Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 september 2004, 14:52   #1
sem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2004
Locatie: Limburg, Belgium
Berichten: 145
Geslacht:
folligro vit+ spray

hallo lotgenoten,

Ik heb sinds mijn 16e AGA, bun nu bijna 29 en nog altijd vallen er honderden uit elke dag... mijn haar is heeel dun. ik gebruik de diane-35 en minox, maar merk er nog niet veel van eigenlijk.
ik wilde folligro-tablletten gaan innemen, en wilde vragen of er iemand van jullie hier ervaring mee hebben of iets meer weten erover?

alvast bedankt
groetjes
sem
sem is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2004, 14:58   #2
Andastra
HaarWeb lid
 
Andastra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Locatie: Kortrijk, België
Berichten: 439
Werkelijk nooit van gehoord
__________________
's Morgens en 's avonds 1ml Minoxidil 2% sinds 16.04.'04
Nizoral om de 3 dagen sinds 18.06.'04
Diane35 sinds 22.09.'04
Andastra is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2004, 15:10   #3
sigur
Registered User
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 1.040
Hoi Sem,

Hoelang gebruik je de Diane 35 en de minox al?

Liefs
sigur is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2004, 15:18   #4
sem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2004
Locatie: Limburg, Belgium
Berichten: 145
Geslacht:
heyla
minox gebruik ik al 10 maanden, maar eerlijk gezegd ben ik een paar keer een week gestopt en diane 35 gebruik ik 3 jaar , maar ben vorig jaar daarmee gestopt en toen is alle ellende begonnen :-( kreeg toen 600 haren meer per wasbeurt, en op de niet-was dagen zo'n 200. nu nog altijd.. is niet gestabiliseerd. ik ben nu op dit moment redelijk kalm, maar geloof me ik krijg nog steeds paniekaanvallen waarbij ik liever valium wil innemen.
dus nooit stoppen met diane 35!!!!
ik had iets gelezen over folligro, en het is zelfs wetenschappelijk bewezen dat het helpt... hier een website www.folligro.nl.
maar ben zelf van belgie , dus weet niet of het hier verkrijgbaar is.
ik moet nu stoppen met werken en kan pas op haarweb 's avonds..
ik ben al een jaarke lid hier en kijk elke dag wat er te lezen valt...
veel sterkte allemaal,
het is heel moeilijk, ik weet het :-(
liefs
sem
sem is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2004, 22:18   #5
lanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Berichten: 316
Heb ook gebruikt, twee maanden ongeveer. Misschien tekort voor resultaat, ik weet niet. Kan niet echt zeggen dat het hielp.

De orthomoleculaire dieetist die ik heb, vond het een relatief duur preparaat voor de ingredieenten die er in zitten, die je ook goedkoper zelf zou kunnen samen stellen.

Een kanttekening van mij zelf is, dat de geteste personen volgens mij echt niet allemaal alopecia androgenetica hadden. Dus allicht dat het dan ook helpt voor de doelgroep mensen die bijvoorbeeld een voedingstekort hebben opgelopen.

groetjes Lanne
lanne is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2004, 07:47   #6
Joney
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2004
Berichten: 329
Hoi Sem,

Volgens mij kan je die alleen via internet bestellen en alleen met credit card.
Ben je nu inmiddels wel weer aan de diane pil?
Joney.
Joney is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2004, 09:41   #7
sigur
Registered User
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 1.040
Hoi Sem!

Hellaas is de ellende bij mij ook begonnen na het stoppen met de Diane. Nu slik ik hem alweer langer dan een jaar en de nachtmerrie is nog niet over!
Er zijn veel vrouwen hier op het web die haaruitval hebben gekregen door het stoppen met de pil.
Echt te gek voor woorden dat deze pil na het stoppen aga (ik kan geen andere benaming ervoor bedenken) kan veroorzaken!! Zoveel vrouwen.... echt heel sneu!!

Ik wens je heel veel sterkte!
sigur is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2004, 22:35   #8
Mattie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 63
folligro is bulshit

Hoi, ik zeg het maar zoals het is.
Folligro is harstikke duur, mijn hoofdhuid raakte geïrriteerd van de haartinctuur en na 4 maanden gebruik kwam ik erachter dat de werkzame stof dezelfde is die in saw palmetto zit (zaagtandpalm of dwergpalmzaad, ik kan die naam nooit onthouden ). Alleen bevat folligro er veel minder van.

Inmiddels gebruik ik bijna 10 maanden finasteride via Intermedica. Let wel op de waarschuwingen mbt zwanger worden. Mijn haar valt nog wel uit, maar ook zijn er nu haren die dikker zijn dan ooit en ook de wortels worden voller. Maarja, mijn haarlijn is wel enorm uitgedund, ik kan de haartjes nu gewoon tellen....'t blijft een raadsel. Het schijnt dat echt effect pas na een jaar optreedt.

Dus ik zou zeggen: vergeet folligro. Ik heb ooit die universiteit/het instituut proberen op te zoeken waar ze dat zogenaamde wetenschappelijk onderzoek zouden hebben uitgevoerd: nergens te vinden. Ook hebben ze maar 100 proefpersonen gebruikt, waarvan 20 vrouwen ofzo. Véééél te weinig om een zinnige conclusie te kunnen trekken.
Mattie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[copper peptides] Folligen, Tricomin en American Crew DHTkiller Medicijnen/haargroeimiddelen 349 21 januari 2014 21:43
FolliGro GEorGE Medicijnen/haargroeimiddelen 32 17 juli 2007 22:49
Folligro Johnny Medicijnen/haargroeimiddelen 1 17 september 2002 07:24
TV: 16-02-2002 Vara 'Kassa!' over Tell Sell ontharingsspray 'Epil Stop & Spray' Webmaster Hirsutisme - Behandelingen 0 9 mei 2002 13:09


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.