Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 april 2013, 00:17   #16
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
zover ik hoorde van nigam gaat andreans over naar trail 3 ,
Mijn advies: Neem alles wat dr Nigams zegt met een HELE grote korrel zout.

Desalnietemin ligt t natuurlijk wel in de lijn der verwachting dat ze dit jaar nog met phase III gaan beginnen.

Citaat:
het komt eraan.... vergeet de regel nog 10 jaar wachten , de eerste beschikbare procedures kunnen al binnen 2 - 3 jaar beschikbaar komen
Best case scenario is dat Histogen eind volgend jaar al op de Aziatische markt beschikbaar is (in Azie is geen phase III trial nodig). Het zou me ook niet verbazen als zowel replicel, Aderans and Histogen allemaal binnen 5 jaar beschikbaar zijn. Over 3 weken weten we meer, aangezien Histogen en Replicel dan phase I/II trial resultaten bekend maken. Spannend dus !

Ben het helemaal met je eens dat HT's tussenoplossingen zijn, maar ik zie ook Histogen, Replicel en Aderans als tussenoplossingen. Je moet daar geen torenhoge verwachtingen van hebben. Desalniettemin zeer interessante ontwikkelingen, met name in combinatie met elkaar of met andere technieken zoals HST.

De ECHTE cure, zo veel haar als je wilt, laat nog wel even op zich wachten. Het ziet er naar uit dat Tsjuji Labs uit Tokyo die gaat brengen. Zij zijn er al in geslaagd een menselijk haar follicle in het lab te produceren en dat op een muis te laten groeien. Deze follicles produceerden menselijk haar. Dit is de echte cure, als je zo veel haar producerende follicles in het lab kan generen als je wilt, dan zjin we er, maar dat laat nog wel even op zich wachten. Alhoewel het ze dus al is gelukt, is het probleem nog om dit op grote schaal te gaan produceren.

Desalniettemin wil Tsjuji Labs al binnen 2 jaar gaan beginnen met de eerste trials op mensen. Ze verwachten zelf dat het nog een jaar of 10 gaat duren voordat ze alle trials hebben afgerond en dit op de markt komt.
Zie: http://www.tsuji-lab.com/en/research/organ/hair.html

Laatst gewijzigd door Arashi; 17 april 2013 om 00:31
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2013, 01:01   #17
Nord
HaarWeb lid
 
Nord's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2012
Berichten: 242
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
naar mijn mening geven veel belgische / nederlandse klinieken mooie results tegenwoordig hoor...

ikzelf ben prohair fan ,als je mijn pics ziet , begrijp je me wel
zeer mooie haarlijnen maken ze....
Wow wat een grote overgang! Nice hoor! van bijna nix naar een hanenkam
__________________
Regime:
- 09-11-2012 0,15 mg dutasteride (gestopt)
- 01-01-2013 2x per week nizoral (gestopt op 2-4-2013)
- 12-01-2013 1x per dag saw palmetto 490 mg (gestopt)
- 21-01-2013 handjevol pompoenpitten elke week (Al een lange tijd mee gestopt)
- 01-03-2013 0,125 mg dutasteride ipv 0,15 mg (Al sinds eind juli mee gestopt))
- 04-04-2013 3 a 4 x per week regenepure shampoo
- 24-04-2013 3 a 4 x per week alpecin dubbel-effect shampoo (gestopt)
- 02-05-2013 2 x per dag capillogain. 'S morgens & 'S avonds 1 mL. (Rond Maart mee gestopt))
- 02-05-2013 1x per dag MSM 5000 mg
- 13-05-2013 1 x per dag Triple Omega 3-6-9 1200 mg (Gebruik ik nauwelijks meer)
- 13-05-2013 1 x per dag Biotine 5000 mg
- 25-07-2013 0,167 mg dutasteride ipv 0,125 mg (Overgegaan op 0,25 mg)
- 23-09-2013 0,5 mm Dermaroller 2x per week (gestopt)
- 01-10-2013 0,25 mg dutasteride (gestopt sinds 2 jaar ongv.)
- 01-10-2013 0,167 mg dutasteride
- 15-7-2020 Vega Omega 3 olie
- 1-1-2020 Revita Shampoo
Nord is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2013, 11:32   #18
Muppet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 februari 2011
Locatie: Edegem
Berichten: 53
Ik bekijk het allemaal sceptisch. Wat op lange termijn met kankers/tumoren?
Je gaat beginnen kloten met het menselijke lichaam op je 20ste of 30ste levensjaar. Wie zegt er niet dat je binnen 10-20 jaar onder de zoden ligt omdat je met je "cellen" geknoeit hebt? Wie gaat die garantie geven?

gaat nog serieus over gediscussieerd worden.
Muppet is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2013, 17:06   #19
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
inderdaad histogen is niet de cure , ze kunnen niet hoger gaan dan die ene injectie omdat het wnt proteines bevat en deze net kankers kunnen veroorzaken als ze teveel gebruikt worden...


dr nigam is geschrapt van de opties ,verdere details volgen nog na de zomer
hij is wel goed bezig , met zijn hairdoubling, al is het succesratio nog wat te bekijken...


door de nieuwe gekende zaken is de kankerkans sterk verlaagd, of ze uitgesloten is, dat zeg ik niet, er zijn geen gegevens van gekend, maar normaal gezien kunnen de cellen enkel uitgroeien tot haarfolikkels... zeker met de nieuwe gekende procedures , tel daarbij dat het moeilijk te bewijzen valt vanwaar de kanker kwam , de mensen dat spreken over kankers roken meestal zelf, wetende dat tabak roken net 60% kans geeft op kankers , der is geen enkel andere stof dat zo hoog kankerrisico geeft... ik heb redelijk wat kankerboeken liggen van profs met 30 jaar ervaring , we vergiftigen langzaam zelf ons lichaam hoor door roken , overmatig alcoholgebruik (keel en andere kankers) door voeding met veel pcb's erop of erin : groenten/fruit, tot zelfs schaaldieren en vis zitten vol pcb's en zware metalen....
je lichaam bouwt dus zelf een voorraad foute stoffen op die tot gevolg hebben dat je cell deling fouten krijgt , dan heeft de cell nog een ingebouwd zelfvernietigingsmechanisme dat bij oncontroleerbaar blijven delen
zichtzelf vernietigd, dus in dat mechanisme moet ook een fout komen , dan blijft de cel door delen, onstopbaar, en ontwikkel je kankers....
zover ik uit al die vele studies kon opmaken zakken de 2 cellen af tot 1 dermapapil of geven de oude haren terug een groeiboost , en herstellen de wnt kanalen bij beschadigde follikels , de grote vraag is eerder :
blijven ze doorgroeien na een volledige haarcyclus, daar is nu debat over...
dus ofwel blijven de wnt kanalen hersteld , en worden zelfs dezelfde kanalen aangemaakt zoals je donor, in dat geval is je haar zo goed als dht resistief , ofwel begint de dht schade opnieuw zoals in je pubertijd, en zie
je de achteruitgang maar na vele jaren , in dat geval zou een herhaalbeurt na 4 - 5 jaar nodig zijn , ze moeten daarvoor eerst testen doen op mensen , en kijken of de haren nog even goed groeien na de
eerste haarcyclus , en of ze wel of niet terug dht schade krijgen over verloop van jaren...

dit zal pas na verloop van jaren duidelijk worden, maar 1 ding is zeker , ze kunnen een norwood 5 gemakkelijk een nw0 maken , de vraag is : verzwakt het haar terug na 4 - 5 jaar of blijft het gewoon
doorgroeien , onaangetast van dht ?
dat je terug mooie kop haar hebt is een feit , ik zweer erbij , ik heb teveel studies bijna obsessief ingestudeerd , alle conclusies en vastgelegde documentatie van cellen gemarkeerd met fluostoffen tonen duidelijk
bewijs van nieuwe of geregenereerde haarfollikels aan.... adreans behaald al 70% , en ze zouden 100% of 500% halen als ze de hele juiste procedure doen....
het enige debat nu onder profs is : blijft het na 5 jaar evengoed doorgroeien of zwakken ze mogelijk weer af ? ( als ik een nw0 hoge densiteit krijg , en ik blijf gewoon aan wat fina , geniet je toch al van je haar , het is belangrijker er genieten van te hebben als je jong bent hoor , wat ben ik met een nw0 als ik 50 ben )
het is dan ook een kleintje als je een dikke nw0 hebt om gewoon wat fina dagelijk te slikken zodat je indien het dht gevoelig is gewoon afremt , als je zo het haar 15 jaar kan houden voor je terug behandeling
moet doen, dan heb je er toch al die jaren plezier van, na die tijd is de procedure een eitje , en heel goedkoop

ik zou zeggen we zijn hierover uitgepraat momenteel , jullie beste optie als je NU meer haar wil , is een ht...
cell culture zal nog 2 jaar op zijn minst zijn voor ze commercieel beschikbaar worden, al dan niet in japan of amerika...
in belgie en nl zit je goed bij prohair en ferrundi... beide maken mooie haarlijnen , welke het belangrijkste is van alles , volgens mij dan....
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 18 april 2013 om 17:39
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2013, 23:22   #20
bass885
HaarWeb lid
 
bass885's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 december 2008
Berichten: 201
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
jazeker, andreans is er ook aan bezig en het zal niet lang duren voor ze aan trail 3 beginnen nu.... ( zover ik hoorde van nigam gaat andreans over naar trail 3 , daarmee hij ook alles aan het versnellen is, de eerste procedure dat op de markt komt zal de goedkoopste zijn voor de fabrikant , anders moeten ze al patenten betalen snap je , daarmee het voor veel bedrijven nu een echte race geworden is om de eerste te worden... )

er zijn nog bedrijven ijverig eraan bezig
ik post midden/eind deze zomer meer info , want er is veel op til....
ik volg al deze ontwikkelingen op de voet, en heb reeds veel studies gelezen

het komt eraan.... vergeet de regel nog 10 jaar wachten , de eerste beschikbare procedures kunnen al binnen 2 - 3 jaar beschikbaar komen
verwacht je wel een prijzig kaartje eraan, ik vermoed dat 8 - 10k een gemiddelde prijs zal zijn de eerste jaren.... (onderzoekkosten zal men er zeker willen uithalen )
fda trails kosten gemiddeld 800.000 dollar

als je vraagt : wat raad je aan ? zou ik zeggen : begin al een spaarpotje , als je dit wil doen , voordeel is dat het hiemee wel mogelijk is ver voorbij de densiteit en hoeveelheid te gaan als hts...
behandeling is ook anders, stel dat je 100 grafts extracted word, en dat is het, 4 weken erna ga je terug voor injects met de cellen bovenop , zelfs ht scars kunnen hiermee opgevuld worden

1 ding weet ik zeker : ik ga de eerste belg worden dat dit zal doen....
Wesley hoe heet deze methode waar jij zoveel vertrouwen in hebt? Wat is de merknaam?
__________________
- Nanominoxidil ( april 2010 t/m april 2011)
- Microminoxidil ( april 2011 tot juni 2011) Beiden bevatten Ketoconazol en vitamine B12
- Finasteride ( 1 juni 2011 tot heden)
bass885 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2013, 15:27   #21
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Er zijn momenteel 3 bedrijven bezig met clinical trials van hun 'next gen' technologie:

http://www.aderansresearch.com/
http://www.histogen.com/
http://www.replicel.com/

Waarbij die eerste 2 de hoogste verwachtingen hebben geschept. Over een paar weken komt Histogen met een update, spannend dus !
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2013, 17:25   #22
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
histogen zou ik niet teveel meer geloven hoor, alhoewel ze results zullen voorleggen, het zal niks baanbrekend zijn , in vergelijking met cell culturing

die methode dat ik zo in de wolken van loop is door geen enkele bestaande firma in test of omloop
adreans is wel deels op de goeie weg...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 19 april 2013 om 17:27
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2013, 16:25   #23
getekend
HaarWeb lid
 
getekend's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2007
Berichten: 46
Ik las net dit op Replicel; http://www.replicel.com/replicel-rec...on-technology/


Wat denk je hierover? Komt het stilletjes aan onze richtingen uit en zijn ze op de goede weg?
__________________
Fut haar transplantatie: 2500 grafts
juni 2007: Medische pigmentatie litteken FUT haarttransplantatie
januari 2011; gestart met Minoxidil 15%, gestopt in juni 2011 (stom van mij omwille van lichte vooruitgang)

maart 2013 terug gestart met Minoxidil 5%
HairPlus capsules met ingredienten Saw palmetto extract (4:1), MSM, gelatine (capsulehuls), Triticum aestivum, Bamboe silica extract, Fucus vesiculosus, Zinksulfaat, lactose.



extern

Maart 2013 Revita Shampoo
getekend is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.