Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 april 2004, 22:52   #16
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Exclamation ter herinnering

Hallo!
Nog even zeggen dat iedereen welkom is volgende week dinsdag 20 april om 20u in De Lindenberg (Damiaanstraat Wommelgem) ofwel om 19.30u bij mij thuis... dan rijden we samen.
Oilily en ik zijn van de partij, wie komt er nog? Stuur me een mailtje, dan leg ik de weg wel even uit..
Groetjes! Daniëla (Bolleke)
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2004, 08:37   #17
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Hi bolleke,

Als we maar met twee zijn, kunnen we dan niet beter ergens anders afspreken? Wommelgem is zo ver voor mij... T stad zou handiger zijn.
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2004, 22:48   #18
miriam26@wanado
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2004
Locatie: Utrecht
Berichten: 68
1 maand trekvrij

Geweldig! Gefeliciteerd!
Ik hoop dat het aantal trekvrije dagen achtereen bij mij ook steeds groter word. Tot nu toe is het maximum vier dagen, dan weer twee dagen van 1 haar en zo gaat het een beetje op een neer. Het begint wel aardig te groeien, behalve die plek bovenop.
Hoe ziet het er bij jou inmiddels uit?

Lieve groet,

Miriam
miriam26@wanado is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2004, 08:39   #19
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Zondag hervallen

IK ben door heel die mislukte liefdesaffaire zondag terug wat hervallen. Bijhouden en tellen was er niet meer bij. Ik voel me zwaarmoedig, sta 's morgens op en ik weet niet waarom. Weeral eens voor mezelf dan maar... Ik voel me terug vrij eenzaam. Ik ga vanavond terug naar de psy en ga er eens goed mee praten want zo kan het niet verder. Elke keer verlies ik me volledig in een relatie en ik moet eens leren ipv op iemand anders te leunen telkens met mijn beide voeten op de grond te blijven. Langs de andere kant zie ik veel mensen rondom mij een gelukkige relatie opbouwen en ik blijf precies ter plaatse trappelen en nu is die f*cking ttm ook nog teruggekomen.

Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2004, 11:23   #20
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Hoi Oilily,
Niet opgeven he meiske! Je wéét dat ttm zeer hardnekkig is en dat we constant op onze hoede moeten zijn. Ook ik voel nog dagelijks die drang, dus denk maar niet dat het allemaal zo snel verdwijnt. Alleen moet je d'er blijven in geloven dat het kan en vooral niet ongeduldig worden. Ook relaties hebben een zee van tijd, je leven lang zijn er mensen om je heen, het is echt niet nodig om je te binden. Vind eerst jezelf en dan vind je vanzelf een ander!

Maar goed, we drinken d'er toch ene hé vanavond! Ondertussen is de plaats van verzamelen veranderd. Dus, bij deze, wie ons Kim een beetje steun wil geven, vanavond in L'esprit, schijnt een café te zijn op de Bist in Wilrijk. En daar gaan we natuurlijk ook nog drinken op Kelsey, het tweede dochtertje van Monique.
Wie meer wil weten kan me bellen 0477/ 510 845.
Groetjes en tot straks!
Daniëla (Bolleke)
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2004, 21:23   #21
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Hoi Oilily,
Het was een deugddoende ontmoeting hé gisterenavond. Misschien moeten we het allemaal niet zo georganiseerd doen maar een beetje meer gewoon 'ene gaan drinken'... met de komende zomer in het vooruitzicht en de leuke zonnige terrasjes!
Is het jou gelukt om vandaag opnieuw de draad op te pakken?
Succes hé!
Daniëla (Bolleke)
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2004, 09:08   #22
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Ja, ik zit terug min of meer in een patroon, gisteren waren het er nog 8 en vandaag gaan het er weer minder zijn. Als ik het niet kan laten, wil ik liefst onder de 5 blijven. Dat is voor mij redelijk. Het heeft me echt goedgedaan. Ik had een opkrikker nodig. Ik denk nog wel aan die gast maar het knaagt al iets minder. Time heals, zeggen ze... Wel, ik geloof dat. We zullen zeker nog wa terraskes afschuimen van de zomer. Het is inderdaad zo dat wij hier meer aan hebben maar wij zijn dan ook al 'anciens' he
Oilily is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.