Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 september 2012, 22:00   #1
esmee123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2012
Berichten: 3
MSM helppppp

Hallooooo allemaal,

Na veel positieve reacties omtrent het middel MSM, besluit ik dit middel aan te schaffen. Graag wil ik die van de hema aanschaffen. Maar ik kom 2 verschillende tegen. De 1 is wit met een blauwe dop, en de ander is wit met een bruine dop.
Nou heb ik echt geen idee welke er bedoel wordt. Kan iemand mij hierbij helpen? En iemand met ervaring, na hoelang zag je resultaat?

Alvast bedankt,

Esmee
esmee123 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2012, 02:58   #2
Vana
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2006
Berichten: 76
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door esmee123 Bekijk bericht
Hallooooo allemaal,

Na veel positieve reacties omtrent het middel MSM, besluit ik dit middel aan te schaffen. Graag wil ik die van de hema aanschaffen. Maar ik kom 2 verschillende tegen. De 1 is wit met een blauwe dop, en de ander is wit met een bruine dop.
Nou heb ik echt geen idee welke er bedoel wordt. Kan iemand mij hierbij helpen? En iemand met ervaring, na hoelang zag je resultaat?

Alvast bedankt,

Esmee
Esmee,
Er zal naast het verschil in dopkleur toch wel meer over het verschil tussen beide varianten op het etiket hebben gestaan?....... Ik heb het potje met de blauwe dop; als er nog een ander is zal daar waarschijnlijk nog iets anders in zitten. Terug naar de Hema, en even goed kijken! Ik slik het nog te kort om er iets van te kunnen zeggen overigens.
Vana is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2012, 04:24   #3
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door esmee123 Bekijk bericht
Hallooooo allemaal,

Na veel positieve reacties omtrent het middel MSM, besluit ik dit middel aan te schaffen.

En welke positieve verhalen heb je dan gehoord en gelezen? Het enige wat ik na ruim 1,5 jaar gebruik kan zeggen is dat ik mijn oude haarkleur voor het groot gedeelte terug heb gekregen, dat kan waarschijnlijk te maken hebben met het zwavel gehalte. Een andere pluspunt is dat mijn linkerheup minder pijnlijk is na een stevige racefiets tocht. maar MSM is dan ook oorspronkelijk bedoeld voor je gewrichten, dat je haar er ook van kan profiteren is alleen maar mooi meegenomen. Maar je moet wel minstens 2500 mg per dag slikken voor resultaat.
__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.
Hakuna is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2012, 10:45   #4
esmee123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2012
Berichten: 3
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vana Bekijk bericht
Esmee,
Er zal naast het verschil in dopkleur toch wel meer over het verschil tussen beide varianten op het etiket hebben gestaan?....... Ik heb het potje met de blauwe dop; als er nog een ander is zal daar waarschijnlijk nog iets anders in zitten. Terug naar de Hema, en even goed kijken! Ik slik het nog te kort om er iets van te kunnen zeggen overigens.
Ah de blauwe dus, dacht ik al. Mag ik vragen naar de hoeveelheid die je op dit moment per dag slikt? En hoelang is kort?

Dankjeeeeee
esmee123 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2012, 10:46   #5
esmee123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2012
Berichten: 3
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hakuna Bekijk bericht
En welke positieve verhalen heb je dan gehoord en gelezen? Het enige wat ik na ruim 1,5 jaar gebruik kan zeggen is dat ik mijn oude haarkleur voor het groot gedeelte terug heb gekregen, dat kan waarschijnlijk te maken hebben met het zwavel gehalte. Een andere pluspunt is dat mijn linkerheup minder pijnlijk is na een stevige racefiets tocht. maar MSM is dan ook oorspronkelijk bedoeld voor je gewrichten, dat je haar er ook van kan profiteren is alleen maar mooi meegenomen. Maar je moet wel minstens 2500 mg per dag slikken voor resultaat.
Vrienden, familie.... Een aantal reacties op dit forum...?
esmee123 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2012, 12:14   #6
Vana
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2006
Berichten: 76
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door esmee123 Bekijk bericht
Ah de blauwe dus, dacht ik al. Mag ik vragen naar de hoeveelheid die je op dit moment per dag slikt? En hoelang is kort?

Dankjeeeeee
1000 mg, misschien niet voldoende om (snel) resultaat te zien. Maar ik ben net paar weken begonnen. Ik ben altijd beetje huiverig met slikken van grote hoeveelheden vitamines/mineralen, mijn huid reageert er nog al eens op. Als het met de 1000 mg goed gaat, verhoog ik het zeer waarschijnlijk. By the way: dat ik die met de blauwe dop slik zegt niks over het feit of het 'de juiste' is hoor, ik kan me alleen niet herinneren dat ik bij de Hema een andere zag. Als dat wel zo is, heeft het vast een andere samenstelling/extra toegevoegde stoffen.
'Kort' is dus pak em beet een week of 3.
Vana is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2012, 12:24   #7
Vana
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2006
Berichten: 76
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hakuna Bekijk bericht
En welke positieve verhalen heb je dan gehoord en gelezen? Het enige wat ik na ruim 1,5 jaar gebruik kan zeggen is dat ik mijn oude haarkleur voor het groot gedeelte terug heb gekregen, dat kan waarschijnlijk te maken hebben met het zwavel gehalte. Een andere pluspunt is dat mijn linkerheup minder pijnlijk is na een stevige racefiets tocht. maar MSM is dan ook oorspronkelijk bedoeld voor je gewrichten, dat je haar er ook van kan profiteren is alleen maar mooi meegenomen. Maar je moet wel minstens 2500 mg per dag slikken voor resultaat.

Hallo Hakuna,
Ik lees in je regime dat je ook Biotine slikt. Zit ik ook sterk aan te denken. Ik heb ergens (ik geloof vitaminstore.nl) goede reviews gelezen over die van Solgar, 1000 ug. Jij slikt die van de Tuinen lees ik. Heb jij het idee dat het allemaal hetzelfde is? M.a.w. 'biotine is biotine', en kies je dus voor de meest voordelige, of heb je om andere redenen voor De Tuinen gekozen? (Vraag ik me sowieso over vitamines in zijn algemeenheid wel eens af...) Dank alvast.
Vana is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.