Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 augustus 2008, 20:24   #1
qwick
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2008
Locatie: Geel, Belgium
Berichten: 14
Micro lines van Hairdreams

Hey

Ik ben hier nog nieuw, maar ik heb een paar dagen geleden iets gevonden dat me wel interessant lijkt, maar ik vind bijna geen reacties (of dat goed is weet ik niet zo...)...

Daarom heeft iemand van jullie al gehoord/ervaring met Micro lines van Hairdreams?

Dit is een link:
http://www.hairdreams.com/thinning_hair

Alle reacties zijn welkom
Dankjewel!
qwick is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2008, 22:15   #2
Deetje
HaarWeb lid
 
Deetje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2005
Berichten: 147
Zijn volgens mij gewoon extensions, de strengen haar worden in ieder geval aan het bestaande haar vastgemaakt en ik denk dat als je al last heb van extreme haaruitval dit iets is wat je zeker niet moet doen.

Ze melden bij de tekst dun haar het volgende:
Wanneer u aan dun haar of haaruitval op het bovenhoofd lijdt, is het Hairdreams microlines systeem voor u precies het juiste. Een microfijn haarnet met strengen van echt haar wordt voorzichtig met het eigen haar verbonden. Het resultaat: vol, natuurlijk uitziend haar. De haren kunnen probleemloos zoals het eigen haar bij sport, zwemmen enz. gedragen worden.

__________________
Dec. 2004 Zinksulfaat (ivm extr. disbalans) samen met Minoxil 5%. Geen resultaat.
Juli 2005 t/m Okt. 2005 Spironolacton Dumex (werd hier dizzy van) geen resultaat gestopt in okt. ivm heftige bloedingen.
13-12-05 Diana 35 en Androcur 14x10mg.
11-09-06 Diana 35 en Androcur 10 mg GESTOPT, nog steeds extreme haaruitval. Haar is dun, uitval het ergst achterop hoofd.
6-2-07 bezoek dr. Munte in Rotterdam. Bloed oké FSH=5, LH=3 en Testos = 1.1.
6-2-07 Proscar 1 mg p/d.
1-11-07 Fina 2,5 mg p/d i.o.m. Dermatoloog, 1 mg doet niets.
4-2-08 Nagels veranderen, in ene rechte nagels.
Juli 2008 drama met mijn haar, NIETS WERKT!
Maart 2009 haar groeit! Oude en nieuwe haar, korte plukken worden langer!!! Uitval sterk verminderd.
Dec. 2012 Femoston 1/10 en Calcium D ivm extreme overgangsklachten en Osteopenie.
Jan. 2013 nog steeds 2,5 Finasteride per dag. Haar is al een tijdje constant.
Okt. 2015, haar is constant. Dec. 2016 nog steeds constant. Juli 2020 nog steeds constant!
Deetje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2008, 01:13   #3
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ja sorry Qwick, ik ben het volledig eens met Deetje. Dit is absoluut geen goed idee voor mensen met alopecia androgenetica.

Welk anticonceptiemiddel je nu gebruikt, is van belang, omdat daar vaak androgene stoffen in zitten en die kun je niet gebruiken; dan zou je dus een ander anticonceptiemiddel moeten nemen, zoals de Diane35.
En verder kun je minoxidil-lotion op je hoofd gaan druppelen. Over deze middelen is al veel geschreven in andere topics op dit forum, dus gebruik de Zoekfuncties maar even.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2008, 07:53   #4
qwick
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2008
Locatie: Geel, Belgium
Berichten: 14
Ja maar dat is het hem nu net.. Ik heb geen uitval.. Ik heb gewoon zo'n dun en weinig haar...
Ik vraag me alleen af of het je hoofdhuid volledig bedekt en wat andere voor- en nadelen zijn..

En qua anticonceptie, ik heb een staafje en ben hier HEEL tevreden van en weiger andere dingen te pakken.. Ik wil niet mijn hele leven de diane pil pakken... Ik verafschuw dat ding :p
qwick is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2008, 14:48   #5
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Qwick,

Androgenetische alopecia gaat vaak heel sluipend zonder merkbare haaruitval. De hoofdhuid wordt dan langzaam maar zeker steeds beter zichtbaar tussen de haren(je krijgt een bredere scheiding) en de haren worden steeds dunner.

Maar als jij per sé extensions wilt laten zetten, dan wens ik je veel succes.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2009, 14:51   #6
qwick
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2008
Locatie: Geel, Belgium
Berichten: 14
Sinds september vorig jaar heb ik de microlines van hairdreams en ik ben SUPER tevreden.. Het zijn geen extensions, helemaal niet! Het is een haarnetje dat normaal via een ring aan je haar bevestigd wordt, maar de kapper waar ik ga heeft een betere oplossing gevonden..
Omdat het met die ring nogal snel los komt te zitten, heeft ze er niks beter opgevonden dan onder aan het netje klemmetjes te bevestigen..
Dit heeft oneindig veel voordelen.. Ik doe het zelf in en uit en kan mijn eigen haar verzorgen zoals het moet. Ik doe het ook uit om te slapen, niet dat dit nodig is, maar ik vind het zelf prettiger..
Voor ik deze oplossing vond, heb ik een paar maanden extensions gehad die mijn haar serieus beschadigd hebben, nu staat mijn hoofd terug vol kleine haartjes waar ik dus superblij mee ben..
Maar voor alle geïnteresseerden het is echt de moeite en een pak goedkoper dan maatwerk (dit is het enigste verschil met het maatwerk waar ik achter geinformeerd had) de prijs is maar de helft en je hebt ook geen "onderhoudskosten" meer..
Dit zijn de foto's:
vooraf (heb nog ergens duidelijker maar kan ze niet direct vinden)


en nadien..




De haar is gewoon stijl maar er zijn toen krullen ingezet met de krultang...
qwick is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2009, 16:17   #7
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Quick,
Zo te zien op de eerste foto, heb jij alopecia androgenetica of telogeen effluvium. Je hebt namelijk midvoor duidelijk een kalende plek.
Heb je je bloed laten onderzoeken op tekorten aan vitaminen of mineralen? Dat zou je eerst moeten doen om te achterhalen waar de haaruitval vandaan komt. Als de oorzaak AGA(alopecia androgenetica) is, kun je daarvoor minoxidil-lotion gaan gebruiken of de Diane35 gaan slikken.

Kun je trouwens een foto van dat haarwerkje plaatsen, zodat wij goed kunnen zien hoe dat er uit ziet en waar de klemmetjes zitten? Is het synthetisch haar? En wat kost zoiets?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2009, 19:33   #8
qwick
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2008
Locatie: Geel, Belgium
Berichten: 14
Ik zal binnenkort wel eens een foto maken van het haarwerkje.. Ik heb alopecia androgenetica, dat weet ik al via de dermatoloog die me een cosmetische oplossing aanraadde (met het vooruitzicht op kindjes in de toekomst en dat dat met die medicijnen toch niet gecombineerd kan worden en het tenslotte maar een tijdelijk effect heeft)..

Het is volledig echt haar en kan mee geverfd worden, meches ingezet worden,...
En de prijs was €1300..
Mijn kapster heeft nog iemand die het stukje ondertussen al 3 jaar heeft en het is nog steeds goed..

De foto kan nog wel een weekje of 2 duren sinds we over 2 dagen op wintersport vertrekken.. Er zitten 7 klemmetjes op, 5 langs de rand en nog 2 in het midden.. 't is een kwestie van gewoonte maar mij duurt het geen minuut 's morgens om het in te doen..
qwick is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2009, 20:15   #9
Deetje
HaarWeb lid
 
Deetje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2005
Berichten: 147
Ik ben ook wel héél erg nieuwsgierig naar meer foto's!

Ziet er goed uit!
__________________
Dec. 2004 Zinksulfaat (ivm extr. disbalans) samen met Minoxil 5%. Geen resultaat.
Juli 2005 t/m Okt. 2005 Spironolacton Dumex (werd hier dizzy van) geen resultaat gestopt in okt. ivm heftige bloedingen.
13-12-05 Diana 35 en Androcur 14x10mg.
11-09-06 Diana 35 en Androcur 10 mg GESTOPT, nog steeds extreme haaruitval. Haar is dun, uitval het ergst achterop hoofd.
6-2-07 bezoek dr. Munte in Rotterdam. Bloed oké FSH=5, LH=3 en Testos = 1.1.
6-2-07 Proscar 1 mg p/d.
1-11-07 Fina 2,5 mg p/d i.o.m. Dermatoloog, 1 mg doet niets.
4-2-08 Nagels veranderen, in ene rechte nagels.
Juli 2008 drama met mijn haar, NIETS WERKT!
Maart 2009 haar groeit! Oude en nieuwe haar, korte plukken worden langer!!! Uitval sterk verminderd.
Dec. 2012 Femoston 1/10 en Calcium D ivm extreme overgangsklachten en Osteopenie.
Jan. 2013 nog steeds 2,5 Finasteride per dag. Haar is al een tijdje constant.
Okt. 2015, haar is constant. Dec. 2016 nog steeds constant. Juli 2020 nog steeds constant!
Deetje is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2009, 21:05   #10
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ja, ik ben ook heel nieuwsgierig, want €1300 is wel schrikbarend veel geld en voor dat bedrag moet het ook virgin European zijn...
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2009, 21:14   #11
qwick
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2008
Locatie: Geel, Belgium
Berichten: 14
In vergelijking met de andere opties die ik bekeken had was dit toch echt wel voordelig hoor.. Het maatwerk (zelfde principe) kostte €2600 en elke 6 weken nog eens €60 onderhoud.. en dan ging het stukje maar 2 jaar mee..
er is momenteel 1 klemmetje kapot maar normaal heb ik morgen een nieuw in mijn bus, van zodra mijn vriend dat gemonteerd heeft , dan zal ik wel een foto nemen van het stukje op zich.. heb er nu wel afgelopen zaterdag mèches bij in laten zetten
qwick is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2009, 21:19   #12
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Qwick,
Dat zijn werkelijk schandalig hoge prijzen! Bovendien kun je een haarwerkje zelf wassen, krullen, verven etc., dus dat onderhoud hoef je helemaal niet door een ander te laten doen.


.

Laatst gewijzigd door Hanna; 20 januari 2009 om 21:22
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2009, 21:32   #13
qwick
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2008
Locatie: Geel, Belgium
Berichten: 14
LOL wel ik vond het best wel meevallen qua prijs vergelijkend met de andere opties.. Ach ja.. ik ben er superblij mee, ik krijg niks dan goeie commentaar van mensen die me kennen en de anderen zien het gewoon niet..
Enne ik was dit zelf ook hoor, maar ik ging voordien ook alle 6 weken langs de kapper en nu ga ik om de 8 weken.. maar dat is dan vooral voor mijn eigen haar, maar als ik daar weer eens iets anders mee wil tja dan moet mijn netje wel volgen eh
Ik had 1 keer extensions laten zetten en dat kostte me een goei €300 en na 3 maanden moesten die er weer uit.. dan is het rekensom snel gemaakt hoor.. €1300 en ik kan er jaren mee verder.. er zijn ergere dingen in het leven denk ik dan
qwick is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2009, 21:37   #14
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ach, Belgen zijn kennelijk rijker dan Nederlanders, denk ik dan.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2009, 21:44   #15
qwick
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2008
Locatie: Geel, Belgium
Berichten: 14
rijker daarom niet :p maar dan weet ik weer waarvoor te werken eh
mijn vriend een piano.. ik haar :p
qwick is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is iemand kapper en bekend met Haar en zo of micro ringen extensies moniek79 Haarwerken 1 9 maart 2009 20:21
hairdreams volume bak to basic Haarwerken 15 21 september 2004 18:44


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.