Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 april 2013, 16:36   #1
MichelB
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 april 2011
Berichten: 5
2e haartransplantatie turkije en vraagje

Hallo (lotgenoten),

Het is deze maand 2 jaar geleden dat ik voor het laatst een haartransplantatie ben ondergaan in Turkije bij het Jinemed (ziekenhuis) waarover ik ongeveer 2 jaar geleden een korte (ver van positieve) ervaring over heb geschreven. De afgelopen 2 jaar is mijn geïmplanteerde haar aan de voorkant netjes gegroeid en is mijn kruin en het middelste van mijn hoofd kaler geworden. Dit nadat ik +- 4 a 5 maanden geleden gestopt ben met minoxidil. De reden dat ik gestopt ben met minoxidil is omdat ik de laatste 1,5 jaar vaak lichte hoofdpijn en last van de ogen heb gehad en dit na het stoppen met minoxidil nauwelijks meer is voorgekomen (naast dat ik soms iets teveel koffie drink en wel lichte hoofdpijn krijg )

Een aantal dagen geleden heb ik mijn haar eraf geschoren om het kort te dragen. Tot mijn schrik zie ik (nu het kort is) dat mijn hoofdhuid nog steeds wat rood is en de huid waar het haar geïmplanteerd is wat licht opgezwollen is en dat na 2 jaar... Mijn vraag is of iemand van jullie weet wat het kan zijn? of hoe dat kan komen (misschien heb ik het al wel 2 jaar maar kon ik dat met langer haar nooit goed zien)



(Met wat langer haar in model zie je nauwelijks dat ik kaal ben. Als ik mijn haar niet in model heb kan je er dwars doorheen kijken)

Ik ben van plan om in mei of juni opnieuw een haartransplantatie te ondergaan in Turkije bij een kliniek die wat bekender is dan Jinemed. Voor zover ik kan vinden ben ik de eerste die een ervaring heeft geschreven over Jinemed (in de Engelse taal zijn er ook geen ervaringen bekend anders dan op hun website) Welke kliniek zouden jullie mij aanraden? Ik zit zelf te denken aan Esteworld al zijn ze daar wat onduidelijk over het aantal grafts. Ze zeggen alleen dat het niet meer dan 3000 euro zal gaan kosten.



Alvast bedankt
MichelB is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.