Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Bekijk resultaten enquête: Bijwerkingen?
Nee, geen last van gehad/nooit iets van gemerkt. 34 50,00%
ja, maar niet van dien aard dat ik met het product gestopt ben. 18 26,47%
ja, daarom gebruik ik het niet meer. 16 23,53%
Aantal stemmers: 68. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 6 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 30 maart 2006, 00:11   #106
mhogen
HaarWeb lid
 
mhogen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 januari 2005
Berichten: 417
dit is wel HET nieuws van 2006 tot nu toe. Mijn leverfunctie begeer ik meer dan mijn haren, dus ik stop ermee. Misschien laat ik mijn waardes testen over drie weken (eerder kan ik niet), maar ik denk dat mijn waardes dan al richting normaal zijn aangezien ik nu ook al drie weken beperk slik.

Het is juist dat bij Fina dat probleem niet optreedt? Ik neem aan dat dit bij propecia wel getest is.
__________________
Huidig regime:
RU met Lipogaine (5%).
Resultaat: haaruitval volledig gestopt

Verleden:
10 jaar lang allerlei combinaties zonder enig resultaat, waaronder: Duta, Fina, Minox, etc.

mhogen is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2006, 00:24   #107
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhogen
dit is wel HET nieuws van 2006 tot nu toe. Mijn leverfunctie begeer ik meer dan mijn haren, dus ik stop ermee. Misschien laat ik mijn waardes testen over drie weken (eerder kan ik niet), maar ik denk dat mijn waardes dan al richting normaal zijn aangezien ik nu ook al drie weken beperk slik.

Het is juist dat bij Fina dat probleem niet optreedt? Ik neem aan dat dit bij propecia wel getest is.
Hallo mhogen!

Ik ben het helemaal met je eens dat dit wel in aanmerking komt voor het haarnieuws van 2006. Vooral als er straks meer mensen komen die dit probleem blijken te hebben. In het slechtste geval is het echt een volledig lijk dat uit de kast komt rollen.

Maar zo ver is het nog lang niet. Ik kan me voorstellen dat je liever stopt met duta, maar ik zou het je toch afraden. Slik in ieder geval door (om de dag) tot de dag dat je de bloedtest hebt. Als je nu stopt en je laat je bloed meten over een paar weken heb je heel weinig aan die test. Want als er dan geen afwijkingen worden gevonden in de waarden weet je nog niet wat het precies heeft gedaan.

Drie weken meer of minder maakt echt niet uit, ik zou dus zeker even wachten tot de bloedtest. De uitslag is overigens al in 1 of 2 dagen bekend, gaat heel snel bij deze test dus je hoeft dan ook niet lang meer te wachten! Ik ga er van uit dat dit probleem bij de meerderheid van de duta-users niet voorkomt, en het zou zonde zijn als je nu stopt met een middel dat prima voor je werkt en dat geen lichamelijke problemen voor je veroorzaakt.

Hoe het precies zit met fina weet ik niet. Je zou sowieso verwachten dat de proefpersonen van ELKE grote clinical trial uitgebreid worden getest op dit soort afwijkingen?!?! Moeten we eens uitzoeken hoe dat precies zit. Feit is wel dat fina een veel kortere halfwaardetijd heeft en volgens mij kun je daaruit direct de conclusie trekken dat het minder belastend is voor de lever.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2006, 13:12   #108
mhogen
HaarWeb lid
 
mhogen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 januari 2005
Berichten: 417
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Maar zo ver is het nog lang niet. Ik kan me voorstellen dat je liever stopt met duta, maar ik zou het je toch afraden. Slik in ieder geval door (om de dag) tot de dag dat je de bloedtest hebt. Als je nu stopt en je laat je bloed meten over een paar weken heb je heel weinig aan die test. Want als er dan geen afwijkingen worden gevonden in de waarden weet je nog niet wat het precies heeft gedaan.
ben ik het mee eens, je hebt anders ook een nietszeggende uitslag

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Ik ga er van uit dat dit probleem bij de meerderheid van de duta-users niet voorkomt
zijn daar al voorbeelden van bekend in bloeduitslagen op buitenlandse forums? ik vind dat jij en die andere persoon die het had laten testen erg boven de normale waardes zaten, dus zou me dan indenken dat juist een erg groot deel hiermee kampt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Je zou sowieso verwachten dat de proefpersonen van ELKE grote clinical trial uitgebreid worden getest op dit soort afwijkingen?!?! Moeten we eens uitzoeken hoe dat precies zit. Feit is wel dat fina een veel kortere halfwaardetijd heeft en volgens mij kun je daaruit direct de conclusie trekken dat het minder belastend is voor de lever.
ik denk inderdaad ook minder belastend om dezelfde reden, maar ook dit lijkt me verstandig om eens aan een bloedonderzoek te onderwerpen.
__________________
Huidig regime:
RU met Lipogaine (5%).
Resultaat: haaruitval volledig gestopt

Verleden:
10 jaar lang allerlei combinaties zonder enig resultaat, waaronder: Duta, Fina, Minox, etc.

mhogen is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2006, 19:43   #109
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Moeten we eens uitzoeken hoe dat precies zit. Feit is wel dat fina een veel kortere halfwaardetijd heeft en volgens mij kun je daaruit direct de conclusie trekken dat het minder belastend is voor de lever.
Ik denk dat het maar een beetje te maken heeft met de halfwaarde tijd ik denk dat alcohol veel slechter is voor de lever en een pintje wordt in 1.5 uur uitgescheiden.
Dus 5 pintjes ofzo zou gelijk zijn aan een pilltje fina...
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2006, 02:10   #110
mhogen
HaarWeb lid
 
mhogen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 januari 2005
Berichten: 417
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrosjnivosj
Ik denk dat het maar een beetje te maken heeft met de halfwaarde tijd ik denk dat alcohol veel slechter is voor de lever en een pintje wordt in 1.5 uur uitgescheiden.
Dus 5 pintjes ofzo zou gelijk zijn aan een pilltje fina...
dat lijkt me een verkeerde vergelijking. als fina gelijk staat aan 5 bier, dan is menig lever hard aan het afbreken
__________________
Huidig regime:
RU met Lipogaine (5%).
Resultaat: haaruitval volledig gestopt

Verleden:
10 jaar lang allerlei combinaties zonder enig resultaat, waaronder: Duta, Fina, Minox, etc.

mhogen is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2006, 19:57   #111
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhogen
dat lijkt me een verkeerde vergelijking. als fina gelijk staat aan 5 bier, dan is menig lever hard aan het afbreken
Neen ik bedoel daarmee dat het niet veel te maken heeft met de halfwaardetijd.
Ik zeg dat +-5 pintjes dezelfde halfwaardetijd hebben als 1mg fina en dat alcohol toch schadelijker is dan fina voor de lever.
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2006, 01:27   #112
flappie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2005
Berichten: 494
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrosjnivosj
Neen ik bedoel daarmee dat het niet veel te maken heeft met de halfwaardetijd.
Ik zeg dat +-5 pintjes dezelfde halfwaardetijd hebben als 1mg fina en dat alcohol toch schadelijker is dan fina voor de lever.
Je vergelijking klopt niet echt. Stel dat alcohol een halfwaardetijd heeft van 2 uur. Dan maakt het niet uit of je nu 20ml alcohol of 40ml alcohol drinkt (ik zeg maar wat), 2 uur later is het aantal ml gehalveerd.

Alcohol is ook een andere stof als fina, dus heeft het ook een ander effect.
__________________
Regime
0,5 mg Dutasteride caps | sinds 16 mei 2006

Status
Rechterinham inmiddels ook al aangetast. Linkerinham al aardig richting NW2. Vooral diffuus haaruitval bij beide inhammen.
Begonnen aan duta omdat fina geen/weinig effect had.
flappie is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2006, 21:44   #113
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Hoe gaat het eigenlijk met je eczeem, Tiuri? Is dat verdwenen nu je moet Duta bent gestopt?

Ik zou mijn bloed ook willen laten testen, maar de laatste maanden neem ik mijn duta zo onregelmatig in (1x/ week of nog minder) dat ik betwijfel of een bloedtest op dit moment veel waarde zou hebben.
Misschien moet ik het eerst een paar maanden opnieuw om de andere dag innemen...
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2006, 23:16   #114
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud
Hoe gaat het eigenlijk met je eczeem, Tiuri? Is dat verdwenen nu je moet Duta bent gestopt?
Nee, alleen maar erger geworden zelfs!
Ik sluit nog steeds niet uit dat het door de duta is veroorzaakt maar dat het wat langer blijft plakken; wellicht ebt het over een tijdje weg. Maar wel frappant dus.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2006, 10:05   #115
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Hallo allemaal!

Ik kom net terug van een afspraak met mijn huisarts, en we hebben de bloedresultaten besproken. Ze vond het goed nieuws en geruststellend dat de ALAT-waarde flink was gedaald, maar ze zei dat ze me wel wilde blijven monitoren totdat de waarden weer helemaal normaal zijn. Over 2 maanden moet ik dus opnieuw bloedprikken. De uitslagen van een reeks andere bloedtesten waren ook binnen en die waren allemaal helemaal in orde.

Ik heb haar gevraagd wat ze ervan zou vinden als ik weer met duta zou beginnen, maar dan 1 of 2x per week zodat het minder belastend is, en met een monitoring van de ALAT-waarde. Ik heb meteen ook mijn frustraties geuit over het feit dat ik het niet gewoon kan accepteren dat ik kaal word en dat ik het heel zwak van mezelf vind dat ik toch weer de behoefte voel om aan duta te beginnen. Ik kreeg toen een heel interessant gesprek met haar, want zij was van mening dat dat niet zwak is. Ze zegt dat er een verschil is tussen wat je in je hoofd vindt (ratio: je moet het niet erg vinden) en wat er vanuit je buik komt (gevoel: haaruitval is klote). Zij vindt het niet zwak maar heel normaal als je ook naar je gevoel luistert.

Maar ze vindt wel dat dit gevoel ergens symbool voor staat. Het feit dat je bang bent voor je kale hoofd, dat je je inhammen bedekt met je haar en dat je niet wilt dat het verder gaat staat volgens haar symbool voor een dieperliggende angst. En angsten zijn altijd irreeel. Het beste zou dus zijn om deze angsten aan te pakken, bijvoorbeeld door een soort boeddhistische levensvisie (of een moderne variant daarop) te ontwikkelen. Zo zou het mogelijk zijn om geheel angstvrij te leven, en dat is natuurlijk de ideale situatie. Maar ze ziet ook wel in dat dat heel erg moeilijk is, en dat er een verschil zit tussen realiteit en ideaal. Maar volgens haar is het wel degelijk mogelijk om dat ideaal van een angstvrij leven te realiseren, maar dan kost wel heel veel tijd en moeite.

Het kwam er op neer dat ze het goed vond als ik weer met duta begin voor 2x per week, maar dan wel pas als de bloedwaarden weer normaal zijn, als het daarna gemonitord wordt en als ik natuurlijke leverondersteuning gebruik. Als blijkt dat de ALAT-waarden weer omhoog gaan moet ik weer stoppen. Verder leek het haar goed om te blijven nadenken over de dieperliggende oorzaak en proberen daar een oplossing voor te vinden, want dat zal uiteindelijk het beste medicijn tegen kaalheid zijn.

Het was dus een aardig spiritueel consult maar wel heel erg nuttig vind ik en ik wilde het jullie niet onthouden. Ik vind mijn huisarts echt geweldig, zo genuanceerd en begripvol, gewoon fantastisch. Als ik hier soms hoor hoe huisartsen reageren op mensen met haaruitval besef ik dat ik van geluk mag spreken.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2006, 11:17   #116
Pantau
Yeah whatever
 
Pantau's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2004
Berichten: 116
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Verder leek het haar goed om te blijven nadenken over de dieperliggende oorzaak en proberen daar een oplossing voor te vinden, want dat zal uiteindelijk het beste medicijn tegen kaalheid zijn.
Als je kaal begint te worden betekent dit niet dat je daardoor minder mens wordt. Integendeel, je wordt juist meer mens omdat je weer een tegenslag te verwerken krijgt. Dit is juist wat ons mens maakt. Hierdoor zijn we ook in staat om anderen te helpen. Je zult ook ouder worden en dat is waarschijnlijk de volgende tegenslag die je straks begint te beseffen. Je bent bang om niet meer begeert of gelieft te worden omdat je niet aan een ideaalbeeld voldoet. Welk ideaalbeeld?
"Worden wie je bent" daar gaat het om en dat maakt je juist aantrekkelijk.

Je uiterlijk is misschien wel belangrijk voor je maar het is veel belangrijker dat je op dit forum met mensen praat en ze kunt helpen(dus je hebt al heel wat bereikt). Niemand kent je uiterlijk op dit forum maar je bent toch al een van de meest interesante figuren hier.

Je moest eens weten hoe de meeste vrouwen over kalende mannen denken. Mijn vriendin vindt het best als ik iets aan mijn haar doe maar ik mag vooral niets aan mijn inhammetjes doen. Dat vindt ze juist sexy(en dat heb ik al vaker gehoort!).
__________________
Bijna alles wat je doet is onbelangrijk, maar het is erg belangrijk dat je het doet.
(Gandhi)

Arsenaal:
minoxidil 5%(Xandrox)
Veganist!(anti oxidant, anti dierenleed )


Cosmetisch:
Couvré, Weleda rozemarijn, Urtekram aloe vera.

Haar toestand
Opvallende verbetering van haar dichtheid.
Pantau is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2006, 11:35   #117
klaas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Berichten: 157
goed nieuwe tiuru,

Ik ben ook minder gaan gebruiken naar 2 a 3 per week. Ik heb niks gemerkt aan vermeerdering van haaruitval (doe dit 2 maanden nu ongeveer).

Ik denk zelf ook als je jezelf helemaal druk gaat maken over je haaruitval dat je het dan alleen maar verergerd. Op het moment dat je je er druk om maakt vinden er allerlei proecessen in je lichaam plaats (processen die ook plaatsvinden bij stress). Als k eerste wil ik zeggen dat mensen gelijk denken aan stress heel negatief, maar dat is niet zo alleenals je het te lang blijft. Het is zelfs zo dat je zonder stress (gezonde spanning ook wel) niks kan doen.
Maar doordat je je er continue druk om blijft maken blijven je lichaam er op reageren en raak je uit balans. Er vinden allerlei fysiologische processen plaats maar die uitleg bespaar k jullie

Daarom zoals de meeste op dit forum is mijn instelling ik probeer er wat tegen de doen, maar ga me er geen zorgen om maken. Er zijn genoeg andere dingne in het leven
__________________
duta
klaas is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2006, 13:19   #118
wigger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 30
hoi tuiri

ik vind het een zeer boeiende post van je en je mag indd van geluk spreken met die huisarts van je
De angst om kaal te worden is meestal een uitwerking van dieperliggende
oorzaken,dit heeft meestal te maken met ervaringen in het verleden.Als we als kind zijnde een fout maakte,werd dit afgestraft met veel geschel en gelach hetzij door ouders of "vrienden" met als gevolg een misselijkmakend gevoel van schaamte.Als we een onvoldoende haalde gebeurde precies hetzelfde enz enz.Waardoor vele van ons op latere leeftijd een waanbeeld gaan ontwikkelen,door te denken dat wij een volmaakt mens te kunnen zijn(de perfectionist).Perfectionisme is een illusie en fouten maken is een vorm van intelligentie.Als je nieuwe uitdagingen aangaat in het leven zul je fouten maken,en dan pas zul je jezelf ontwikkelen.Kaal worden is voor vele van ons een teken van niet volmaakt te zijn.
Angst is een essentiele menselijke emotie net zoals schaamte en ik denk dat angst in vele gevallen erg behulpzaam kan zijn het houd je alert,dus angstvij zijn lijkt me niet zo bevordelijk,maar als angst de overhand krijgt en een vergiftigende houding aanneemt is er wel reden tot nadenken.Ik denk wel dat wij als westerlingen veel dingen kunnen leren van het boeddhisme.De filosofie is eigenlijk om jezelf geheel te bevrijden door jezelf van alles en iedereen te kunnen onthechten erg basaal genomen dan.Ik denk dat het als nuchtere westerling heel moeilijk zal zijn om dit te bereiken,maar zeker het proberen waard is,omdat het volgen van boeddhisme je zeker kan helpen om je te leren het te (en nu komt het magische woord)ACCEPTEREN en te beseffen dat kalende mensen niet meer of minder zijn als iemand met een volle haardos.
accepteren is indd het beste medicijn,maar nog heel veel moeilijker te
bereiken als duta bij de huisarts.
De ironie van het verhaal is natuurlijk dat ik zelf ook niet voor niks allang lid ben van haarweb, maar ja dat is het verschil tussen het ideaal en de realiteit groet wigger
ps goed om te horen dat je dat je ALAT-waarden weer gedaald zijn en sorry mensen dit was even off topic
wigger is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2006, 11:24   #119
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Ik las net deze post op HLH van user 'Greece', die net als ik ontdekte dat duta rare dingen deed met zijn lever (http://www.hairlosshelp.com/forums/m...threadid=59079):

Citaat:
BLOOD TEST RESULTS

Results of 8 March 2006 (10 months on Dutasteride (0.5mg EOD) and Immortal's top 3)
1.DHT 0.38 (0.2-0.9 ng/ml)
2.SGOT/AST 69 (11-38iu/l)
3.SGPT/ALT 167 (11-43iu/l)
4.ESTRADIOL 26.0 (<70pg/ml)
5.TESTO 728 (270-1100ng/dl)


Results of 2 May 2006 (6 weeks after quit Dutasteride but on Immortal's top 3)

1.DHT 1.65 (0.2-0.9 ng/ml)
2.SGOT/AST 128 (11-38iu/l)
3.SGPT/ALT 322 (11-43iu/l)
4.ESTRADIOL 55.0 (<70pg/ml)
5.TESTO 1003 (270-1100ng/dl)

UNBELIEVABLE !!! 6 weeks away from Dutasteride and the two main Liver Indicators doubled out of range!!!
MY DHT WENT TO GOD...

I'm afraid that dutasteride destoyed my Liver.... although I don't feel any kind of pain or something strange...
Next week I'm going to meet my physician to tell me what next...
Dat klinkt niet echt goed! Geen idee of deze jongen de waarheid vertelt, maar hij komt op mij wel integer over. Bij hem zijn alle waarden zo'n beetje dus explosief gestegen na het stoppen van dut: de leverwaarden ALT en AST, maar ook testosteron, DHT en estradiol. Zeer eigenaardig en ook niet zo makkelijk te verklaren, maar wel zorgwekkend. Misschien heeft hij ook een leverziekte, hepatitis bijvoorbeeld, maar dat verklaart nog niet de explosieve stijging van zijn (mannelijke én vrouwelijke) hormonen na het stoppen.

__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2006, 17:33   #120
Frans K
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2003
Berichten: 179
Beste Tiuri

Je hebt mijn ogen geopend. Dank je wel. Ik ben een tijd niet actief geweest op het haarweb. Omdat ik me ook niet bezig hield met mijn haar. Situatie van mijn haar is prima. Na finasteride jaren later overgestapt naar dutasteride. Duta gebruik ik al jarenlang, volle tevredenheid, dikker haar, geen uitval, maar onderhuids heb ik toch mijn twijfels. Wil ik wel dit middel nog langer gebruiken. Ik ben 29 en binnen nu en een aantal jaren willen mijn vriedin en ik toch wel kinderen. Dat betekent minimaal een jaar daarvoor stoppen met dutasteride. Verder heb ik soms wat dwangmatige psychische problemen, alleen weet ik niet of dat duta daaraan bijdraagt

En na het lezen van jouw post maak ik me toch best wel zorgen, lever beschadigingen etc.

Wat ik wil gaan doen is een bloedtest, een sperma test, waarschijnlijk duta stoppen of halveren, overstappen naar 5mg finasteride is ook nog een optie.

Uiteindelijk wil ik gewoon geen medicatie meer gebruiken, ga eens een afspraak met Gho in amsterdam, wellicht is afbouwen van medicatie icm methode Gho een optie.

Ik hoop dat meerdere mensen toch inzicht komen
__________________
0,5 mg dutasteride (1 of 2 x per week) vanaf 14 mei 2006

eventueel Lasercomb en behandeling GHO in de toekomst

uiteindelijk geen medicatie meer
Frans K is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.