Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 april 2009, 21:25   #106
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Sorry, hoe oud ben jij??

Je doet nu eindexamen, dus je bent laten we zeggen maximaal 19 (ervan uitgaande dat je niet meer dan 1 keer bent blijven zitten).

Had je 3 jaar geleden, op je 16e, al last van een achteruitgaande haardos?
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2009, 21:25   #107
bazz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2008
Berichten: 40
haha, arme hanna

ach..de jeuk zal misschien lastig te weerstaan zijn maar mag je daarnaast dan een shampoo gebruiken die dit tegen gaat?

Schilfers vind ik minder...ik heb geen idee hoe dat er uit ziet? Allemaal witte stukjes in je haar? Dat valt toch enorm op?

Van dr lee kan ik niet bestellen omdat ik geen creditcard heb maar dan is er gelukkig nog kirkland alleen heb ik echt geen zin om bijvoorbeeld om 4 uur sochtends mn bed uit te moeten als ik vroeg op moet voor school
bazz is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2009, 21:51   #108
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bazz Bekijk bericht
haha, arme hanna

ach..de jeuk zal misschien lastig te weerstaan zijn maar mag je daarnaast dan een shampoo gebruiken die dit tegen gaat?

Schilfers vind ik minder...ik heb geen idee hoe dat er uit ziet? Allemaal witte stukjes in je haar? Dat valt toch enorm op?

Van dr lee kan ik niet bestellen omdat ik geen creditcard heb maar dan is er gelukkig nog kirkland alleen heb ik echt geen zin om bijvoorbeeld om 4 uur sochtends mn bed uit te moeten als ik vroeg op moet voor school

Nee die schilfers zie je bij mij helemaal niet, ik zie zelf alleen als ik heeel goed kijken naar de spiegel van dichtbij.

Je kan verder kiezen welke shampoo je erbij wilt.
Je hoeft niet om 4 uur je bed uit, neem ff 10 minuutjes om te drogen en daarna kun je doen wat je wilt, de rest blijft dan gewoon zitten en trekt langzaam in (hangt ook van je eigen huid af verder).
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2009, 22:31   #109
bazz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2008
Berichten: 40
ah oke i get it, thanks
bazz is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2009, 22:38   #110
inham
!Carpe Diem!
 
inham's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Berichten: 370
Ik ben nu 20 Ryan, ben niet blijven zitten... Ben geboren en getogen in Engeland(ben een halfbloedje) tot mijn 7de jaar en ik had moeite om de Nederlandse taal te leren, tegenwoordig is er niks meer van te merken.

Mijn haaruitval begon toen ik 17 was dat merkte ik doordat ik plotseling opmerkingen van een klasgenootje kreeg en mijn tante die kapster is ontdekte dat mijn inhammen groter werden. Nooit meer mee bezig gehouden had mezelf alleen hier aangemeld en nu drie jaar later ben ik der weer omdat het nu voor anderen zichtbaar word snappie.
__________________
Proscar tabletten ontvangen, wacht eerst de resultaten van Minox af.

Minox Foam 5% | Start: 8 april 2009
Rooscure | Start : 24 maart 2009

Status: NW2.

Laatst gewijzigd door inham; 15 april 2009 om 22:47
inham is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2009, 22:47   #111
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Ah, ok!

Well adjusted dus inmiddels

Well mate, in je signature staat dat je NW2 hebt, nou zijn er NW3's die zichzelf NW2 noemen en NW1's die denken dat ze een NW2 hebben ik weet niet waar jij staat, maar over het algemeen is een NW2 wel prima en als je het zo een aantal jaartjes kan houden (met een beetje mazzel verbeteren) dan zit je er warmpjes bij toch?
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2009, 22:57   #112
inham
!Carpe Diem!
 
inham's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Berichten: 370
Ik heb mijn NW gebaseerd op de theorie dat als je een rechte lijn bij het begin van je oor (tegen je oorlel aan) recht omhoog trekt en daarmee dus de diepte van je inhammen kan bepalen. Dan zitten mijn inhammen een stukje voor die lijn als je weet wat ik bedoel volgens mij komt het vaag over:p

En inderdaad hoe het nu is, en als ik dat zo kan behouden dan ga ik daarvoor
__________________
Proscar tabletten ontvangen, wacht eerst de resultaten van Minox af.

Minox Foam 5% | Start: 8 april 2009
Rooscure | Start : 24 maart 2009

Status: NW2.
inham is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2009, 23:13   #113
bazz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2008
Berichten: 40
nog ff één klein vraagje hoor

als ik de minox gebruik kan dat mn haar nog meer aantasten waardoor het nog meer verslechterd?

Steeds dacht ik een keuze te hebben gemaakt maar ik ga nu eerst voor de minox tot in de zomervakantie, zie ik geen resultaat dan scheer ik mn kop en ga ik de foam gebruiken.

En is het verstandig om meteen al rooscure 2x per week te gebruiken?

Bedankt alvast!
bazz is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2009, 23:26   #114
inham
!Carpe Diem!
 
inham's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Berichten: 370
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bazz Bekijk bericht
nog ff één klein vraagje hoor

als ik de minox gebruik kan dat mn haar nog meer aantasten waardoor het nog meer verslechterd?

Steeds dacht ik een keuze te hebben gemaakt maar ik ga nu eerst voor de minox tot in de zomervakantie, zie ik geen resultaat dan scheer ik mn kop en ga ik de foam gebruiken.

En is het verstandig om meteen al rooscure 2x per week te gebruiken?

Bedankt alvast!
Ummn,

Er kan een shedding optreden voorderest versnelt het je kaalheidsproces niet hoor als je dat bedoelt.

En als je weinig resultaat ziet met de minoxidil liquid dan hoef je de foam ook niet te gebruiken ze hebben allebei dezelfde ingedrienten alleen werkt het anders. (Vergelijking: Boot en Vliegtuig kan allebei een pakket vervoeren alleen beide op een andere manier.)

En ja het is verstandig om rooscure te gebruiken tweedaags per week. Maximaal vier keer per week overigens. En was je haar eerst met normale shampoo, een theelepeltje rooscure laat die 5 minuten inwerken en spoel het dan met water uit.
__________________
Proscar tabletten ontvangen, wacht eerst de resultaten van Minox af.

Minox Foam 5% | Start: 8 april 2009
Rooscure | Start : 24 maart 2009

Status: NW2.
inham is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2009, 23:32   #115
bazz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2008
Berichten: 40
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inham Bekijk bericht
Ummn,

Er kan een shedding optreden voorderest versnelt het je kaalheidsproces niet hoor als je dat bedoelt.

En als je weinig resultaat ziet met de minoxidil liquid dan hoef je de foam ook niet te gebruiken ze hebben allebei dezelfde ingedrienten alleen werkt het anders. (Vergelijking: Boot en Vliegtuig kan allebei een pakket vervoeren alleen beide op een andere manier.)

En ja het is verstandig om rooscure te gebruiken tweedaags per week. Maximaal vier keer per week overigens. En was je haar eerst met normale shampoo, een theelepeltje rooscure laat die 5 minuten inwerken en spoel het dan met water uit.
jah ik dacht zeg maar dat het mn kaalheidsproces kon versnellen. Maar ik ga met de minox starten omdat ik nu gewoon niet super kort haar heb. De foam heeft meer mn voorkeur maar werkt blijkbaar beter op een erg kort kapsel. Hopelijk slaat die verd*mde minox aan dan
Bedankt voor de tip trouwens!
bazz is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2009, 00:17   #116
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Jongens, als ik de enige was die zwaar allergisch werd door ppg, dan zou ik daar niet over zeuren. Maar ook Heidiken, Dundee, Laurens7 en Esmee overkwam dezelfde ellende door ppg. En misschien nog wel meer leden, want ik ben op een gegeven moment opgehouden met tellen.

Nog een paar andere Haarwebleden die misschien niet allergisch werden, maar wel stapelgek werden van de jeuk: Richy22, Jermaine, Mille, Ganescha, RFT, Thermaltaker, Geenkaleknikker, MisterT, Granny.

Ryan, die Rogaine Liquid bevat wèl ppg in tegenstelling tot de foam.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2009, 00:19   #117
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Zoals ik al vaker heb gezegd: de mensen met ellende komen hier om te klagen, mensen die nergens last van hebben zie je hier meestal niet terug...
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2009, 00:20   #118
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Oh ok, ik dacht dat ze bij rogaine ook liquid hadden zonder ppg.
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2009, 00:45   #119
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R Bekijk bericht
Zoals ik al vaker heb gezegd: de mensen met ellende komen hier om te klagen, mensen die nergens last van hebben zie je hier meestal niet terug...
Klopt, maar als je ellende kunt voorkomen, zou ik dat doen.
Dus liever een beetje moeite moeten doen met de lekker ruikende niet vette foam, dan jeuk en vettigheid van andere soorten minox.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2009, 01:39   #120
bazz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2008
Berichten: 40
leuk...komt er weer een vraag naar boven!
Als je schuim gebruikt, en je haar wordt eventueel dikker dan wordt het toch alleen maar lastiger om de foam in de toekomst te blijven gebruiken? Want door het haar kom je moeilijker bij je hoofdhuid/schedel zeg maar dan zou de minox weer handiger zijn toch?
bazz is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's inhammen, graag feedback Pinoo AGA - Algemeen 101 6 februari 2017 10:32
zou graag in kontakt willen komen met dames van mijn leeftijd om en nabij de 55 marouscha TTM - Algemeen 9 31 oktober 2007 08:47
Zelf rug scheren (of met ontharingscreme ontharen). Iemand tips? notsosmooth Hirsutisme - Algemeen 0 23 februari 2004 15:09


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.