Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 januari 2021, 13:06   #16
Hans90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2009
Berichten: 210
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hdmi2 Bekijk bericht
Leuk dat jullie reageren, even een vraagje. Waarom adviseert Beau Clinic NOOIT meer dan 2500 grafts. Antwoord; omdat ze dan twee dagen moeten werken voor hetzelfde geld! Oplichters! Gelukkig krijgen jullie deze naam steeds meer in 't wereldje.
Wat een onzin, ik ben tegelijk met iemand behandeld die daar op 1 dag ruim 4000 grafts kreeg. Het is nogal laag om zomaar wat te gaan roepen, kom dan ook gelijk met harde feiten waaruit je aantijgingen kloppen. Volgens mij zijn we allemaal volwassen genoeg om een dialoog aan te gaan zonder gelijk met modder te gooien.
Hans90 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2021, 14:06   #17
RogerStone
HaarWeb lid
 
RogerStone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 november 2020
Berichten: 61
Geslacht:
Hoe groot waren je inhammen? Is niet goed te zien op de twee foto’s in je OP. Ik heb 1800 laten inplanten in mijn inhammen. Ik had ook veel multi’s. Wellicht had je weinig multi’s?
__________________
Regime:
- Topische Finasteride (apotheek) + Minoxidil (Essengen) (07-2020)
- Shampoo: Regenepure DR, TopPik Hair Building Shampoo + Conditioner
- Supplementen: Natuurlijke multivitamine, omega 3, biotine

Haartransplantatie
1800 grafts (10-2020)

Roadmap haar terug in oude glorie
01-2020: realisatie van haarsituatie kwam nu echt binnen na een lange ontkenning en weinig last ervan hiervoor
01- t/m 04-2021: Research mogelijkheden
05-2021: HT consults
10-2021: haartransplantatie
02-2021: Voor het eerst in lange tijd tevreden over mijn haar
06-2021: 8 maanden na HT: verdikking haar visueel zichtbaar. Inhammen zijn hersteld voor nu.
12-2021: HT 2
08-2022: Hoorbos is redelijk goed versterkt. Alleen vooraanzicht is licht doorschijnend in volle zon. Nadenken of ik nog aan oral fina ga voor maximaal resultaat.
RogerStone is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2021, 14:56   #18
sernea
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2020
Berichten: 27
Geslacht:
Wel erg jammer dat er zulke klinieken zijn maken de reputatie van haartransplanties kapot.

Gewoon een claim inzetten bij een advocaat.


Vraag je geld terug jou haartransplantie heeft geen toegevoegde waard.

Laatst gewijzigd door sernea; 26 januari 2021 om 15:05
sernea is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2021, 23:04   #19
geennmicky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2020
Berichten: 37
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svartal Bekijk bericht
Heb in augustus 2018 een behandeling van 1200 grafts gehad bij Beauclinic.
En na een teleurstellend resultaat overweeg ik nu steeds meer een "herstel" behandeling.
Zal nog wel even duren voordat ik dit ook echt ga doen maar wou hier graag informeren wat uberhaudt de opties hiervoor zijn.
En eventueel ook andere ervaring, die ik tot dusver niet heel veel ben tegengekomen.
Bijlage 17959
Hey, ook ik ben behandeld bij beau met een slecht resultaat. Ze boden mij een haarlijn correctie aan voor 1000 euro terwijl ze het zelf hebben verpest. Alleen maar op geld uit
geennmicky is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2021, 08:02   #20
geennmicky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2020
Berichten: 37
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans90 Bekijk bericht
Wat een onzin, ik ben tegelijk met iemand behandeld die daar op 1 dag ruim 4000 grafts kreeg. Het is nogal laag om zomaar wat te gaan roepen, kom dan ook gelijk met harde feiten waaruit je aantijgingen kloppen. Volgens mij zijn we allemaal volwassen genoeg om een dialoog aan te gaan zonder gelijk met modder te gooien.
Volgens mij doen ze dat over twee dagen. Maximaal is idd 2500 dacht ik. Dus wat je zegt klopt niet
geennmicky is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2021, 09:20   #21
Svartal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2020
Berichten: 17
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geennmicky Bekijk bericht
Hey, ook ik ben behandeld bij beau met een slecht resultaat. Ze boden mij een haarlijn correctie aan voor 1000 euro terwijl ze het zelf hebben verpest. Alleen maar op geld uit
Dat is dus precies wat ik verwachte als ik de moeite nam om dit resultaat bij hun te bespreken.
En daarom heb ik dat ook niet gedaan.

1 ding is gewoon zeker en dit was mij 1,5 jaar geleden al duidelijk, een vervolgbehandeling zal nodig zijn om dit te herstellen.
Het resultaat is slecht en een gesprek bij beau gaat dat niet veranderen alleen een behandeling, en voor diegene die vinden dat ik toch op de koffie moet gaan bij beau hiervoor kan ik alleen maar zeggen dat beau voor mij nu gewoon de laatste plaats is waar ik dit laat herstellen.

Hoop hier vooral andere ervaring to horen met een vergelijkbaar resultaat, en de mogelijkheden om dit te laten behandelen.

En nee nogmaals beau daar wil ik niks meer mee te maken hebben, was ik nu een enkele uitzondering maar helaas ben ik teveel andere negatieve ervaringen tegengekomen over hun.
Svartal is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2021, 12:33   #22
geennmicky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2020
Berichten: 37
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svartal Bekijk bericht
Dat is dus precies wat ik verwachte als ik de moeite nam om dit resultaat bij hun te bespreken.
En daarom heb ik dat ook niet gedaan.

1 ding is gewoon zeker en dit was mij 1,5 jaar geleden al duidelijk, een vervolgbehandeling zal nodig zijn om dit te herstellen.
Het resultaat is slecht en een gesprek bij beau gaat dat niet veranderen alleen een behandeling, en voor diegene die vinden dat ik toch op de koffie moet gaan bij beau hiervoor kan ik alleen maar zeggen dat beau voor mij nu gewoon de laatste plaats is waar ik dit laat herstellen.

Hoop hier vooral andere ervaring to horen met een vergelijkbaar resultaat, en de mogelijkheden om dit te laten behandelen.

En nee nogmaals beau daar wil ik niks meer mee te maken hebben, was ik nu een enkele uitzondering maar helaas ben ik teveel andere negatieve ervaringen tegengekomen over hun.
Yes ik heb het zelfde, ik ben ondertussen naar esteworld geweest en ook die zeiden dat het helemaal niet goed was geplaatst. De grap dat ze 1 haarzakje voorplaatsen en derest achter was ook snel ontkracht. Het zat allemaal door elkaar heen en dat lieten ze ook zien. Esteworld heeft me echt meer dan prima geholpen. Haarlijn weer verbeterd en alles opgevuld, VEEL betere nazorg en veel beter te bereiken. Je kan me een prive bericht sturen vertel ik je meer over het verhaal. Succes !
geennmicky is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2021, 21:53   #23
sernea
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2020
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geennmicky Bekijk bericht
Volgens mij doen ze dat over twee dagen. Maximaal is idd 2500 dacht ik. Dus wat je zegt klopt niet
Je hebt betaald als de resultaat slecht is.

Heb je recht op je geld je hebt betaald.

Ik ken ook iemand die een zaak ervan heeft gemaakt. Omdat de resultaat slecht was en dat niet alles het gaat over de kennis en kunde en wie waren de medewerkers.

Diegenen heeft zijn geld terug gekregen, maar ook een schade vergoeding.

Laatst gewijzigd door sernea; 29 januari 2021 om 21:57
sernea is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2021, 17:54   #24
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 378
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FueGenix Bekijk bericht
Dit kan hersteld worden.

Een optie is om er haar voor te plaatsten, met de juiste haargroeirichting en dichtheid. Hierdoor zie je niks meer van het huidige haar.
Een ander is dat we een deel van de grafts verwijderen en opnieuw plaatsen.

Mocht je interesse hebben hoor ik het wel. Maar ik zou eerst kijken wat beauclinic je als oplossing biedt.
En deels ertussen plaatsen?
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2021, 21:31   #25
FueGenix
Dr. M. Ahmad
 
FueGenix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2020
Berichten: 173
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klapz Bekijk bericht
En deels ertussen plaatsen?
Uiteraard.
__________________
Art-gallery:
https://fuegenix.nl/art-gallery/


Ervaringen op Haarweb over FueGenix Haarkliniek:
http://www.haarweb.nl/forum/tags.php?tag=fuegenix
FueGenix is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2021, 17:44   #26
Haarklaas
Haardeskundige in wording
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Locatie: Nederland
Berichten: 57
Geslacht:
Ja want dan is het gewoon een verdichtings HT toch? Dat moet toch sowieso altijd kunnen als de dichtheid tegenvalt? Anders zou je ook geen HT kunnen doen bij dun haar.
Haarklaas is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2021, 22:11   #27
Svartal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2020
Berichten: 17
Geslacht:
Ja gelukkig is de mogelijkheid er om dit "op te vullen" en daarmee het slechte resultaat te herstellen.
Nou wist ik deze mogelijkheid al vrij snel nadat het eindresultaat duidelijk was voor mij, zeg maar ruim een jaar na de behandeling.
Maar toch kan het niet genoeg bevestigd worden hier.
Svartal is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2021, 22:19   #28
Svartal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2020
Berichten: 17
Geslacht:
En geld terug gaan eisen...?
Nou begin er maar aan.
Iedereen die een behandeling als deze aangaat tekent een overeenkomst waar elke kliniek zich behoorlijk dik indekt wanneer het alleen gaat om een slecht resultaat...
Wat is slecht is dan tenslotte de eerste vraag daarop...
En ga maar is de weg aan om dat dan ook echt aan te tonen als dat uberhaudt al mogelijk is.
En zelfs als je dat dan toch op een manier wel goed kunt aantonen dan zal het nog allemaal een heel groot vraagteken zijn over wat vinden de personen hiervan die daar over gaan oordelen.

Nee dit is een heel groot grijs gebied.
Svartal is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2021, 22:29   #29
Svartal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2020
Berichten: 17
Geslacht:
Maar wat geen grijs gebied is is dat met een beetje zoeken je toch wel aardig wat negatieve ervaring kunt vinden over Beau, de ene persoon deelt dat dan iets meer als de ander maar je hoeft niet heel erg je best te doen om meerdere te vinden.

Als iemand vervolgens ook nog even doorzoekt naar het verleden van de 2 personen die Beau beheren dan zal waarschijnlijk iedere persoon die Beau als optie ziet voor een behandeling heel erg snel ergens anders zoeken.

En was Beau nou 1 van de goedkopere opties voor een behandeling als deze, maar dat is zeker niet zo.
En misschien vinden sommige het niet zo maar als je goed tot zeer goed betaald voor een behandeling als deze mag het resultaat dat toch ook zijn?
Svartal is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2021, 08:53   #30
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 338
Geslacht:
Vervelend dat je negatieve ervaring hebt. Toch ben ik van mening dat je eerst probeert er samen uit te komen. Elke kliniek en daarin ben je niet uitgezonderd en dat is het risico met een ht, kan het misgaan. Ben zelf bij feriduni behandeld en dat staat te boek als wel een topkliniek, maar zo rond de 5% van de behandelingen gaat mis.
Dit zal vast met meerdere factoren te maken hebben, maar voordat ik er aan begon wist ik ook dat het voor mij ook mogelijk was, dat dit zou kunnen gebeuren.
Wat ik probeer te zeggen is dat super kut is natuurlijk, maar zou wel proberen er eerst met de kliniek uit te komen en dat bij welke kliniek je ook gaat het mis zou kunnen gaan.
Ps. Ben zelf ook bij beau op gesprek geweest en vond het totaal geen fijn gesprek, dus ik ben er zelf nooit behandeld. Ook al kan ik geen conclusies trekken over het resultaat wat ze boeken.
__________________
intern.
1,25 mg fina per dag

extern.
1,5 ml minox per dag/spectral DNC
haarweb topical
revita shampoo
HT FUE Dr. Feriduni 2006 grafts (04-06-2010)
sinds mijn HT weer om de dag laseren

Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen!
hektor is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.