Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 oktober 2017, 11:22   #16
Lindeman1980
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2017
Berichten: 18
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mozart Bekijk bericht
Als mijn hoofdcriteria de prijs zou zijn zou ik niet voor hwi kiezen.....ik heb een offerte ontvangen en ik kan je vertellen dat ze inmiddels Nederlandse tarieven rekenen
Meen je? Dit hebben ze toch doorgevoerd dus. Hadden ze het tegen mij ook al gezegd. Ik mocht mijn offerte van mei eerder dit jaar aanhouden gelukkig.

BLIJFT lastig keuze maken. Al geeft mijn gevoel wel dat ze iets goeds doen in Turkije want op het vliegveld van Istanbul krioelt het van de kaalgeschoren koppies. Heb hele vrienden groepen voorbij zien lopen met allemaal een band om hun hoofd. Ik was er zeker niet uniek.
Lindeman1980 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2017, 14:48   #17
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Jaa ik zie het nu ook, prijzen van 2 tm 3 euro per graft geldig per 1 december 2017



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lindeman1980 Bekijk bericht
Meen je? Dit hebben ze toch doorgevoerd dus. Hadden ze het tegen mij ook al gezegd. Ik mocht mijn offerte van mei eerder dit jaar aanhouden gelukkig.

BLIJFT lastig keuze maken. Al geeft mijn gevoel wel dat ze iets goeds doen in Turkije want op het vliegveld van Istanbul krioelt het van de kaalgeschoren koppies. Heb hele vrienden groepen voorbij zien lopen met allemaal een band om hun hoofd. Ik was er zeker niet uniek.

Laatst gewijzigd door Crazy9; 28 oktober 2017 om 14:51
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2017, 17:30   #18
Tampert II
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2017
Berichten: 176
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mozart Bekijk bericht
Waar moet ik volgens jou heen voor de beste kwaliteit?
Er zijn genoeg klinieken in de Benelux met een goede reputatie waar ik zelf geen ervaring mee heb. Misschien Beauclinic. Ik heb hun consult gesproken waaruit en passant bleek hoe moeilijk het is een een goede reputatie op te bouwen. Echt indrukwekkende resultaten heb ik nog niet van hen gezien.

Ik ben Hairplus MC in Barendrecht in ieder geval dankbaar voor het fraaie naturel resultaat. Nadat er een grote reep haren uit mijn voorhoofd was weggelaserd (...) heb ik daar een jaar geleden een FUE van 1500 grafts op laten plaatsen. Het resultaat is boven verwachting en verzacht het leed van de zogenaamde epilatiebehandeling in Veldhoven.

Laatst gewijzigd door Tampert II; 28 oktober 2017 om 21:03
Tampert II is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2017, 17:43   #19
mozart
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2014
Berichten: 82
Geslacht:
Mag ik vragen waarom je haar hebt weg laten laseren? Begrijp ik goed dat je een mislukte behandeling in Veldhoven hebt gehad, die hersteld is in Barendrecht?
mozart is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2017, 23:13   #20
mozart
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2014
Berichten: 82
Geslacht:
Ok dank! Kan mij voorstellen dat je pislink bent. Het kaal worden Heeft een behoorlijk impact op Mn leven. Ik ben er al jaren dagelijks mee bezig. Als er dan iets gebeurd wat de situatie nog slechter maakt terwijl je een verbetering verwacht, dan zou ik echt helemaal van de kaart zijn dus ik begrijp je frustratie.

Ik heb vandaag de hele dag research gedaan en kom steeds dichter bij de kliniek die ik uiteindelijk ga kiezen. Ik heb momenteel een shortlist van 3 klinieken (Asmed in Istanbul, DrKeser in Ankara en Fue-hlc in Ankara, ik heb ze alle 3 een uitgebreide mail met vragen gestuurd. Hoelijk kan ik snel een knoop doorhakken. Groet mozart
mozart is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.