Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 november 2012, 23:38   #16
Slckaer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2012
Berichten: 46
Ik heb de foto's bekeken en vind de haarlijn er goed uitzien. Pijn heb ik ook veel gehad gedurende de behandeling, maar achteraf ben ik erg blij dat ik de behandeling ben ondergaan.

Ik hoop dat jij over 3-4 maanden hetzelfde denkt.
Slckaer is offline   Met citaat reageren
Oud 13 november 2012, 13:07   #17
Remco83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2012
Locatie: Alkmaar
Berichten: 22
Inderdaad Kolonel dat vind ik ook en ja me donor is goed genoeg om eventueel in de toekomst nog wat te doen. Ik had heel lang propecia geslikt maar daar ben ik al tijdje mee gestopt omdat het echt heel erg duur is toen kwam de apotheek met een alternatief en daar vroegen ze ook nog 30euro per doosje voor zal nog eens een afspraak maken. Zit nu precies op een week en was tot nu toe nog geen haar verloren tot vandaag. Heb zoals altijd me haar gewassen en waren dit keer best veel korstjes meegekomen en tussen die korstjes in zaten toch wat haren gelukkig zonder wortel is dit normaal na een week hebben jullie dit ook gehad?
Slckaer: dank je heb jou discussie ook de hele tijd gevolgd en het zag er bij jou ook top uit hoe is het nu met je begint het al een beetje te groeien? Kan me voorstellen dat jij ook wat pijn hebt gehad aangezien je nog 700 grafts meer dan mij hebt gehad.
Remco83 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 november 2012, 13:29   #18
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remco83 Bekijk bericht
Inderdaad Kolonel dat vind ik ook en ja me donor is goed genoeg om eventueel in de toekomst nog wat te doen. Ik had heel lang propecia geslikt maar daar ben ik al tijdje mee gestopt omdat het echt heel erg duur is toen kwam de apotheek met een alternatief en daar vroegen ze ook nog 30euro per doosje voor zal nog eens een afspraak maken. Zit nu precies op een week en was tot nu toe nog geen haar verloren tot vandaag. Heb zoals altijd me haar gewassen en waren dit keer best veel korstjes meegekomen en tussen die korstjes in zaten toch wat haren gelukkig zonder wortel is dit normaal na een week hebben jullie dit ook gehad?
Slckaer: dank je heb jou discussie ook de hele tijd gevolgd en het zag er bij jou ook top uit hoe is het nu met je begint het al een beetje te groeien? Kan me voorstellen dat jij ook wat pijn hebt gehad aangezien je nog 700 grafts meer dan mij hebt gehad.
Hallo,

Om en nabij de week waren er ook bij mij heel veel haren uitgevallen, ook bij het pulken aan de korstjes kwamen haren mee. Als er een graft uitgaat merk je dat wel, bloed als een rund. Maar na een week zitten die grafts echt wel vast in je hoofd.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 13 november 2012, 22:44   #19
Kolonel
HaarWeb lid
 
Kolonel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2012
Berichten: 96
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekenbakker Bekijk bericht
bloed als een rund
Ja dan heb je meteen een bloedtransfusie nodig

Dezelfde ervaring heb ik ook gehad met de korstjes en haren die meekomen. Het is flink schrikken als je haartjes in het afvoerputje ziet verdwijnen maar gelukkig is het zonder wortel, dus gewoon volgens de planning.

En om fina te krijgen gewoon naar de huisarts. Ik heb gewoon wat overdreven, dat ik te jong ben om met een kale kop rond te lopen en dat propecia niet te betalen is. Mijn huisarts doet niet moeilijk hierover, misschien doordat hij zelf ook op weg is naar een kale knar
Kolonel is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2012, 16:32   #20
Remco83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2012
Locatie: Alkmaar
Berichten: 22
Zit nu op 3 weken en ben toch voor mijn gevoel flink wat haar verloren elke dag als ik me haar aan het wassen ben en ik kijk in me hand zie ik weer wat haren verdwijnen nu wel minder als vorige week. Me haar groeit goed alleen heel veel haren groeien niet mee dat zijn stoppeltjes en als ik eraan trek dan kost het geen moeite om ze eruit te halen. Is dit wel goed en wat moet ik hiermee ervan afblijven of ze een handje helpen zodat er misschien sneller nieuwe haren kunnen groeien? Weet niet of jullie hier ook ervaring mee hebben gehad??
Remco83 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2012, 19:18   #21
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
dat zijn haren die er toch uit gingen vallen, dus ze helpen kan mijn insziens ook geen kwaad.
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2012, 20:31   #22
Remco83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2012
Locatie: Alkmaar
Berichten: 22
okeej dank je ja dat dacht ik ook al dat dat het zou zijn. Hoop wel dat die daarna nog terugkomen dan. Het is best moeilijk om er af te blijven moet ik zeggen. Hoe staat het met jou las dat bij jou ook best veel was uitgevallen hoe ver ben je nu en heb je al nieuwe haargroei?
Remco83 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2012, 15:28   #23
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
lees en zie mn thread hé ik ben op dik 5 maand nu.JA inderdaad is moeilijk om er af te blijven, ik prutste er ook altijd aan
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2013, 11:14   #24
Remco83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2012
Locatie: Alkmaar
Berichten: 22
Na een tijdje niks meer op dit forum geplaatst te hebben is het nu wel weer tijd. Ik zit nu op 4 maanden en een paar dagen en er gebeurd helaas erg weinig. Het is in ieder geval nog niet te zien ook niet door anderen. Had 4 maanden geleden echt gehoopt dat ik na 4 maanden een aanzienlijk resultaat zou hebben, maar misschien heb ik wel geen geduld. Wel lijkt het iets voller te zijn voorop en bij me inhammen maar nog niet echt super. Wel voel ik bijna dagelijks op me hoofd en kijk ik in de spiegel en zie dan wel kleine haartjes tussen mijn langere haren maar voor mijn gevoel zitten die er al veel langer. Op me kruin gebeurd helemaal niks helaas. Tevens lees ik dat ik niet de enige ben die na een paar maanden nog weinig resultaat heeft. Ik begin nu toch sterk te twijfelen aan sommige foto's op de site van Esteworld van mensen die na een paar maanden al een enorm verschil hadden.
Lees ook veel dat je na 3 maanden gebeld word door de kliniek ook dit is niet het geval bij mij zelfs een week na de HT heb ik zelf maar contact gezocht met de contactpersoon aangezien hij dit niet deed. Ook heb ik aan hem een mail gestuurd met de vraag of ik de foto's van de kliniek kon krijgen en dat was geen probleem en daar wacht ik nu nog steeds op.
Misschien denk ik er over een paar maanden anders over maar lees heel veel positieve berichten hier op het forum over Esteworld maar ik ben op dit moment niet erg tevreden en dan vooral over het feit hoe het allemaal verlopen is. In eerste instantie lees ik steeds dat er ook een hostess meegaat met de taxi en dat je elke dag dezelfde chauffeur zou hebben nou dit is bij mij 3 keer veranderd en een hostess heb ik al helemaal niet gezien. Ook werd er erg geirriteerd gereageerd toen ik via internetbankieren ter plaatsen wilde betalen dit was vooraf afgesproken. Heb ook geen arts gesproken en geen gesprek gehad over het hoe en wat werd gelijk geschoren en werd binnen 20 seconden een haarlijn getekend zonder enig overleg. Ook de nazorg valt me tot nu toe erg tegen terwijl ik bij andere lees dat het allemaal top is. Wou dit toch nog even kwijt aangezien in alleen maar positieve dingen lees. Misschien heb ik net pech gehad dat het bij mij net allemaal anders verlopen is dat zou natuurlijk kunnen. Hoop dat ik over een paar maanden wel met positief nieuws kan komen dat de situatie goed verbeterd is. Kan helaas geen foto plaatsen aangezien mijn dochtertje van 2 vd week de camera gesloopt heeft.
Remco83 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2013, 12:48   #25
Slckaer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2012
Berichten: 46
Bij mij hebben ze de haarlijn ook binnen 5min getekend. Ik wil m'n oude haarlijn terug, maar de arts zei: nee dan wordt het lelijk. Achteraf ben ik blij met m'n haarlijn.

De nazorg is denk ik erg lastig. Ik zou pas gaan klagen wanneer ik over 12 maanden een slecht resultaat heb.

Ik verwacht dat het gewoon goed komt bij jou. Mensen die na 4 maanden al goed resultaat hebben is reklame. Ieder persoon is anders
Slckaer is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2013, 14:22   #26
Haartransplant
HaarWeb lid
 
Haartransplant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 109
Geslacht:
4 maanden

Wat betreft de resultaten, na 4 maanden kun je gewoon nog weinig verwachten. (Dat is ook de reden dat we nu alleen foto's na 6 maanden plaatsen, dan is er pas wat te zien. ) De ervaring van onze klanten is dat haargroei pas goed start na 5 maanden. De 6de t/m 9de maand zet het dan door. Daarna kan het nog lichtjes doorgaan, tot aan maand 14 aan toe.

Maar na 8 maanden heb je als het goed is een goede indruk van het eindresultaat.

Ben dus vooral benieuwd naar je update over 4 maanden...
Haartransplant is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2013, 16:34   #27
ritchie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 augustus 2011
Locatie: amsterdam
Berichten: 26
Ben zelf ook naar esteworld gegaan zit
Nu op 14 maanden heb voor een mooie groei gehad denk wel 90 procent groei, de achterkant blijft wat achter schat 40 procent groei, maar moet toch zeggen dat ik er blij mee ben , toch wel raar dat je weinig resultaat hebt, bij mij begon het echt goed te groeien rond maand 5
ritchie is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2013, 16:49   #28
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
ieder lichaam is anders. en kan sneller of langzamer reageren.
Ik heb inmiddels 3 HT's gehad. Bij de eerste 2 begon de hergroei na 3 maanden. Laatste keer heeft het maand of 7 - 8 geduurd.
Dus nog niet wanhopen
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2013, 10:24   #29
Remco83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2012
Locatie: Alkmaar
Berichten: 22
Ik ben waarschijnlijk gewoon te ongeduldig en had het idee dat je na 4 maanden al wel enigzins resultaat zou hebben, maar als ik nu de verhalen zo lees dan moet ik nog maar even afwachten. Dan hoop ik ik in ieder geval dat het in de zomer straks een stuk verbeterd is daar gaan we maar vanuit. Laat ik voorop stellen dat het niet mijn bedoeling is om Esteworld negatief neer te zetten want er is ook echt heel veel wel goed geregeld het ging mij er even om om te kijken of er mensen waren die dit ook zo ervaren hadden. Sinds vorige week toppik besteld dat ga ik denk ik alleen gebruiken als ik een keer de kroeg in ga ofzo dit kan toch geen kwaad voor de hergroei of wel??
Remco83 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2013, 11:33   #30
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Nee toppik kan geen kwaad.
Niet iedere dag in de spiegel gaan zitten speuren of je iets ziet.
Proberen je focus er van af te houden ook al is het niet makkelijk.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic
Kruger is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.