Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 februari 2006, 12:10   #1
jong&kalend
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2005
Berichten: 3
Cool Loopt Nederland achter?? info van sites uit het buitenland

Beste mensen,

Ik heb zo eens rond gekeken op andere sites en wat mij opviel is dat er soms heel andere producten worden gebruikt in het buitenland wat hier nog niet echt bekend schijnt te zijn (het staat bijvoorbeeld nog niet in het haarwoordenboekje).

Beta sitosterol bijvoorbeeld, heb ik hier gauw wel in een thread gezien maar SDG (Secoisolariciresinol diglucoside) bijvorbeeld weer niet. Misschien is het handig voor ons Nederlanders om verder te kijken dan deze site en ook het een en ander op te nemen in het haarwoordenboekje? (er zullen vast wel mensen zijn die dat doen maar die informatie dringt maar langzaam door tot nederland)

Kijk bijvoorbeeld deze site eens door: http://www.freewebs.com/immortalhair...entregimen.htm
en deze:
http://www.regrowth.com/hair%5Floss%...umview.cfm?f=5

hier staat nog wat wat over SDG en Beta Sitosterol etc.

Zelf was ik ook bij deze site begonnen en vond het erg behulpzaam, hopelijk kan het voor anderen nog behulpzamer zijn??

Groeten!
jong&kalend is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2006, 12:54   #2
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Uiteraard loopt Nederland achter op bijvoorbeeld de VS. Op de Amerikaanse forums zijn veeeeeeeeeeel meer users actief en wordt er dus ook veel actiever gezocht naar oplossingen.

Overigens is dit in mijn ogen niet direct nadelig voor Nederland, want ik krijg de indruk dat er in de VS nog meer dan hier als een kip zonder kop op onverantwoorde wijze wordt getest met middeltjes waar ze te weinig van afweten.

PS nieuwe input voor het haarwoordenboekje is altijd welkom, er is zelfs een aparte feedback-thread voor waar input kan worden geleverd. Ik ben coördinator van het HWBje, maar niet de verantwoordelijke voor alle teksten.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2006, 17:45   #3
jong&kalend
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2005
Berichten: 3
mja er wonen ook ietsje meer mensen

maar mij lijkt het dan wel leuk om bijv. beta sitosterol en SDG in het haarwoordenboekje op te nemen!
jong&kalend is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.