Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 april 2006, 00:00   #1
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Ontspanning van de geest?

Hoi allemaal,

op dit moment kamp ik niet zozeer met haarproblemen of zorgen daarover maar heb ik dus eindelijk mijn zwakke kant herkent of onder ogen zien komen.

ik heb er ontzettend veel moeite mee om mensen kwijt te raken (geen contact meer), mensen te vertrouwen of close te zijn met mensen.

ik heb vrienden maar in hoeverre ik daarmee kan praten over wat ik voel is slechts beperkt. slechts een vriend die ik al heel lang ken heb ik ooit wel eens dingen verteld, van die vriend weet ik ook dat het altijd iemand zal zijn die voor me klaar staat.

maar na het hele debacel met annelien (een meisje waar ik gek op ben geworden) merk ik dat zoiets mijn hele leven gaat beheersen. als het goed gaat dan gaat het heel goed met mij maar als iets slecht gaat dan word ik compleet depressief. ik kan nergens anders meer aan denken en mijn alleen waar ik aan kan denken is een bepaalde gebeurtenis of persoon.
ik verander van een vrolijk opgewekt persoon in een heel stil teruggetrokken iemand en heb nergens meer zin in. en na elk fiasco merk ik dat ik steeds meer in mezelf teruggetrokken raak.

ik kan gewoon geen dingen van me afzetten. muziek, sporten, het werkt niet.


ik dacht misschien dat mensen hier dit door haarproblemen bekent voorkomt of zich erin kunnen vinden. ik ben op zoek naar een techniek waar ik mijn geest kan leegmaken, iets wat ik kan uitvoeren wanneer ik me kut voel en dat me weer energie gaat geven.

en het meest vervelende is dat doordat ik zoveel doordenk over dingen dat ik dingen kan zien aankomen, en meestal is dat dan een worst-case scenario en die misschien door mijn slechte emotionele toestand ook nog weer wordt versterkt
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2006, 01:20   #2
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Nou herken ik vaak wel wat van jou in mijzelf als ik je verhalen lees. Ik kan zelf ook wel enorm geobsedeerd raken door bepaalde dingen. Meisjes, haarproblemen, hypochondrie, problemen in vriendenkring, ongelijkheid in de wereld, politiek of leven in het algemeen. Niet dat jij dit allemaal hebt, maar ik kan moeilijk dingen naast me neer leggen en jij geloof ik ook niet. Ik ben ook vrij snel opgefokt, snel beledigd of maak me druk om dingen waar ik me totaal niet druk over zou moeten maken. Maar het grootste deel van de tijd heb ik toch wel enorm veel lol.

Jou problemen komen, als ik het goed begrijp nu vooral door annelien en je vind je vrienden ook iets te oppervlakkig? Nu heb ik dit ook wel met de meeste van mijn vrienden, maar ik kan weer heel goed met m'n jongere broer praten.

Maar jij zit nu gewoon in de soep met annelien en dat heeft gewoon bepaalde tijd nodig. Ik heb me ook wel eens langer dan een jaar kut gevoeld om een meisje waar ik maar een paar maanden mee had. Toevaliggerwijs had ik laatst met haar afgesproken en toen ik haar weer zag voor het eerst in twee jaar was ze zo NIET het ideaalbeeld van wat ze in mijn gedachte was dat ik sindsdien me helemaal niet meer kut om haar voel. Je moet oppassen in de lange termijn om meisjes te idealiseren. Maar dit is net gebeurt dus je zal je hier nog wel niet schuldig aan maken.

Maar, je wilt iets waardoor je je geest kan opschonen? Dat klinkt hyper religieus en zweverig, dus ik zat gelijk naar zweverige oplossingen te zoeken. Ik ben zelf een aantal jaren geleden een beetje into boeddhisme geraakt. Niet om religieuze redenen, maar om hun levenshouding. Nu ben ik zelf verre van zen, maar dat terzijde.

Ik had iets van vier jaar geleden een boekje gekocht getiteld "de kunst van het geluk" van de dalai lama. Het is een enorm leuk en makkelijk leesbaar boekje over gesprekken tussen een westerse psycholoog en de dalai lama die samen naar oplossingen zoeken van typische (voornamelijk westerse) problemen zoals jaloezie, haat, verdriet enzovoort. Ik kan de onderwerpen nu niet opzoeken, want het ligt bij mij thuis en ik ben nu bij mijn ouders. Maar de psychiater komt met problemen en de dalai lama geeft er zijn (boeddhistische) mening over. Nu is dit een vrij logisch boekje omdat boeddhisten gemiddelde het gelukkigste volk in de wereld zijn en westerse mensen ondanks hun materiele rijkdom geestelijk niet altijd even rijk hoeven te zijn. Het boekje is (gelukkig) totaal vrij van enige religieuze propaganda wat dan ook. Jeej! Het is in iedere boekhandel te koop voor iets van 8 euro en ja, ik vind het leuk! Ik heb het nu iets van 3 keer gelezen en heb ook wel andere boeddhistische boekjes gekocht die ik minder leuk vond door hun soms prozac blije schrijfstijl en soms gewoon te zweverig waren. Maar probeer het eens zou ik zeggen!

Als je 's avonds eens depri of opgefokt bent moet je eens het nummer Aqueous Transmission van Incubus downloaden. Beste slaapliedje ooit!

Gefeliciteerd trouwens met je dichtgroeiende inhammen!
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2006, 10:03   #3
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Innerlijke rust en wijsheid.

Hoi Darkster.

Mag ik je enkele boekentips en meditatieoefeningen geven om je te leren ontspannen?

http://www.reikicentrum.nl/meditatie/

http://www.reikicentrum.be/reiki-boeken/yoga.html

Zelf lees ik graag boeken van Deepak Chopra, J. Krishnamurti, Neale Donald Walsch, James Redfield, enz..
Deepak Chopra was onlangs in Nederland, miljoenen boeken van hem werden reeds verkocht.
http://www.rtl.nl/(cvm=/shows/jensen....avi_plain.xml

http://www.rtl.nl/(channel=yorin.pro...i_plain.xml/wm


MVG.
Eva.
wilfried is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2006, 13:03   #4
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Darkster

Ik herken een aantal dingen wel die je zegt, t.a.v. mijn eigen nogal primitieve reactie/omgaan met "het haarprobleem" toen zich dat een jaartje geleden manifesteerde. Nu dat probleem door het aanslaan van de medicijnen dus wat minder op de voorgrond is, merk ik wel dat mijn humeur, gedrag en ondernemingslust in postitieve zin zijn veranderd. Creativiteit komt weer terug etc.
Besef ook terdege dat dit dus een kwetsbare veiligheid is, als de medicatie niet meer aanslaat of er gebeurt iets anders dat je ook 'tot in de ziel raakt' zal de reactie wederom paniek, wanhoop en depressiviteit zijn. Zover ken ik mezelf ook wel.
Heb indertijd wel geprobeerd via sessies met psycholoog hiernaar te kijken (in mijn geval was dat haarprobleem daarvoor de aanleiding). Het is uiteindelijk je geaardheid waardoor je reageert, acteert zoals je dat doet.
Ik ben uiteindelijk gestopt met de psycholoog omdat ik geen zin had om in mijn verleden te wroeten om erachter te komen waarom ik reageer zoals ik reageer...

Blijft moeilijk want als je daar daadwerkelijk iets mee wil doen dan is volgens mij 'hulp van buitenaf' nodig om bestaande patronen te herkennen en zomogelijk te doorbreken/veranderen.
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2006, 17:14   #5
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Hoi allemaal.

ben ik weer.
ik ga zeker dat boekje van de dalai lama bestellen, lijkt me wel interressant. ga me zo ook even inlezen in de meditatietechnieken, zolang het maar niet te zweverig wordt

ja ik heb altijd al veel problemen gehad met alles om me heen. oorlog overal, mensen die elkaar nare dingen aandoen. sinds een paar jaar trek ik me van dat soort zaken niet meer veel aan omdat ik de meeste mensen gewoon als een soort parasiet van de wereld zie.

wat me wel heel erg stoord is dat vrienden niet eerlijk zijn. dat hele gedoe met annelien liet mij weer beseffen waarom ik zo wantrouwend tegenover mensen ben. ik heb het vermoeden dat een vriend achter haar aangaat of iig op sex uit is en annelien er ook aan mee doet. als eerste deed die meid zich anders voor dan ze was (misschien het produkt van de koude harde samenleving aangezien ik nog steeds denk dat er in haar een lief meisje schuilt).
die vriend van mij beweerde dat hij weinig met haar praatte en nu hoor ik via een andere bron dat ze meer praatten (daarover moet ik hem nog aanspreken).
nu is die huisgenoot/vriend lange tijd weg en ik ben dan bang dat hij naar annelien is en zit daar nu de hele tijd aan te denken

ik heb heel vaak het gevoel dat ik heel alleen ben, mensen snappen soms dingen niet. ze snappen bijvoorbeeld niet als ik gek ben op iemand dat ik tot het oneindige wil gaan om mijn liefde te tonen en niet snel opgeef.
ik kan er ook niet heel goed over praten met anderen, die denken "geen hand vol maar een land vol".

ik merk dat ik op momenten dat ik dit soort tegenslagen krijg dat er steeds een klein beetje binnenin mij dood gaat en ik realiseer mij ook dat dit niet goed is, ik trek me misschien wel dingen teveel aan maar ik vind de wereld keihard en onpersoonlijk.

ik ga iig wat meditatietechnieken proberen om te kijken of dat werkt.

vandmiddag nog wel even wezen shoppen met twee goede vrienden, veel lol gehad en leuke kleding gekocht maar dat is slechts een momentoplossing :S

btw, heb dat nummer geluisterd maar vind dat iets te zweverig.
ik begin weer muziek van placebo en counting crows leuk te vinden

edit: mijn ouders hebben me vroeger toen ik 19/20 was al een keer naar een soort van psych gestuurd (hij was tevens huiswerkbegeleider en daar kwam ik voor) en die begon meteen zo'n psychisch gesprekje wat ik na 5 seconden door had.
edit2: tevens denk ik eraan om binnenkort een hele zware survival toer te gaan doen. in mijn eentje en gewoon keihard moeten ontzien, misschien dat ik dan weer met beide benen op wereld kom.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering




Laatst gewijzigd door ray; 20 april 2006 om 17:19
ray is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2006, 20:24   #6
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Ik zit in een "redelijke" gevoelige bui terwijl ik naar dat liedje ben aan het luisteren van Incubus met een theetje erbij. Ik heb heel de thread gevolgd van Annelies ik wou wel wat zeggen maar ik heb nog nooit echt een meisje gehad. Maar ik wens je veel sterkte.
En ben ook nogal introvert maar ik probeer er wel wat aan te doen. En vind mezelf toch wel wat egoistisch doordat ik me niet veel meer inleef in gevoelens van anderen terwijl ik dat vroeger wel deed.Maar dit is wel veel met ups en downs.

Ikzelf zou aanraden om te gaan lopen want dit doe ik veel, het helpt heel goed om je verstand op nul te zetten maar zoals je zei dat je het niet kan opbrengen is het geen hulp. Soms vind ik het ook een beetje vluchten als ik ga gaan lopen.
Het is een soort "verslaving".

Ik denk dat een bezinning moment altijd goed kan doen zon muziek het donker maken en 15min stil met je ogen dicht zitten en je gedachten zelfs eens bestuderen. Gewoon alleen zijn met je gedachten dan kom je tot nieuwe inzichten.
(Zelfs heb ik een aantal keren paddos gebruikt en ik kwam tot veel nieuwe inzichten maar later besef je pas dat het maar gewoon je hersens overhoop haalt en is het slecht om het langs die manier te doen.)
Wat wel goed is dat je een relax theetje drinkt lavendel valeriaan passiebloem enz.

Dat van dat geobsedeerd zijn heeft denk ik iedereen wel eens maar je mag je niet laten meeslepen. Gemakkelijker gezegt dan gedaan he

Zelf vind ik boedhisme wel leuk maar ik ben veel te realistisch en hou ik meer van van elk gedachtengoed iets mee te pikken en zo zelf je eigen geloof samen te stellen.

groet
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2006, 20:34   #7
Colinhos
Make Yourself
 
Colinhos's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2004
Locatie: Holland
Berichten: 148
Als ik me klote voel zet ik de nieuwste cd van Incubus, A crow left of the murder, op. Dan ff lekker een traantje laten en weer verder gaan
__________________
Extern:
- Weleda rozemarijn shampoo
- Denorex
- Rooscure

En uiteraard veel plezier maken en lol hebben in het leven!!
Colinhos is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2006, 20:43   #8
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Heb ik nog vergeten te vermelden wenen is echt wel goed maar je moet pas wenen als het echt nodig is maak wat tijd vrij zorg dat je alleen bent en huilen maar. Opgelucht zul je je zeker voelen.

Wenen = endorfines die vrijkomen.

groet
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2006, 19:59   #9
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
paddo's al geprobeerd maar vond het niet wat
vind zowiezo drugs niet echt wat, hoe me liever bij bier.

gisteren kwam ik anneliend dus weer tegen. ik werd compleet genegeerd maar ze praat wel met een goede vriend van me, ook op msn
heb me gisteren dus helemaal van de planeet gezopen en werd daarna enorm depressief. (alcohol versterkt bij mij de emoties die ik op dat moment heb )

ik vind het nog steeds opmerkelijk hoe dit zo erg mijn leven kan beheersen.
ik zit achter mijn pc en hoop dat ze wat zegt of kijk iedere keer op mijn gsm of ik en sms-je heb.

morgen iig weer feest, kijken of ik dan leuke mensen tegenkom.

moet eerst 9,6 km hardlopen voor de batavierenrace terwijl ik de laatste 2 weken dus daar dat hele gedoe niet actief ben geweest. slechts 2 keer wezen biken.
word dus morgen hels maar daarna spoel ik de pijn wel weg met bier

vrouwen

(edit, ik realiseer me nu wel dat vrouwen liever een klootzak hebben dan iemand die aardig, lief en te vertrouwen is).

wat een fucked up wereld leven we in zeg

ja huilen helpt bij mij ook wel. alleen ik ga niet snel huilen.
de laatste keer was naar een akkefietje met annelien en daarvoor na het zien van de film "my dog skip" (bij die film gaat iedere man janken )
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2006, 20:03   #10
Marit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Locatie: brabant
Berichten: 117
ik herken mijzelf van een paar jaar geleden in jou, darkster

mijn beste manier om over verloren liefde/vriendschap heen te komen is reizen (ander werelddeel, andere cultuur etc.), je komt dan even in zo'n totaal andere dimensie dat je beter kunt relativeren
Marit is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2006, 20:06   #11
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marit
ik herken mijzelf van een paar jaar geleden in jou, darkster

mijn beste manier om over verloren liefde/vriendschap heen te komen is reizen (ander werelddeel, andere cultuur etc.), je komt dan even in zo'n totaal andere dimensie dat je beter kunt relativeren
ik heb gisteren ook in emotionele toestand mijn beste vriend gesmst. zal wel heel raar zijn overgekomen wat daar in stond.

ik zit zelf te denken om een paar dagen te hiken naar een plek waar geen mensen zijn. gewoon lekker stil en natuur om me heen en afzien. misschien dat dat voor mij werkt.

ik word zo beroerd van hoe mensen met elkaar omgaan. alles neukt met iedereen en bij de geringste obstakels worden mensen aan de kant gezet.
ik ken echt zo weinig mensen die niet vreemdgaan en/of echt aan de andere laten zien hoe gek ze op elkaar zijn.

en als ik zo verhalen van anderen lees of hoor schijnt dat overal zo te zijn
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering




Laatst gewijzigd door ray; 21 april 2006 om 20:09
ray is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2006, 22:09   #12
omerta62
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2005
Berichten: 76
alles bloot?

Hai Darkster,
Gaarne wilde ik eens van jou weten waarom jij alles zo open bloot op deze log plempt?
Helpt jou dit?
En doe jij dit meer, misschien op andere logs?
Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat, als ik zo jouw relaas lees, sommigen hier niet wat lacherig over zouden doen.
Ik heb serieuze en goed geschreven comments van jou zien staan maar ik begrijp niet waarom jij jezelf zomaar helemaal bloot geeft omtrent dit alles.
Ik schrijf zelf veel op GeenStijl en weet wel dat iemand volledig wordt afgebrand bij dergelijke tapes.
Of ben je hier niet bang voor?
Begrijp mij goed,..ik bekritiseer je niet ,ik vraag mij alleen af waarom je dit bewust doet, met de realistische kans dat iemand je herkent.

Oke, gegroet Omerta
omerta62 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2006, 22:28   #13
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omerta62
Hai Darkster,
Gaarne wilde ik eens van jou weten waarom jij alles zo open bloot op deze log plempt?
Helpt jou dit?
En doe jij dit meer, misschien op andere logs?
Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat, als ik zo jouw relaas lees, sommigen hier niet wat lacherig over zouden doen.
Ik heb serieuze en goed geschreven comments van jou zien staan maar ik begrijp niet waarom jij jezelf zomaar helemaal bloot geeft omtrent dit alles.
Ik schrijf zelf veel op GeenStijl en weet wel dat iemand volledig wordt afgebrand bij dergelijke tapes.
Of ben je hier niet bang voor?
Begrijp mij goed,..ik bekritiseer je niet ,ik vraag mij alleen af waarom je dit bewust doet, met de realistische kans dat iemand je herkent.

Oke, gegroet Omerta
in gewone leven praat ik liever niet met vrienden over dit soort dingen, misschien ook omdat ik mensen niet snel vertrouw.
Daarnaast mag ik de meeste users hier wel en zij ze begripvol. en als ze me uitlachen dan is dat niet erg aangezien ik ze toch niet in RL ken.

de kans dat een vriend mij herkent is ook klein aangezien al mijn vrienden nog gewoon heel harig zijn. als iemand mij zou herkennen... wat dan? dan weten ze dat ik het heel moeilijk heb met mijn gevoelens omtrend een meisje.

als vage bekenden mij zouden herkennen en me zouden uitlachen dan maakt het me ook niks uit. als mensen mij uitlachen omdat ik het moeilijk heb als mensen in mijn omgeving rot doen of oneerlijk zijn of me negeren dan zijn ze zelf zielig.

ja ik ben ook op een ander fora actief maar dat zijn meestal accounts die je niet serieus moet nemen alhoewel ik er soms wel serieus mee post (fok )

als ik zeg wie ik ben op fok dan neemt niemand mij me nog serieus hier

ben jij dan een redacteur of zo van geenstijl?
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2006, 13:12   #14
omerta62
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2005
Berichten: 76
Hai darkster,

Ik ben geen redacteur van GeenStijl.
Ik ben een antiredacteur van Geenstijl.
Ik ben een luis in de pels van de heren redactie die te pas en te onpas mensen tot op het bot weten te mismaken.
Ik haat dat neersabelen en zeisen van de zwakkeren der geschrift.
Ik veeg met al dat stelletje racistische en zogenaamde "hoog opgeleidde mannen tot 35 jaar" de vloer aan.
Ik heb (en ik overdrijf hier niet) zeker 15 tot 20 bans aan mijn achterste hangen maar ik blijf ze tergen.
Ik kom daar en ga wanneer ik wil en ze kunnen mij niet stoppen.(vriend in de IT is altijd makkelijk)
Het regime wat daar heerst deelt bans uit aan mensen die kritiek hebben op GeenStijl, maar breekt intussen wel iedereen af die in hun ogen aan de verkeerde kant van de samenleving staan.
Ik walg ervan.

Maar dat terzijde.
Bedankt voor je eerlijke antwoord en ik wens je sterkte met je huidige probleem.

Groet,Omerta

Laatst gewijzigd door omerta62; 22 april 2006 om 13:14
omerta62 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2006, 19:16   #15
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
nou hardlopen werkt ook niet voor mij

ik begin me nu aan mezelf te storen. een paar duizend studentes in de stad en vanavond op het feest en ik had alleen de gedachten ergens anders.

maar heb nog wel een snelle tijd neergezet voor ons team
9 km/h @ 13 km/h (niet slechte voor een kettingrokende zuipende student toch )
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lichaam & Geest in Balans = Haar in balans.. Bootyman AGA - Algemeen 19 26 oktober 2005 21:29
haarellende wilfried Haarproblemen bij vrouwen 61 12 juni 2005 16:52
Je favoriete muziek ter ontspanning. Haarmannetje Van alles en nog wat... 43 12 oktober 2004 00:15


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.