Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 11 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 25 februari 2007, 20:39   #1
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Het voetbaltopic

Voor iedereen die hier van voetbal houdt kan vanaf nu na alle wedstrijden even zijn mening kwijt over wat er op het veld is gebeurd.
Laat ik zelf maar even beginnen...

Ajax had vandaag moeten winnen. De twee keer geel van Davids waren onterecht en het doelpunt van AZ had moeten worden afgekeurd. Zo mag je dus echt niet inkomen op een keeper.

Poule eredivisie 2010/2011: http://www.haarweb.nl/forum/showpost...postcount=4522

Laatst gewijzigd door Henk; 5 augustus 2010 om 14:30
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2007, 21:05   #2
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
vind voetbal en wielrennen eigenlijk al geen sporten meer.
de eens is voor randdebielen die willen rellen en het andere is de promobeurs voor drugs.
ray is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2007, 18:07   #3
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 327526435 Bekijk bericht
vind voetbal en wielrennen eigenlijk al geen sporten meer.
de eens is voor randdebielen die willen rellen en het andere is de promobeurs voor drugs.
En ik vind dat blauw geen kleur is... Reageer eens normaal joh :S!
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.
Balou is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2007, 20:52   #4
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Jammer dat Wegereef de spanning uit de competitie heeft gehaald met zijn bedroevende optreden .

Gelukkig fluit hij voorlopig geen toppers meer, al zijn er maar weinig goede Nederlandse scheidsrechters die dat evt wel zouden kunnen .
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2007, 22:18   #5
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Zonder Weegereef (of hoe je ut ook mag schrijven) had Ajax die pot gewoon gewonnen en bleef het nog spannend nu is de (vind ik dan) onverdiende koploper weer iets zekerder van het kampioenschap.
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2007, 23:48   #6
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INT Bekijk bericht
Zonder Weegereef (of hoe je ut ook mag schrijven) had Ajax die pot gewoon gewonnen en bleef het nog spannend nu is de (vind ik dan) onverdiende koploper weer iets zekerder van het kampioenschap.
Ik vind die ophef over Weegereef nogal overdreven.
Ajax heeft ook wel eens een wedstrijd gewonnen dankzij de scheidsrechter, dan is er ook niet zoveel ophef over.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2007, 10:42   #7
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balou Bekijk bericht
En ik vind dat blauw geen kleur is... Reageer eens normaal joh :S!
idd beetje flauwe opmerking in dit topic maar serieus vind ik sport iets om te kijken vanwege menselijke prestaties en wilskracht en anderzijds als gezellig vermaak voor een grote groep samen.

wielrennen is de sport waar ze extreem veel doping gebruiken.
voetbal kent asociale geweldadige hooligans en belachelijke maatregelen.
in enschede is er de vuurwerkramp. stad is in rouw. twente wil niet voetballen en word gedwongen door de knvb.
in italie word een agent vermoord. twee weken zou het afgelast worden en daarna zeer strenge maatregelen. na 3 dagen werd het voetbal weer hervat
ray is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2007, 10:50   #8
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Hoe vaak hoor je niet dat in een kroeg of discotheek iemand verwond/vermoord wordt... Moet je dan ook besluiten om naar geen enkele kroeg of discotheek te gaan?

Bij het voetbal is er een hele kleine, selecte groep, die niet voor het voetbal komt, maar vooral om te provoceren. Maar er is natuurlijk geen enkel verband met het voetbal te trekken. Wanneer er iets op het spel staat, dan willen er nog wel eens dingen gebeuren die eigenlijk niet horen. Dat is in het voetbal zo, maar ook in de politiek of in de economische sector...

En over de doping in het wielrennen, inderdaad zonde. Ik vind wielrennen namelijk een geweldige sport om naar te kijken. Hoe die jongens afzien, daar heb ik ongelooflijk veel respect voor. Maar ja, vals spelen in van alle tijden he en dat zal ook nooit helemaal verdwijnen.

Soms rust er op sporters zo'n grote druk, dat zij mentaal breken en naar middelen gaan grijpen die ze normaliter niet nodig zouden hebben.

Vergeet niet dat je in de sport de ene dag een held kunt zijn en de volgende dag weer vergeten bent...
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.
Balou is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2007, 10:51   #9
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Ik vind die ophef over Weegereef nogal overdreven.
Ajax heeft ook wel eens een wedstrijd gewonnen dankzij de scheidsrechter, dan is er ook niet zoveel ophef over.
Ajax - Utrecht, bekerfinale, een woord: Wamberto!!
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.
Balou is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2007, 11:28   #10
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balou Bekijk bericht
Ajax - Utrecht, bekerfinale, een woord: Wamberto!!
Ik ken er nog één; Machlas.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2007, 20:31   #11
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Ik vind die ophef over Weegereef nogal overdreven.
Ajax heeft ook wel eens een wedstrijd gewonnen dankzij de scheidsrechter, dan is er ook niet zoveel ophef over.
Het gaat ook niet alleen om Jan Wegereef, het hele Nederlandse scheidsrechterskorps is gewoon ronduit slecht. Alle Nederlandse scheidsrechters werkten tot voor kort nog op semipro basis voor de KNVB, en daar wordt van verwacht dat ze topwedstrijden in goede banen kunnen leiden. Iedere keer is het weer de scheidsrechter die een wedstrijd negatief beinvloed.
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2007, 22:30   #12
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 28-04-1982 Bekijk bericht
Het gaat ook niet alleen om Jan Wegereef, het hele Nederlandse scheidsrechterskorps is gewoon ronduit slecht. Alle Nederlandse scheidsrechters werkten tot voor kort nog op semipro basis voor de KNVB, en daar wordt van verwacht dat ze topwedstrijden in goede banen kunnen leiden. Iedere keer is het weer de scheidsrechter die een wedstrijd negatief beinvloed.
Ik vind dat wanneer een doelpunt is gemaakt d.m.v buitenspel maar een scheids ziet dit dat na de wedstrijd dit nog gewijzigd kan worden.
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2007, 22:42   #13
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INT Bekijk bericht
Ik vind dat wanneer een doelpunt is gemaakt d.m.v buitenspel maar een scheids ziet dit dat na de wedstrijd dit nog gewijzigd kan worden.
Dit werkt natuurlijk niet. Stel dat er bij een stand 2-1 de 2-2 onterecht wordt afgekeurd. De ploeg die dan voor staat die zal dan gewoon zijn voorsprong blijven verdedigen. Terwijl ze dan achteraf misschien liever voor de winst waren gegaan.
De beste oplossing lijkt me televisiebeelden, waardoor je direct kunt raadplegen en beslissen of een doelpunt/penalty terecht is of niet terecht.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2007, 18:10   #14
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Dit werkt natuurlijk niet. Stel dat er bij een stand 2-1 de 2-2 onterecht wordt afgekeurd. De ploeg die dan voor staat die zal dan gewoon zijn voorsprong blijven verdedigen. Terwijl ze dan achteraf misschien liever voor de winst waren gegaan.
De beste oplossing lijkt me televisiebeelden, waardoor je direct kunt raadplegen en beslissen of een doelpunt/penalty terecht is of niet terecht.
Acht grensrechters dan?!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2007, 22:21   #15
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Waarom er vandaag de dag nog sporten waar miljoenen in omgaan beslist kunnen worden door menselijke fouten is mij een raadsel. Er zou zoveel beter gebruik gemaakt kunnen worden van computers en televisiebeelden zoals Henk ook al zegt. Wel of niet buitenspel zou echt een piece of cake moeten zijn. Ze gebruiken het bij tenniswedstrijden en bij schaatsen kunnen ze de verschillen in honderdsten van een seconde bekijken. Huppakee, computers en televisiebeelden gebruiken en klaar is kees. Zelfde doen met overtredingen. Dan wordt die arme scheidsrechter ook niet steeds uitgescholden door 22 idioten inclusief coaches. Beetje trial en error toepassen en je ziet dat een scheidsrechter zelden tot nooit zijn beslissing terug zal draaien.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.