Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 april 2013, 18:39   #16
taks
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 april 2013
Berichten: 1
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonic77 Bekijk bericht
maar ik denk zelf niet dat in totaal kunnen ze 8000 grafs weg halen want zo veel heb ik zeker niet,hus hebben gezegd als niet voeldoende kunnen weg halen dan gaan we van je boorst pakken,ik vrag me zelf af hoe zou een borst haar er uit zit op je hoofd klinkt beetje grappig maar is toch de waarheid,en wat ik bedoelde met dat ik werd genaaied in veldhoven is niet dat ze hebben weinig grafs gedan of zo maar ik bedoelde puur dat hebben ze die grafs niet netjes getransplanteerd want als mijn haren beetje lang wordt dan elk haar gaat andere richting dus dat is gewoon kut werk eerlijk gezegd vooral met zo een prijs van 5000 euro, dan tenminste moesten ze netjes doen want ze wisten al dat ik voor zo weinig grafs had ik behoorlijk veel betaalde,dus dat is mijn enige negative beeld over mijn eerste behandeling,als ik staks bij dora bent in istanbul dan zal ik zeker voordat gaan ze beginnen ook aan hun dit vertel om niet opnieuw dezelfde drama krijg,nog een vrag hoe kan ik fotos uploadem hier kan je me uitleggen? dank je man
Hoi Sonic, Ik ben vorige maand bij Dora Hospital geweest en gesproken met eigenaar Fatih Dagdelen. Mijn vrouw is 6 jaar terug ook bij hem geweest voor een neuscorrectie, daar zijn wij erg tevreden over. Fatih Dagdelen heeft een goede reputatie, maar helaas worden de HT niet door hem zelf gedaan, maar door een team onder zijn begeleiding. Verwacht niet dat hij uren met je doorbrengt tijdens de operatie, daar is hij te duur voor.
Verder heb ik ook gezocht naar succes of negatief verhalen van Dora maar kom er niet veel tegen. Geen bericht is goed bericht denk ik dan, mensen klagen eerder op internet als ze niet tevreden zijn. Ook krijgt Fatih Dagdelen veel bekende patienten, die zullen ook niet snel een review schrijven op internet. In Istanbul heb je ook veel HT klinieken die plaats vinden in een niet hygienische appartement verdiepingen. Dora Hospital is een goed en schoon locatie. Ik heb ook afspraak gemaakt voor volgende maand, graag blijf ik in contact om je resultaten te bespreken. Succes!
taks is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.