Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 februari 2006, 18:58   #46
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Nou ja Zappa, he dan niet. Als je een mannelijke kamaraad zoekt gaat dat wel makkelijk in de heteroscene. Je moet er niet van uitgaan dat ze je dan in de bips willen nemen of orale seks met je willen. Dus afgezien van dat kan je veel berijken in de heteroscene. Verder kan ik me niet zo goed in je inbeelden. Ga gewoon op datingssites hangen. "Man met weelderige haarbos zoekt liefde en een kamaraad met eveneens een weelderige haarbos. Houdt van knuffelromantiek en niet van leer. In voor lange wandelingen op het strand bij een ondergaande zon." Nou ik kan me niet voorstellen dat alle homo's van jou leeftijd kaalgeschoren bonkige leernichten zijn die elkaar willen aftrekken in een blokhut (Om maar even Hansje Teeuwen te citeren! ). Verder veel succes met je probleem. Ik hoop dat je snel de ideale man hebt gevonden om lekker Frank Zappa mee te luisteren.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline  
Oud 8 februari 2006, 01:35   #47
FZappa
HaarWeb lid
 
FZappa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2006
Berichten: 17
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
AAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!! Je zegt gewoon weer precies hetzelfde!!! Hebben we in onze vorige posts tegen een muur gepraat??????????????
Nee je praat niet tegen een muur, en ik zal eens in de zomer proberen weer naar de Rdw.str. Arc of zo te gaan, dan staat iedereen gezellig buiten, en kan ik zo wegrennen als ik raar aangekeken wordt.
Maar het lijkt of je de feiten van die 99% in de Warmoestr. niet erkent.


AnthonieH zei;
Ik begrijp het ook niet zo, ik proef bij fZappa veel meer een probleem met leeftijd.

Ik moet overigens bekennen dat ik persoonlijk echt lang haar bij oudere mannen ook niet bijzonder aantrekkelijk vind. Het is niet puur een kwestie van smaak. Ik heb dan (waarschijnlijk geheel onterecht) het beeld van mannen die zijn blijven hangen aan een kapsel uit hun jongere jaren. Mannen waarschijnlijk ook die zichzelf veel jonger voelen dan ze daadwerkelijk zijn en die daarom geen verwantschap voelen met leeftijdsgenoten maar die tegelijkertijd 'te oud' worden bevonden door de jongere mensen waar ze zichzelf bij vinden passen. Altijd gedoemd om tussen wal en schip te vallen dus.

Ik hoop dat ik een totaal verkeerd beeld heb, fZappa


Ik weer "Fzappa";

Daar zit wel wat in, AnthonieH... daarom hoop ik ook zo iemand te ontmoeten, die met dezelfde redenen zijn langere haren draagt, zoals ik veel zie bij heteromannen op straat enz.....
Daar voel ik me dan wel bij thuis, ook al is hij van mijn leeftijd, kan je gezellig mee praten en vrijen, dus het hoeft niet persé een jongere te zijn.
Dan geeft het toch niet dat zo iemand jaren 70 uitziet? het is dan een man die uit de goede tijd en het goede hout gesneden is, toen er nog liefde bestond en zich niet heeft laten indoctrineren door de coole maatschappij en dat merk je gewoon aan zo'n persoon.
En dan voelen we samen jonger, dus passen dan perfect bij elkaar, toch?
Soms kom ik zo iemand tegen, eens in de zoveel jaar, maar helaas meestal bezet.
Waarom zie ik op straat wel veel van die mannen en niet in de homoscene? dat blijft toch een niet te ontkennen feit?

En als reaktie op "Guoy".....
Ik verwacht van een evetuwele hetero kamaraad helemaal niet dat ik er van uitgaat dat ze je dan in de bips willen nemen of orale seks met je willen, dat wil ik niet eens (en daar hou ik zoizo al niet van ook niet bij een homoman), wel wil ik dat we elkaar een lekere knuffel kunnen geven, zonder dat hij bang is voor homo aangezien te worden.
Die angst van hetero's is de reden dat mannen nooit warmbloedig met elkaar omgaan en daar heeft de homo-emancipatie wel weer schuld aan, daar het beestje nu een naam heeft en dus alle te intieme spontaniteit tussen mannen, nu meteen uitglegd worden als homogedrag, dus dan maar hard en gevoelloos cool met elkaar omgaan, zodat het niet "verdacht" is.
De voetballers mogen elkaar ook al niet meer bespringen, na een doelpunt, omdat het "onmannelijk gedrag" zou zijn.
Wat leven we toch weer in een victoriaanse tijd ! niks mag meer.
Of is dat ook zo weer een vooroordeel, van mij over heteromannen?
Zij voelen zich toch gauw aangetast in hun "macho" zijn?

Zo voel ik me altijd tussen "de wal en het schip".

Tja eigenlijk moet in deze topic bij het onderwerp gehouden worden, maar wil toch wel doorpraten over het ondewerp van mannelijke verhoudingen, hetero/homo enz... op homoforum komen alleen maar echte homo's die een eenzijdige mening hebben, en zo'n afwijkend persoon van de scene, als ik niet begrijpen, ik voel me namelijk niet thuis bij de echte homoscene en het bijbehorende gedrag, voel me kwa uiterlijk gedrag meer verwant met de hetero, maar mis daar weer de intieme warmte.
Is er ergens een he/bi-forum, waar je met hetero's of Bi's over deze onderwerpen kan praten?
Dan hoef ik jullie niet meer lastig te vallen.
__________________
Op mijn oudere leeftijd, nog steeds vol lang haar

Laatst gewijzigd door FZappa; 8 februari 2006 om 01:58 Reden: Toevoeging van tekst
FZappa is offline  
Oud 9 februari 2006, 00:21   #48
omerta62
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2005
Berichten: 76
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FZappa
Nee je praat niet tegen een muur, en ik zal eens in de zomer proberen weer naar de Rdw.str. Arc of zo te gaan, dan staat iedereen gezellig buiten, en kan ik zo wegrennen als ik raar aangekeken wordt.
Maar het lijkt of je de feiten van die 99% in de Warmoestr. niet erkent.


AnthonieH zei;
Ik begrijp het ook niet zo, ik proef bij fZappa veel meer een probleem met leeftijd.

Ik moet overigens bekennen dat ik persoonlijk echt lang haar bij oudere mannen ook niet bijzonder aantrekkelijk vind. Het is niet puur een kwestie van smaak. Ik heb dan (waarschijnlijk geheel onterecht) het beeld van mannen die zijn blijven hangen aan een kapsel uit hun jongere jaren. Mannen waarschijnlijk ook die zichzelf veel jonger voelen dan ze daadwerkelijk zijn en die daarom geen verwantschap voelen met leeftijdsgenoten maar die tegelijkertijd 'te oud' worden bevonden door de jongere mensen waar ze zichzelf bij vinden passen. Altijd gedoemd om tussen wal en schip te vallen dus.

Ik hoop dat ik een totaal verkeerd beeld heb, fZappa


Ik weer "Fzappa";

Daar zit wel wat in, AnthonieH... daarom hoop ik ook zo iemand te ontmoeten, die met dezelfde redenen zijn langere haren draagt, zoals ik veel zie bij heteromannen op straat enz.....
Daar voel ik me dan wel bij thuis, ook al is hij van mijn leeftijd, kan je gezellig mee praten en vrijen, dus het hoeft niet persé een jongere te zijn.
Dan geeft het toch niet dat zo iemand jaren 70 uitziet? het is dan een man die uit de goede tijd en het goede hout gesneden is, toen er nog liefde bestond en zich niet heeft laten indoctrineren door de coole maatschappij en dat merk je gewoon aan zo'n persoon.
En dan voelen we samen jonger, dus passen dan perfect bij elkaar, toch?
Soms kom ik zo iemand tegen, eens in de zoveel jaar, maar helaas meestal bezet.
Waarom zie ik op straat wel veel van die mannen en niet in de homoscene? dat blijft toch een niet te ontkennen feit?

En als reaktie op "Guoy".....
Ik verwacht van een evetuwele hetero kamaraad helemaal niet dat ik er van uitgaat dat ze je dan in de bips willen nemen of orale seks met je willen, dat wil ik niet eens (en daar hou ik zoizo al niet van ook niet bij een homoman), wel wil ik dat we elkaar een lekere knuffel kunnen geven, zonder dat hij bang is voor homo aangezien te worden.
Die angst van hetero's is de reden dat mannen nooit warmbloedig met elkaar omgaan en daar heeft de homo-emancipatie wel weer schuld aan, daar het beestje nu een naam heeft en dus alle te intieme spontaniteit tussen mannen, nu meteen uitglegd worden als homogedrag, dus dan maar hard en gevoelloos cool met elkaar omgaan, zodat het niet "verdacht" is.
De voetballers mogen elkaar ook al niet meer bespringen, na een doelpunt, omdat het "onmannelijk gedrag" zou zijn.
Wat leven we toch weer in een victoriaanse tijd ! niks mag meer.
Of is dat ook zo weer een vooroordeel, van mij over heteromannen?
Zij voelen zich toch gauw aangetast in hun "macho" zijn?

Zo voel ik me altijd tussen "de wal en het schip".

Tja eigenlijk moet in deze topic bij het onderwerp gehouden worden, maar wil toch wel doorpraten over het ondewerp van mannelijke verhoudingen, hetero/homo enz... op homoforum komen alleen maar echte homo's die een eenzijdige mening hebben, en zo'n afwijkend persoon van de scene, als ik niet begrijpen, ik voel me namelijk niet thuis bij de echte homoscene en het bijbehorende gedrag, voel me kwa uiterlijk gedrag meer verwant met de hetero, maar mis daar weer de intieme warmte.
Is er ergens een he/bi-forum, waar je met hetero's of Bi's over deze onderwerpen kan praten?
Dan hoef ik jullie niet meer lastig te vallen.
Zap,luister...
Jij bent werkelijk op een ongelooflijke manier de weg kwijt.
Je definitie's van het homo zijn in combinatie met onavolgbare understatements over kort-lang haar-geschoren-helemaal kaal-wel oke maar toch weer niet-mooi lang haar mooi - leuk maar toch weer niet-mannen -heteroos-leuk maar niet te krijgen-zelf mooie bos maar wil eigelijk kaal -maar dan wel met stekels die weer lang groeien zodat ik mij kan aanpassen-en wil eigenlijk mijn haar niet afknippen om een avond te barebacken-maar ben wel horny-dus zou ik niet weten of ik dan ook wel eigenlijkhomo ben-dus......zijn niet te volgen.
Zap..ik heb voor jou de oplossing: een shemale met een enorme penis en een pruik!!

Gegroet
Omerta
omerta62 is offline  
Oud 9 februari 2006, 00:33   #49
vin001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 februari 2006
Berichten: 4
Thumbs up

Hallo,

Was zo aan het google over kale mannen, waarbij ik in deze topic vloog.

De treat starter geeft mij een bekend verhaal. Ikzelf wil ook mijn koppie kaal scheren. omdat ik het kaal worden steetst erger wordt.

Het begon bij mij al op vroege leeftijd en hiervoor heb ik middeltjes gehad wat ongeveer 5 jaar de haaruitval opschroeft,. anders was ik echt in 1half jaar kaal geweest. en dat op je 18de :S Jullie weten precies hoe dat voelt.

Ik heb zelfs een haartransplantatie gehad, wat er 2 jaar echt leuk uitzag, je ziet je haargrens echt weer opkomen wat een erg goed gevoel geeft..

Maarja de tijd tikt en je wordt heel langzaam kaler. Nu ben ik op een stadium nog 1 haartransplantatie te doen of alles eraf en die zorgen opzei zetten. Want die zijn er. DUH!



De haaroperatie viel opzich wel mee, maar als ik er aan terug denkt geef het mij niet echt een goed gevoel, om nog 1 te nemen, de tijd die tikt waardoor je met je problemen steeds beter kunt omgaat…. dus

Net nog naar de kapper geweest, is nu wat korter steekeltjes maar denk dat ik voor de zomer alles eraf haalt en lkkr mijn koppie door de zon laat bakkie, een bruin hoofd ziet er ook leuk uit.
vin001 is offline  
Oud 9 februari 2006, 01:03   #50
FZappa
HaarWeb lid
 
FZappa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2006
Berichten: 17
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omerta62
Zap,luister...
Jij bent werkelijk op een ongelooflijke manier de weg kwijt.
Je definitie's van het homo zijn in combinatie met onavolgbare understatements over kort-lang haar-geschoren-helemaal kaal-wel oke maar toch weer niet-mooi lang haar mooi - leuk maar toch weer niet-mannen -heteroos-leuk maar niet te krijgen-zelf mooie bos maar wil eigelijk kaal -maar dan wel met stekels die weer lang groeien zodat ik mij kan aanpassen-en wil eigenlijk mijn haar niet afknippen om een avond te barebacken-maar ben wel horny-dus zou ik niet weten of ik dan ook wel eigenlijkhomo ben-dus......zijn niet te volgen.
Zap..ik heb voor jou de oplossing: een shemale met een enorme penis en een pruik!!

Gegroet
Omerta
Oftewel een Travo, of hoe noem je zo'n tweezijdig persoon, "hemafrodiet"?
Zo iemand heeft echt alles er op en er aan zitten, ideaal gewoon.
Maar dat kom je ook niet zomaar tegen, hoor.

Ik weet eigenlijk presies wat ik wil, maar dat is er niet in de homoscene en zie dat wel bij de hetero gemeenschap, maar daar mag ik niets.
Dus bij bijde groepen is het onmogelijk, om dat te vinden wat ik zoek.

Het blijft me dwars zitten, waarom bij de homoscene niet de types zitten, die je wel bij de hetero gemeenschap ziet.
Kan je zien dat de homoscene zich duidelijk een andere stijl aangemeten heeft en dat is nou net de stijl wat mij niet aantrekt.
Als die (haar/levens)stijlkeuze nou net andersom was, zoals vroeger, had ik niks te klagen.
__________________
Op mijn oudere leeftijd, nog steeds vol lang haar
FZappa is offline  
Oud 9 februari 2006, 09:11   #51
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Goed ik ga deze thread sluiten omdat het weinig meer te maken heeft met het onderwerp. Verdere discussies over je hoofd kaalscheren kunnen hier gevoerd worden:

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=3841

Als er nog behoefte is aan de discussie over homoseksualiteit kan er een discussie worden geopend in Van alles en nog wat...

Tiuri
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Borsthaar scheren - Hoe? en verergert hierdoor de groei? wegermee Overige (haar)discussies - Algemeen 34 1 november 2009 11:58
Kale bejaarde? Worteltje TTM - Algemeen 1 26 augustus 2005 09:26
Kale plek vanaf geboorte jwafro Overige (haar)discussies - Algemeen 0 31 mei 2005 20:14
Zelf rug scheren (of met ontharingscreme ontharen). Iemand tips? notsosmooth Hirsutisme - Algemeen 0 23 februari 2004 15:09
Artikel: De kale waarheid Webmaster Mededelingen 0 30 juni 2003 13:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.