Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 januari 2019, 23:48   #106
Alkh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2017
Berichten: 69
Geslacht:
Acell PRP Procapil Minoxidil Haargroei

Wat ik bij mij zie is dat sommige haren wel vroeg uitgekomen zijn uit de grafts, dit zijn dan ook vaak dikke haren met vaak 2 a 3 haren.

Meeste haarzakjes met 1 a 2 haren blijven zwak en hebben bij mij geen goede invloed van Acell en PRP anders waren ze er al dik bij.
Aan de zijnkanten zijn de meeste van een dit type haarzakjes al die tijd niet verdwenen maar vaak verzwakt. Procapil heeft bij mij niet geholpen met verdikken van dit haarzakjes.

Ik heb zijkante 7/9 maanden lang gesmeerd met minoxidil en procapil maar het heeft niet geholpen.

Ik vraag mij af waarom ze bij mij geen Acell prp hebben gebruikt aan de zijkanten van mijn hoofd voor betere haargoei en sneller donor herstel met zwakkere haartjes.

Acell PRP heeft bij mij niet gezorgd voor het dikker terug laten groeien van haarzakjes uit de grafts en al helemaal niet van bestaande haren die dunner van omvang zijn anders had ik nu na 11 maanden een goed bos haar.

Wat ik lees is dat Acell niet wetenschappelijk bewezen is als haargroei middel en niet FDA goedgekeurd is als haargroei middel . klopt dit ?

Laatst gewijzigd door Alkh; 29 januari 2019 om 00:09
Alkh is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2019, 00:15   #107
Alkh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2017
Berichten: 69
Geslacht:
Update maand 12 HT Esteworld

Donor ziet er nog steeds te verschrikkelijk uit na de behandeling en zal dan denk ik ook niet voldoende uitzichzelf gaan herstellen van shockloss zoals het de bedoeling is na een normaal/gewenste HT behandeling en denk ik dat dit meer aangedaan onnodige lidteken vorming is. Voorop en bij de inhammen is goede dichtheid nog niet gehaald/aangegroeid. Nog paar maanden tegaan tot 14e maand.

Laatst gewijzigd door Alkh; 15 maart 2019 om 00:19
Alkh is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2019, 01:04   #108
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
ACELL/BRP is naar mijn mening pure marketing om zich te kunnen onderscheiden van de concurrent, aangezien alle haartransplantatie klinieken min of meer hetzelfde product aanbieden en op die manier proberen klinieken zich toch te onderscheiden van de concurrentie en vooral ook flink aan te verdienen.

Als ACELL echt werkt dan zou iedereen die nu nog jong is en een volle haardos heeft meteen daarmee beginnen en was kaalheid voor de volgende generatie allang opgelost zijn.

Het feit is dat niemand behalve degenen die dat verkopen erover praat! Als ACELL maar enigszins iets deed voor je haren dan was heel de wereld aan de ACELL.

Hopelijk zal in de laatste maanden alles goed komen. Veel succes.

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 15 maart 2019 om 01:14
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2019, 14:33   #109
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
acell wordt toch vrij veel toegepast, vooral bij Amerikaanse klinieken, niet alleen bij Esteworld. Deze klinieken zijn niet de minste als ik het zo zie!

Volgens mij iets contractueels dat Esteworld het alleen mag doen in Europa.


https://www.google.nl/search?q=acell...w=1920&bih=969

https://www.google.nl/search?q=acell...&bih=969&dpr=1
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2019, 15:41   #110
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Ik zou toch is een keer meerdere foto's willen zien van gewone mensen die alleen Acell hebben gebruikt en dus geen haartransplantatie erbij hebben genomen of iets anders,
Alleen dan kan men echt oordelen.
Die reclame foto's vertrouw ik absoluut voor geen meter, en de foto's op de website van Esteworld al helemaal niet........

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 15 maart 2019 om 15:51
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2019, 17:04   #111
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
Volgens mij iets contractueels dat Esteworld het alleen mag doen in Europa.
als accell iets deed zou de licentiehouder natuurlijk nooit een exclusief recht voor een heel continent aan één partij hebben gegund.
minten is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2019, 21:06   #112
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
acell wordt toch vrij veel toegepast, vooral bij Amerikaanse klinieken, niet alleen bij Esteworld. Deze klinieken zijn niet de minste als ik het zo zie!

Volgens mij iets contractueels dat Esteworld het alleen mag doen in Europa.


https://www.google.nl/search?q=acell...w=1920&bih=969

https://www.google.nl/search?q=acell...&bih=969&dpr=1
Dit wordt vaak aangegeven, maar klopt het nou dat de Jong Hidde is van Esteworld?
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2019, 23:53   #113
Alkh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2017
Berichten: 69
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
acell wordt toch vrij veel toegepast, vooral bij Amerikaanse klinieken, niet alleen bij Esteworld. Deze klinieken zijn niet de minste als ik het zo zie!

Volgens mij iets contractueels dat Esteworld het alleen mag doen in Europa.


https://www.google.nl/search?q=acell...w=1920&bih=969

https://www.google.nl/search?q=acell...&bih=969&dpr=1

Bij mij is Acell toegepast en bij mij heeft Acell niks terug gedaan zoals sneller herstellen van mijn hoofdhuid na een HT na het plaatsen van de grafts of weer terug dikker maken van dunne haartjes.

De meeste zien eigenlijk een resultaat van de haarzakjes na aanhoudend gebruik van Minoxidil of Finasteride.


Wat heb ij eigenlijk als behandeling gehad voor je hoofdhaar ?

Laatst gewijzigd door Alkh; 17 maart 2019 om 00:48
Alkh is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2019, 00:38   #114
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Ik heb nog nooit iemand gezien die alleen Acell heeft gebruikt en daar resultaat van heeft gekregen, meestal gaat Acell gepaard met een haartransplantatie of Finasteride en Minoxidil waardoor Acell meelift op het succes van deze middelen.
Het is een slimme trucje om tussendoor meer winst te genereren en uiteindelijk betaal je in Turkije waar het arbeidsloon vele malen lager is dan in Nederland toch de hoofdprijs en zonder dat je het door hebt!!
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2019, 10:09   #115
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 Bekijk bericht
Dit wordt vaak aangegeven, maar klopt het nou dat de Jong Hidde is van Esteworld?
Dat wordt hier vaak gezegd om mijn mening naar beneden te halen.

Ik geef alleen aan dat wat Issilias zegt niet waar is als hij zegt dat esteworld de acell heeft verzonnen om extra geld te verdienen en dat het niks doet. Dat geldt dan ook voor al die vooraanstaande Amerikaanse klinieken die de acell uitvoeren.

Daarom geef ik de feitelijke links erbij, waarbij je bij andere klinieken uit komt die het uitvoeren. Je kan hier anders wel van alles zonder onderbouwing roepen.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2019, 12:53   #116
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
acell wordt toch vrij veel toegepast, vooral bij Amerikaanse klinieken, niet alleen bij Esteworld. Deze klinieken zijn niet de minste als ik het zo zie!

Volgens mij iets contractueels dat Esteworld het alleen mag doen in Europa.


https://www.google.nl/search?q=acell...w=1920&bih=969

https://www.google.nl/search?q=acell...&bih=969&dpr=1
Allerlei privé klinieken / cosmetisch artsen in Nederland gebruiken PRP met toegevoegde componenten voor diverse doeleinden. Er is geen evidence voor deze behandelingen, maar toch wordt het breed en frequent ingezet om geld te verdienen. Het toepassen van ACELL door vooraanstaande artsen / instituten zie ik niet als een argument die de effectiviteit onderbouwd. ACELL is een veilig middel, en is om die reden FDA approved. Effectiviteit is nooit aangetoond. Maar als er ergens geld mee te verdienen is dan maken mensen hier graag gebruik van. Zonder goed onderbouwde en gerandomiseerde studies moet je dit soort behandelingen niet aanmoedigen als kliniek. Wanhopige cliënten opzoek naar oplossingen mag je niet bespelen met mooie ongegronde praatjes. Dan is je integriteit als behandelaar ver te zoeken.

Groet,
Nicolaas.
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2019, 16:02   #117
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolaasdk Bekijk bericht
Allerlei privé klinieken / cosmetisch artsen in Nederland gebruiken PRP met toegevoegde componenten voor diverse doeleinden. Er is geen evidence voor deze behandelingen, maar toch wordt het breed en frequent ingezet om geld te verdienen. Het toepassen van ACELL door vooraanstaande artsen / instituten zie ik niet als een argument die de effectiviteit onderbouwd. ACELL is een veilig middel, en is om die reden FDA approved. Effectiviteit is nooit aangetoond. Maar als er ergens geld mee te verdienen is dan maken mensen hier graag gebruik van. Zonder goed onderbouwde en gerandomiseerde studies moet je dit soort behandelingen niet aanmoedigen als kliniek. Wanhopige cliënten opzoek naar oplossingen mag je niet bespelen met mooie ongegronde praatjes. Dan is je integriteit als behandelaar ver te zoeken.

Groet,
Nicolaas.
Gedeeltelijk mee eens, het schept toch een draag vlak als vooraanstaande instituten de betreffende behandeling ook toepassen. Het punt was om aan te geven dat het niet zoals beweerd werd ALLEEN door esteworld wordt gedaan. Mensen zijn inderdaad kwetsbaar en daar moet voorzichtig om mee worden gegaan. Ik kan alleen maar voor mezelf spreken,maar heb het wel zelf ondergaan, ik heb de acell gedaan, en ik ben heel erg blij met het resultaat ervan. Maar ik zal verder dit topic overlaten aan topicstarter, wil zijn topic niet hijacken :-)

Laatst gewijzigd door DeJong; 16 maart 2019 om 16:06
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2019, 16:06   #118
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
Gedeeltelijk mee eens, het schept toch een draag vlak als vooraanstaande instituten de betreffende behandeling ook toepassen. Het ging mij ook meer om aan te geven dat het niet zoals beweerd is ALLEEN door esteworld wordt gedaan. Mensen zijn inderdaad kwetsbaar en daar moet voorzichtig om mee worden gegaan. Ik kan alleen maar voor mezelf spreken,maar heb het wel zelf ondergaan, ik heb de acell gedaan, en ik ben heel erg blij met het resultaat ervan. Maar ik zal verder dit topic overlaten aan topicstarter, wil zijn topic niet hijacken :-)
Heb je daarnaast ook iets anders gedaan of alleen Acell?
Hairgroww is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2019, 22:46   #119
Alkh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2017
Berichten: 69
Geslacht:
Ik volg liever een advies of een mening van een profiel hier op het haarweb die zelf ook een discussie heeft gestart en zijn verhaal heeft gedeeld met bijlagen/foto's van zijn ondergaande behandeling zoals een HT of na gebruik van een duidelijk bekend bewezen haargroei middel en hierbij eigen ervaring heeft na gebruik ervan.

Van alle andere profielen die hier bijna dagelijks op het haarweb zitten en onzin aanmoedigen, dat snap ik niet.
Alkh is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2019, 10:26   #120
Dikke vacht
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 maart 2016
Berichten: 10
Geslacht:
Thumbs up Finasteride, Nicolaasdk

Nicolaasdk,

Wat mij opvalt aan uw schrijven is dat u bijvoorbeeld Acell afwijst en Finasteride toejuicht. Behalve dat Finasteride de werking van testosteron op de prostaat en op de haarzakjes in de huid verminderd is er een hoop nadeel te benoemen van dit middel.
Denk hierbij aanpijnlijke en gezwollen borsten, borstvergroting, borstkanker en onvruchtbaarheid bij mannen en pijnlijke zaadballen.
Depressieve stemming en hartkloppingen.
Leveraandoeningen.

Zo gaat deze lijst nog even door, zeker niet voor iedereen, maar vroeg of laat zul je de nadelen van een dergelijke therapie gaan ondervinden. Heeft u dan niet liever een mogelijk placeboefect of zoals u het noemt, ordinaire geldklopperij, dan het willens en wetens creeeren van en chronische aandoening? Deze effecten zijn namelijk wel aangetoont.

U geeft werkelijk iedereen het advies aan het medicijnen te gaan, lees uw eigen zaakjes eens terug en u zult verbaasd staan hoe vaak u het middel Finasteride aanraad. Ook ik heb mij verdiept in zaken als deze, het terug lezen van uw reacties komen narcistisch over, een soort monopolistische schrijfstijl. Ik denk dat u met uw scherpe pen best ontzag creeert maar gebruik dat dan ter ondersteuning en niet om mensen verder de problemen in te helpen.

Net zo goed dat eenTurkse clinic er in uw beleving onterecht een verdienmodel van Acell maakt , gebruikt u deze zelfde methodiek om deze zelfde kwetsbare groep aan de finasteride te krijgen, zonder ook maar één maal de vreseijke nadelen te benoemen. (Geen haar beter zou ik zeggen) Misschien zelfs wel een tandje erger!

Laatst gewijzigd door Dikke vacht; 20 maart 2019 om 10:31
Dikke vacht is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.