Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 juli 2007, 19:47   #1
hopeful
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juli 2007
Berichten: 18
Bioxet: Herbal Solution for undesired body hair

Beste forumleden en lotgenoten,

In Turkije is Bioder al een bekend product, geproduceerd door een Turkse fabrikant. Ik heb meerdere malen gehoord en gezien dat het effectief is. De werking van dit product lijkt een beetje op Kalo, alleen kan je deze crème ook gebruiken zonder te scheren of te epileren. Natuurlijk is het resultaat dan ook wat minder. Op Turkse forums beweren de gebruikers dat het waard is om te gebruiken en dat er zeker positieve resultaten zijn. Ik heb in Nederland niet van Bioder gehoord, maar wel van Bioxet. Gewoon een andere benaming. Er zijn ook specifieke producten voor lichaam, gezicht en verschillende huidtypen.

Bioxet is een huidcrème dat ongewenst haar drastisch kan verminderen en verzwakken. Een korte tijd na begonnen te zijn met Bioxet wordt de haarvermindering voor het oog zichtbaar. Er verschijnt minder haar en deze zijn korter en er zijn meer gedeeltes zonder haar. Na iedere behandeling wordt het ongewenste haar geleidelijk verminderd en dunner. Gebruik van Bioxet gedurende 8-10 maanden zorgt voor een blijvende oplossing van ongewenst haar.

Je kunt het in Nederland en Belgie bestellen. (bijv. http://www.pharmadirect.be/categorie.aspx?category=129)
Ik weet wel dat het in Turkije stukken goedkoper is, misschien ga ik het bestellen via iemand uit Turkije. Je kunt het daar in elke apotheek/ drogisterij kopen.

Voor meer informatie kan je op de website van Bioder (Bioxet) kijken:
www.bioder.com (klik op English)

Ik wil het zeker wel testen. Misschien zijn er forumleden die ervaring hebben met dit product.

Gr,

Hopeful
hopeful is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2007, 09:54   #2
Valerius
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 september 2007
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 2
In de bijlage 'Vrouw' van de Telegraaf stond een paginagrote advertentie voor dit middel (als man lees ik dat deel van de krant ook met plezier ), maar op Haarweb is er nog niet veel over te vinden.

Is er iemand die al ervaring heeft met dit middel? Het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe ik het moet gebruiken. Gewoon na het scheren?
Valerius is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2007, 12:05   #3
Alabastino
Alabastino
 
Geregistreerd: 9 september 2004
Locatie: Papendrecht
Berichten: 26
@Valerius
ik begreep van hopeful dat je het gebruikt zonder scheren of ontharen
(dat moet dan zo chemisch zijn als wat volgens mij)

Bij 8-10 maanden resultaat, maar wat er niet duidelijk bij staat is dat je het dagelijks moet aanbrengen (en dat 10 maanden lang!)

Ik weet van Kalo dat je dit alleen aanbrengt direkt na het ontharen, dat is toch wat makkelijker en goedkoper denk ik.
(volgens mij verkoopt Margootje geen Kalo dus zul je even op een andere site moeten zoeken )
__________________
Mijn remedie:
- Revita shampoo
- Nisim gel extract
- Veel biologische groente eten
(dus minder chemicaliën in je koppie)
Alabastino is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2008, 22:23   #4
konijntje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2008
Berichten: 6
Hallo,

Ik heb bioxet gezien op tv en heb het gelijk besteld. Haarvermindering of haar dat helemaal niet meer terugkomt klonk mij als muziek in de oren. Ik heb het vooral besteld voor mn bovenlip en evt andere delen van het lichaam. Helaas vertellen ze je er van te voren niet bij dat je de behandelde gebieden eerst moet harsen en dan moet gaan smeren, elke dag. Ik wil mn bovenlip niet harsen omdat als het niet helpt ik verder van huis ben. Ik test nu een stukje op mn been en bikinilijn, ik heb deze plaatsen eerst geepileerd en ben nu elke dag aan het smeren. Heb nog geen oordeel over de resultaten.
Heeft iemand dit al wel????
konijntje is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2008, 20:24   #5
lov_n_you
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2008
Berichten: 1
hallo konijntje, ik heb bioxet ook al een paar weken, en ik epileer mijn benen, en ik merk er echt wel een verschil. ik smeer het elke avond voordat ik ga slapen.maar ook op delen waar ik alleen maar haren scheer, merk ik wel degelijk verschil, dus ik blijf nog spontaan doorsmeren. groetjes
lov_n_you is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2008, 01:06   #6
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Konijntje,

Stel je vragen over Bioxet ook maar in de afdeling Hirsutisme, waar men erg veel ervaring heeft met ontharingsmiddelen.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2008, 17:32   #7
FernandoTorres
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2008
Berichten: 1
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lov_n_you Bekijk bericht
hallo konijntje, ik heb bioxet ook al een paar weken, en ik epileer mijn benen, en ik merk er echt wel een verschil. ik smeer het elke avond voordat ik ga slapen.maar ook op delen waar ik alleen maar haren scheer, merk ik wel degelijk verschil, dus ik blijf nog spontaan doorsmeren. groetjes

Heey ik heb een paar vraagjes
Werkt bioxet dus ook als je al geschoren hebt?
Kan je het ook gebruiken zonder dat je scheert?
FernandoTorres is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2008, 22:05   #8
Moii.
HaarWeb lid
 
Moii.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2008
Berichten: 74
Als ik rondzoek op dit forum, en op andere forums, zijn er mensen die positief zijn over Bioxet, dat ze na een paar maanden al resultaat zien, maar al die mensen zeggen ook wel dat je geduld moet hebben, maar van andere mensen hoor je dan weer dat het weggesmeten geld is, omdat het toch niets uithaalt...

Ik zou het wel eens willen uitproberen, als ik de persoon zou zijn die het zou uitvinden, dan zou ik het niet over mijn hart krijgen om zomaar iets op de makt te brengen dat mensen valse hoop geeft en dat totaal niet werkt. Maar ik twijfel of ik het wel zou proberen omdat het nogal duur is, maar vooral omdat dat toch écht niet gezond kan zijn! Wie weet wat voor chemische of kankerverwekkende dingen zitten er allemaal wel niet in.

Is er trouwens iemand die weet of het kankerverwekkend zou zijn of niet?

Laatst gewijzigd door Moii.; 30 juli 2008 om 22:08
Moii. is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2008, 12:19   #9
zilverspar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2008
Berichten: 130
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moii. Bekijk bericht
Als ik rondzoek op dit forum, en op andere forums, zijn er mensen die positief zijn over Bioxet, dat ze na een paar maanden al resultaat zien, maar al die mensen zeggen ook wel dat je geduld moet hebben, maar van andere mensen hoor je dan weer dat het weggesmeten geld is, omdat het toch niets uithaalt...

Ik zou het wel eens willen uitproberen, als ik de persoon zou zijn die het zou uitvinden, dan zou ik het niet over mijn hart krijgen om zomaar iets op de makt te brengen dat mensen valse hoop geeft en dat totaal niet werkt. Maar ik twijfel of ik het wel zou proberen omdat het nogal duur is, maar vooral omdat dat toch écht niet gezond kan zijn! Wie weet wat voor chemische of kankerverwekkende dingen zitten er allemaal wel niet in.

Is er trouwens iemand die weet of het kankerverwekkend zou zijn of niet?
Nou das een goeie vraag, ik ben bang dat alle chemische zaken wel iets van kankerverwekkende stoffen bezitten en dat geldt dan ook voor de methodes van die flitstherapie, dit kan ook niet echt fris zijn voor je lichaam. Maar wat wel tegenwoordig, ik ben bang dat er in de gemiddelde dagcreme, zeeptroep e.d. ook genoeg risicofactoren zitten.

Ik vind het spul niet echt duur maar goed het is natuurlijk ook afhankelijk van de grootte van het te behandelen oppervlak. Ik ga er nog eventjes mee doorsmeren en dan (mocht ik niet voldoende aan haren kwijtraken) ga ik maar aan de flits ofzo
zilverspar is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2008, 19:06   #10
pretty princess
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 september 2008
Berichten: 9
ik heb zelf bioder thuis uit turkije
voordat je het gebruikt moeten je haartjes vanuit de wortel verwijderd worden anders werkt het middel niet
pretty princess is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2009, 01:36   #11
twice
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 april 2009
Berichten: 1
het werkt echt!!!!!!

ik heb de bioxet ongeveer een maand geleden gekocht; het werkt echt vanaf het eerste keer aanbrengen.de haarjes komen minder stugger en dunner.mijn huid is zachter.het is zo als dagcreme.het ruikt ook angenaam.6 maanden later 56% vermindering zeggen ze; tja ik geloof daar echt in.
twice is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2009, 20:37   #12
pure1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2007
Berichten: 7
Ik heb het 9 maanden gebruikt en moet voor mij spijtig zeggen dat het niet heeft gewerkt. Ik had het graag anders gezien.
pure1 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2009, 22:29   #13
Petlover
Gaby
 
Petlover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2008
Berichten: 13
Ik gebruik bioxet nu ongeveer een jaar. Ik smeer het niet elke dag, maar wel direct na het epileren en ik probeer het de drie dagen na het epileren te smeren. Het stinkt namelijk verschrikkelijk! Het ruikt soort naar ontharingscreme dat je een dag hebt laten zitten ofzo. Mijn vriend wil dan ook niet meer bij me in de buurt komen, dus na drie dagen ben ik het echt wel zat. Maar het werkt dus wel bij mij! Ik heb op mijn enkels hele kale plekken. Op de rest van mijn benen heb ik een stuk minder haar. In mijn gezicht werkt het wel beduidend minder, maar ik zie wel verschil met eerst. Het leek in mijn gezicht zelfs in het begin iets erger te worden, maar nu heb ik geen donkere haren meer. (alleen nog heel veel blonde). Mijn armen epileer ik niet zo vaak (alleen als ik me er heel erg aan ga ergeren) maar ook daar heb ik het gevoel dat ze makkelijker te epileren zijn.

Dus het valt te proberen. Alle beetjes helpen toch? Als het bij mij werkt moet het bij meer mensen werken.

Veel succes!

Groetjes Gab
__________________
Robin, Susie, Herrie, Donky, Milky Way, Japie en Skippy
Petlover is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] [dutasteride] Averechtse werking? Vince001 Medicijnen/haargroeimiddelen 529 24 juli 2020 12:34
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.