Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 juli 2005, 12:58   #151
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ycelik
Ligt er aan hahaha wat voor tieten , er lopen manne rond met aardig wat tieten(overgewicht) en toch hebben de vriendinnen daar geen probleem mee dus van die vet tieten zou niet een super belemmering zijn en die krijg je toch als je ouder word.
Maar van die cup d gebeuren gatverredamme gewoon gek.
Ja, maar over die laatste categorie tieten heb ik het dus . Dus echte hormoniale tieten niet die 'tieten' als gevolg van gewichtstoename.

Ik zou hier een plaatje kunnen posten om een voorbeeld te geven, maar dat lijkt mij niet verstandig .
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2005, 13:37   #152
T4BuL4 R4S4
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2004
Berichten: 157
gyno

dit is dus het verschil van een gewone mannenborst en dezelfde man met gyno

Citaat:
Ik zou hier een plaatje kunnen posten om een voorbeeld te geven, maar dat lijkt mij niet verstandig .
ps: dit heeft niets met sex te maken, dus ik ga ervan uit hier geen problemen mee te krijgen
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg ph-gyno-before.jpg‎ (6,7 KB, 151x gelezen)
Bestandstype: jpg ph-gyno-after.jpg‎ (6,6 KB, 137x gelezen)

Laatst gewijzigd door T4BuL4 R4S4; 18 juli 2005 om 13:39
T4BuL4 R4S4 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2005, 13:50   #153
ycelik
HaarWeb lid
 
ycelik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2005
Berichten: 474
Ut valt wel mee als ik zo zie vind je niet Haarmannetje , tuurlijk die cup D borsten dan zou ik ook meteen stoppen.
__________________
Regimen:
Fina 1mg (15-06-2005).
MSM 3000mg.
Rooscure.
Groene thee(pickwick.)
Omega 3-6-9.

Plannen:
Misschien ooit minox.

Situatie:

Ik weet het niet voor fina ook al stabilisatie en nu nog steeds.
Subjectief gesproken milde hergroei bij de inhammen,is mijn familieleden ook opgevallen.
-------------------------------------------------
"I pity the poor fools that succumb to the Mass Media Opinion without learning about their "Divine Calling" - That God created a few perfect heads, the rest he covered with hair" --- Tony
ycelik is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2005, 13:52   #154
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ycelik
Ut valt wel mee als ik zo zie vind je niet Haarmannetje , tuurlijk die cup D borsten dan zou ik ook meteen stoppen.
Ja, het valt mee, maar toch, het idee dat ik borsten krijg vanwege het rommelen met mijn hormoonhuishouding geeft mij toch geen fijn gevoel.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2005, 13:58   #155
high
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 318
ik vind het wel stoer staan hoor, Ik heb sinds in aan de fina ben ook een kleine vergroting van de borst maar vind dit zker niet storend. kleding valt nu ook beter
high is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2005, 14:16   #156
T4BuL4 R4S4
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2004
Berichten: 157
hmmm stoer is het niet echt volgens mij, omdat ze zo 'vrouwelijk zacht' zijn en niet hard vd spieren.

Volgens mij kan het ook nog veel ergere vormen aannemen dan op de foto te zien is.

F33D Y4 H34D
T4BuL4 R4S4 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2005, 14:36   #157
peter10
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 289
maar high, is het bij jou gestopt of groeit de borst nog steeds door ?
__________________
Regime :


4x per week Rooscure
Sinds 30-6-2005 Propecia (0,5 mg, halve pil per dag)

Heel af en toe Fluridil, om de laatste flesjes op te maken.
peter10 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2005, 15:23   #158
Zwarflai
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 december 2003
Berichten: 112
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door japiejaap
zullen we dan ook allemaal maar een jurk aantrekken, als we toch bezig zijn?
In de zomer is zo'n bloemjurkje wel geil!
__________________
1/4 Proscar per dag sinds 8 Juni 2004.
Nizoral 2%, 3 à 4 keer per week.
Zwarflai is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2005, 23:23   #159
Vertig
HaarWeb lid
 
Vertig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 maart 2005
Berichten: 97
waarvoor heb je dht eik nodig in je pubertijd. K slik ut nou 2 maanden ofzow, merk egt duidelijk verbetering.. Verder niet egt bijwerkingen, alleen mun libido af en toe..

maar ik ben nou dus nog 1,2 maanden 17, en ik vroeg me af, wat er bij iemand van mijn leeftijd allemaal als bijwerkingen kunnen gebeuren...?
Vertig is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2005, 23:46   #160
ycelik
HaarWeb lid
 
ycelik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2005
Berichten: 474
Nouw ik heb hetzelfde effect als jij en word bijna 19.
Als ik fina heb geslikt kan ik beter maar niet opgewonden raken want de vlinders in mijn buik doen zo vaaag heb zo'n extreem raar gevoel.
Heb wel gelukkig de erectie.
Minder zaad.
Weinig haaruitval.
Puisten ontstaan hier en daar maar dan 2 stuks, voor de rest clean skin.
S'morgens na de avond er voor fina te slikken dan is er geen bijwerking whatsoever aanwezig.
Maar de eerste paar uur wel.
Die DHT die jij onderdrukt is belangrijk in de zin dat het je dingen geeft die jouw als man defineren, baardgroei, het boeltje beneden aanpassen en andere dingen.
Als jij niet door die proces bent geweest kan je door fina die de dht onderdrukt die proces vermijden, maar dat wil je echt niet dan word je veel feminer als ik het goed heb.
Tot slot alleen vertig zou het weer snappen, dus dht is in die zin goed maar het is niet goed als je haar er gevoelig er voor is want dan krijg je dat de dht katon gokyabuu no jutsu doet op de wortels.
Waardoor ze verschrompelen en steeds kleiner en dunner haar produceren.
Ik heb zo weer zo het idee iemand die op 16 jaar kaalt is vaak op 15 al een jongen die snel door de pubertijd heen is.
Ik was 15 liep al met deze baard en borsthaar en baard in de keel rond.
Dus zou fina voor diegene vroegtijdig denk ik niet zo erg zijn en zouden die pas echt goed het haar kunnen behouden denk ik.
Maar I ain't no doctor dus volg mijn mening nooit als het om zoiets gevaarlijks als dht blocken op vroege leeftijd gaat.
__________________
Regimen:
Fina 1mg (15-06-2005).
MSM 3000mg.
Rooscure.
Groene thee(pickwick.)
Omega 3-6-9.

Plannen:
Misschien ooit minox.

Situatie:

Ik weet het niet voor fina ook al stabilisatie en nu nog steeds.
Subjectief gesproken milde hergroei bij de inhammen,is mijn familieleden ook opgevallen.
-------------------------------------------------
"I pity the poor fools that succumb to the Mass Media Opinion without learning about their "Divine Calling" - That God created a few perfect heads, the rest he covered with hair" --- Tony
ycelik is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2005, 14:27   #161
Buutnlander
HaarWeb lid
 
Buutnlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Berichten: 191
Nou ycelik dan zal ik je dit vertellen. Ik ben 20 en heb weinig baardgroei en bijna geen borsthaar, maar mijn haarlijn begon wel terug te trekken op mijn 16e. Dus misschien komt bij mij de puberteit wat later op gang, want voor de rest is iedereen in mijn familie erg behaard. (voor de grapjassen ik heb het over de mannen in me familie ) Het intresseert mij niet dat ik DHT nog nodig heb voor het verder ontwikkelen van mijn lichaamshaar, want mijn haar op mijn hoofd is wel wat belangrijker. En het zaakje beneden draait met gemak overuren
Overigens dacht ik op mijn 16e, dat ik op mijn 20e een voorhoofd van hier tot Istanbul zou hebben door die terugtrekking dus, maar nu ik 20 ben, ben ik de grens van Nederland niet eens gepasseerd. En ik woon notabene in Enschede!
Dus voor de paniekelingen onder ons, just chilllllll to next episode
__________________
Status:
21 jaar: Haargrens 0.5 cm teruggetrokken, dunner wordend haar, maar nog niks aan de hand

Elke dag:
0.5 mg Dutasteride
Alpecin C1 + Alpecin ASL

Toekomst:
Orale Spiro
Fluridil





Buutnlander is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2005, 15:11   #162
ycelik
HaarWeb lid
 
ycelik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2005
Berichten: 474
Buutnlander fijn omdat te horen vriend.
Hhahah die grapje over die mannen lol zie je kan gewoon voorspellen dat er gasten grapjes zouden maken over vrouwen met snoren etc.
Maar das pas chill geen lichaamshaar, het houd je wel warm maar toch het is zo irri als je fitnest de spieren zie je niet zo gauw.
Jah ik constanteerde ook dat het bij mij snel zou gaan maar in 2 jaar niks gebeurt ik denk alleen maar beter op gegaan.
Haarverlies hoeft niet in 4-5 jaar super snel te gaan het kan ook gewoon 15-20 jaar duren.
In dat geval is het veeel en veel makkelijker te accepteren en is het ook niet zo'n big deal.
Maar ik bedoel 23 en dan fucking nw 5 no offense ofzo maar dat is niet leuk echt niet een nw2 blijven tot je 40 bent tjaah geen moeite mee.
__________________
Regimen:
Fina 1mg (15-06-2005).
MSM 3000mg.
Rooscure.
Groene thee(pickwick.)
Omega 3-6-9.

Plannen:
Misschien ooit minox.

Situatie:

Ik weet het niet voor fina ook al stabilisatie en nu nog steeds.
Subjectief gesproken milde hergroei bij de inhammen,is mijn familieleden ook opgevallen.
-------------------------------------------------
"I pity the poor fools that succumb to the Mass Media Opinion without learning about their "Divine Calling" - That God created a few perfect heads, the rest he covered with hair" --- Tony
ycelik is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2005, 17:24   #163
japiejaap
bwargh
 
japiejaap's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2004
Berichten: 229
maar het kan natuurlijk ook wel super snel gaan. Dus ik neem zoveel maatregelen als ik kan, en ik zal overwinnen or die trying!
__________________
Regime:

Propecia 0.5
Rooscure 2 X per week
MSM 2000mg
biotine
omega3 1 blikje tonijn 150 gram per dag
japiejaap is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2005, 17:38   #164
ycelik
HaarWeb lid
 
ycelik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2005
Berichten: 474
Jah jaapie precies je weet nooit of het bij je snel of traag is gegaan, dat weetje pas wanneer je kaal bent hahaha dan kan je de tijdsduur en alles evalueren.
Dus daarom voor de zekerheid armed with fina or duta we will be keep the hair or die trying.
__________________
Regimen:
Fina 1mg (15-06-2005).
MSM 3000mg.
Rooscure.
Groene thee(pickwick.)
Omega 3-6-9.

Plannen:
Misschien ooit minox.

Situatie:

Ik weet het niet voor fina ook al stabilisatie en nu nog steeds.
Subjectief gesproken milde hergroei bij de inhammen,is mijn familieleden ook opgevallen.
-------------------------------------------------
"I pity the poor fools that succumb to the Mass Media Opinion without learning about their "Divine Calling" - That God created a few perfect heads, the rest he covered with hair" --- Tony
ycelik is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2005, 19:41   #165
Vertig
HaarWeb lid
 
Vertig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 maart 2005
Berichten: 97
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ycelik
Nouw ik heb hetzelfde effect als jij en word bijna 19.
Als ik fina heb geslikt kan ik beter maar niet opgewonden raken want de vlinders in mijn buik doen zo vaaag heb zo'n extreem raar gevoel.
Heb wel gelukkig de erectie.
Minder zaad.
Weinig haaruitval.
Puisten ontstaan hier en daar maar dan 2 stuks, voor de rest clean skin.
S'morgens na de avond er voor fina te slikken dan is er geen bijwerking whatsoever aanwezig.
Maar de eerste paar uur wel.
Die DHT die jij onderdrukt is belangrijk in de zin dat het je dingen geeft die jouw als man defineren, baardgroei, het boeltje beneden aanpassen en andere dingen.
Als jij niet door die proces bent geweest kan je door fina die de dht onderdrukt die proces vermijden, maar dat wil je echt niet dan word je veel feminer als ik het goed heb.
Tot slot alleen vertig zou het weer snappen, dus dht is in die zin goed maar het is niet goed als je haar er gevoelig er voor is want dan krijg je dat de dht katon gokyabuu no jutsu doet op de wortels.
Waardoor ze verschrompelen en steeds kleiner en dunner haar produceren.
Ik heb zo weer zo het idee iemand die op 16 jaar kaalt is vaak op 15 al een jongen die snel door de pubertijd heen is.
Ik was 15 liep al met deze baard en borsthaar en baard in de keel rond.
Dus zou fina voor diegene vroegtijdig denk ik niet zo erg zijn en zouden die pas echt goed het haar kunnen behouden denk ik.
Maar I ain't no doctor dus volg mijn mening nooit als het om zoiets gevaarlijks als dht blocken op vroege leeftijd gaat.
''het boeltje beneden aanpassen'' een beetje lullig mss, maar normaal groeit het boeldtje daar benenden toch door tot je 21'ste ofzo, hoe zit dat ivm fina dan?
Vertig is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] Bijwerkingen Lars Medicijnen/haargroeimiddelen 1577 24 juli 2019 23:26
Haarwoordenboekje Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 27 25 september 2004 23:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.