat kan niet want ik vraag niets. Roem? Nee, want ik post alles onder een schuilnaam.

Ik heb toch niets te winnen met een fictief verhaal?
sonofsam is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 20:23   #38
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonofsam
En dan de allerbelangrijkste vraag. Als jullie hem willen beantwoorden, doe dat dan graag zonder cynisme.

Komt ie: waarom zou ik zoiets doen? welk voordeel "kleeft" er voor mij aan? geld? nee dat kan niet want ik vraag niets. Roem? Nee, want ik post alles onder een schuilnaam.

Ik heb toch niets te winnen met een fictief verhaal?
Je zult niet de enige verwarde ziel op aarde zijn. Dus ook zonder motief blijf je voor mij verdacht.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 20:23   #39
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
achteraf vind ik nog het meest grappige van het verhaal dat je "twee grijze, NIET-KALENDE mannen" aan je onderzoek hebt toegevoegd, "omdat 20 een mooier aantal is dan 18"

dat is nog eens wetenschappelijk
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 20:24   #40
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
achteraf vind ik nog het meest grappige van het verhaal dat je "twee grijze, NIET-KALENDE mannen aan je onderzoek hebt toegevoegd omdat 20 een mooier aantal is dan 18"

dat is nog eens wetenschappelijk
Hahahaha, inderdaad is dat achteraf toch best hilarisch! Wat een onderzoeker zeg! Puik werk: we voegen nog twee personen toe om het af te ronden... mwoh... moet kunnen... aldus SoS.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 20:26   #41
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Als oplichter zijnde weet sonofsam dan wel behoorlijk veel van AGA. Dus zelf denk ik niet dat hij de boel oplicht. Een oplichter zou wel om geld vragen, een oplichter zou valse theorien verkondingen.

We hebben niks te verliezen als we hem geloven. Als die pil er komt, mooi is dat dan. Als ie er niet komt..nou pech dan maar.

Ik bedoel, ik heb mij hoop niet gevestigd op die pil.
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 20:28   #42
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljartbal
Als oplichter zijnde weet sonofsam dan wel behoorlijk veel van AGA. Dus zelf denk ik niet dat hij de boel oplicht. Een oplichter zou wel om geld vragen, een oplichter zou valse theorien verkondingen.
Veel mensen die op internet vuile spelletjes spelen doen het voor de kick omdat de anonimiteit ze die mogelijkheid geeft. Dit is echt geen unieke situatie hoor. Integendeel, dit is een klassiek geval van internetoplichting.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljartbal
We hebben niks te verliezen als we hem geloven. Als die pil er komt, mooi is dat dan. Als ie er niet komt..nou pech dan maar.

Ik bedoel, ik heb mij hoop niet gevestigd op die pil.
Jij niet nee, maar veel anderen wel. Men wordt misleid en dat kunnen we toch niet toestaan? Kom nou zeg, alsof je een psychopaat gewoon los wilt laten lopen in je stad.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 20:30   #43
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
inderdaad hoeft het motief helemaal geen geld te zijn!!! Dit is een fantastische kick voor een pathalogische leugenaar.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 20:30   #44
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljartbal
Als oplichter zijnde weet sonofsam dan wel behoorlijk veel van AGA. Dus zelf denk ik niet dat hij de boel oplicht. Een oplichter zou wel om geld vragen, een oplichter zou valse theorien verkondingen.
Ook een begenadigd schilder kan een vervalser zijn
__________________
AmazingLaserBrush
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 20:32   #45
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Veel mensen die op internet vuile spelletjes spelen doen het voor de kick omdat de anonimiteit ze die mogelijkheid geeft. Dit is echt geen unieke situatie hoor. Integendeel, dit is een klassiek geval van internetoplichting.


Jij niet nee, maar veel anderen wel. Men wordt misleid en dat kunnen we toch niet toestaan? Kom nou zeg, alsof je een psychopaat gewoon los wilt laten lopen in je stad.

Dat is het probleem denk ik Haarmannetje, wij geloven snel bepaalde mensen en stoppen al onze hoop erin. Ik niet meer na innovate. Dus ik neem dit niet echt hoop op. Als sonofsam de boel oplicht, boeien...zolang hij mij maar niet met geld oplicht. Als die pil komt zie ik het wel. Tot die tijd zit ik aan mn fluridil
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen wenkbrauwen en geen wimpers hoe kan ik dit verbergen? tinny Camouflage 75 16 juli 2012 09:28
geen shed simbah Medicijnen/haargroeimiddelen 13 7 maart 2005 20:13
Sorry, maar ik vind geen titeltje karin_68 TTM - Algemeen 25 25 februari 2005 18:17
absoluut geen weerstand! herman AGA - Algemeen 3 28 augustus 2004 21:30
m'n nichtje van 9 jaar heeft helemaal geen haar meer. jetli AA bij kinderen 1 8 juli 2002 16:12


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.