Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 juni 2020, 15:58   #16
roel2000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 december 2019
Berichten: 112
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plant12 Bekijk bericht
Duidelijk Roel. Een HT vereist veel vooronderzoek dus.
Maar juist die (slechte) ervaringen moeten we hier op het forum delen toch?
Zoals hierboven aangeraden zal ik eerst moeten kijken naar medicatie.
Om in ieder geval een HT uit te stellen.

Inderdaad....

Gewoon echt alle vervolg stappen vervolgen in volgorde. Je kunt nog afwachten hoe jou haar uitval gaat verlopen. Je hebt nog tot 30ste te gaan dan moet je echt actie gaan nemen. Laat je niet aan jagen door doctors en laat je hoofd ook meten hoeveel grafts je daadwerkelijkheid nodig hebt. Ga naar verschillende klinieken en vergelijke ook alles. Dan kunnen ze makkelijke het hele gebied doen dan hoef je niet 2x keren te gaan transplanteren en dit is bij mensen ook vaak gebeurt. Gaan transplanteren en dan hebben ze toch weer een gat moeten ze weer komen. daarom is het beste alles in 1x keer te doen.

Sommige artsen noemen vaak een nummer.

Ik heb de mijnen op m'n 34ste jaar gedaan. Haren werden gewoon dunner precies als jou zo was mijn haren ook. De voorkant wordt gewoon echt dunner op een latere moment dan komt jou hoofdhuid te voorschijn.

Hoe ziet een een echte consult eruit bisanga kan je dat allemaal uitleggen op video. Dit heeft de vorige slechte kliniek niet allemaal bij mij gedaan en hebben die apparaten allemaal niet. Deze kliniek doet het heel erg goed. Als je naar NL klinieken gaat en je ziet dit niet kan ik je verzekeren dat je beter kunt weg lopen, maar het zegt ook iets over de kwaliteit en prijs van zo'n kliniek. Met dat scan apparaat hadden ze bij niet bij mij gedaan in die vorige kliniek, dan kun je inschatten hoeveel jij precies nodig zal hebben. Apparaten en computers hadden ze allemaal niet.

https://www.youtube.com/watch?v=-XLOjLnc53o&t=215s

Laatst gewijzigd door roel2000; 5 juni 2020 om 16:19
roel2000 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.