Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 januari 2003, 14:20   #1
Chris
HaarWeb lid
 
Chris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2001
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 291
Question Haargroeimiddel Avtar?

Hoi,

Kent iemand het Avtar product wat op deze pagina staat : http://www.hairpage.nl/ ?

Toen mijn ogen langs enkele uitspraken op die pagina's gleden kon ik enkele glimlachen niet onderdrukken....

Ziehier: http://www.hairpage.nl/Nederlands/Products.html

Avtar Haarcapsules (90 Capsules voor 3 maanden)

Avtar Haarcapsules verminderen stress die tegenwoordig dé hoofdzaak van haaruitval en kaalheid is. De capsules bevatten geen additionele vitaminen maar alleen Ayurvedische kruiden, die de haarwortels voeden en de functie van maag, darm en lever versterken. Dus versterkt men de functie van zijn lichaam om, op natuurlijke wijze, de benodigde voedingstoffen uit het dagelijkse voedsel op te nemen.

Normaal Haaruitval: men neemt tijdens de eerste 4 weken dagelijks 's morgens en 's avonds na het eten 1 capsule in. Daarna neemt men dagelijks alleen 1 capsule na het eten
Zeer sterk Haaruitval: men neemt tijdens de eerste 4 weken dagelijks 's morgens en 's avonds na het eten 2 capsules in. Daarna is het gebruik zoals bij normale haaruitval.
Haaruitval vermijden: men neemt om de dag na het eten 1 capsule in.

EN NU KOMT HET......!:
Avtar Haarcapsules zijn voor die gebruikers die lijden aan haaruitval en die geen tijd hebben voor uitwendige behandeling.
Prijs: EUR 39,95


Hahaha....ze zeggen eerst dat stress dé hoofdoorzaak van haaruitval en kaalheid is. En vervolgens brengen ze een product op de markt voor mensen die (door die stress natuurlijk....) geen tijd hebben iets anders te ondernemen dan simpelweg een aantal pillen tot zich te nemen. Hahaha....gewèldig!

Is het niet veel logischer om de stress in je leven aan te pakken ipv een pilletje te slikken (waar je nog net de tijd voor kunt vinden...) ?

Chris.

Laatst gewijzigd door Chris; 4 januari 2003 om 14:28
Chris is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2003, 14:40   #2
Chris
HaarWeb lid
 
Chris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2001
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 291
Veel gestelde vragen....

http://www.hairpage.nl/Nederlands/Faq.html

Een selectie......



V: Ik denk dat ik door stress haaruitval krijg. Kunnen Avtar producten mij helpen?
A: Avtar Haarcapsules verminderen stress en versterken haarwortels. Daardoor wordt haaruitval gestopt.
A: Een pilletje wat stress vermindert? Als je denkt dat je door stress haaruitval krijgt...verminder dan je stress!

V: Ik ben 25 jaar, eet en leef gezond maar begin kaal te worden. Kunnen Avtar producten mijn kaalheid stoppen?
A: U eet en leeft gezond maar uw lichaam neemt de benodigde voedingsstoffen uit het voedsel niet op die voor gezonde haargroei nodig zijn. Avtar producten voeden de haarwortels en versterken de functie van maag, darm en lever. Dus versterkt men de functie van zijn lichaam om, op natuurlijke wijze, de benodigde voedingstoffen uit het dagelijkse voedsel op te nemen.
V: Sinds wanneer is een slechte opname van voedingsstoffen een oorzaak van haaruitval? Blijkbaar leeft en eet de vraagsteller 'gezond'.... knap dat er dan beweert wordt dat hij/zij een probleem heeft met de opname van voedingsstoffen...

V: Ik lijd aan sterke haaruitval. Mijn vader was reeds kaal toen hij zo oud was als ik. Kunnen Avtar producten de erfelijke kaalheid tegengaan?
A: U hebt sterke en zwakke functies in uw lichaam geërfd en daardoor krijgen uw haarwortels niet voldoende voeding. Avtar producten zullen uw haarwortels sterker maken en uw haaruitval en erfelijke kaalheid tegengaan.
V: Voeding? Ik dacht dat haarverlies veel te maken had met DHT. Hormonen dus ipv voeding. Knap dat een pilletje het gehele DHT-proces omzeilt en via voeding ons geneest van de erfelijke factor.....


V: Ik heb al geruime tijd last van dun haar, haaruitval en kaalheid. Kunnen Avtar producten mij helpen om mijn haar terug te krijgen?
A: Door het gebruik van "Avtar Totaal Oplossing" bestaande uit Avtar Haarcapsules, HairOil, het Haarwater van Kruidenpoeder en Shampoo krijgt u de oorspronkelijke haren terug mits u deze producten dagelijks gebruikt.
V: Kijk....en dat is nu precies wat ik persoonlijk tegen dit soort middeltjes heb. Je moet ze dagelijks gebruiken en blijven gebruiken....anders verval je weer terug in je oorspronkelijke situatie. Daarbij is het ONMOGELIJK dat een middeltje ervoor zou kunnen zorgen dat je al je oorspronkelijke haren weer terug zal krijgen.

V: Ik heb sterke haaruitval door het gevolg van innemen van sterke medicijnen. Welk Avtar product kan ik gebruiken?
A: In uw geval kunt u het beste Avtar HairOil, het Haarwater van Avtar Kruidenpoeder en Avtar Shampoo gebruiken.
A: Of maybe wachten tot je van die medicijnen af bent....



Chris.

Laatst gewijzigd door Chris; 4 januari 2003 om 19:55
Chris is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2003, 15:14   #3
Chris
HaarWeb lid
 
Chris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2001
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 291
Fotoooootjes.

Wat ik ook altijd zo mooi vind aan die commerciële product-advertenties zijn de voor-na fotoooootjes. Zie hieronder.

Ik vraag me altijd af:

1. Zijn de foto's echt? (maw: niet gemanipuleerd)
2. Zoja...hoe lang heeft zo'n persoon het product dan gebruikt...maw: op welk tijdstip is de na-foto gemaakt?
3. In dit geval: welk product precies hebben die mannen gebruikt? Dat avtar wordt in verschillende vormen aangeboden nl.
4. Wie heeft die foto's gemaakt en wie heeft de testen uitgevoerd? Een onafhankelijk instituut of de leverancier zèlf? (antwoord: de laatste....)
5. En als afsluiting.... als je die fotos bekijkt, dan is het uiteindelijke resultaat toch helemaal niet om te juichen? Die mannen hebben er een paar haartjes bij....ze zijn nog steeds erg kalend. En daarbij moeten ze hun hele leven lang elke dag de Avtar producten blijven gebruiken........

Just my thoughts,
Chris.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg voor_na_avtar.jpg‎ (11,1 KB, 229x gelezen)
Chris is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.