Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 oktober 2019, 12:23   #1
imJeff2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2019
Locatie: Maastricht
Berichten: 20
Geslacht:
Knoop doorgehakt! 4000 Grafts

Ik vlieg morgen naar Istanboel voor mijn HT behandeling. Vanaf donderdag begint het hele gedoe. Twee operaties: donderdag en vrijdag. Zondag vlieg ik weer terug. Zie mijn afbeeldingen!

Al heel lang was ik in contact met Cosmedica, sinds ongeveer maart. Dankzij de de resultaat van Skyman op haarweb, en andere resultaten op engelse forums heb ik de knoop doorgehakt.

Heb begrepen dat er wifi is in het hotel. Ik zal mijn ervaring blijven delen. Weet iemand misschien of het slim is om op maandag weer te gaan werken(administratief)?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg image2 (9).jpg‎ (142,5 KB, 858x gelezen)
Bestandstype: jpg image7.jpg‎ (143,1 KB, 696x gelezen)
Bestandstype: jpg image3 (6).jpg‎ (145,5 KB, 594x gelezen)
Bestandstype: jpg image6 (1).jpg‎ (137,4 KB, 468x gelezen)
imJeff2 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2019, 14:34   #2
YvesVG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2010
Berichten: 30
Beste,

ik zou ten allervroegste donderdag terug gaan werken eerlijk gezegd.
je slaapt best de eerste dagen op zo een kussentje wat ze verkopen voor in het vliegtuig zodat je in je slaap zeker geen grafts kapot zou maken eerste dagen. niet 100% prettig natuurlijk en het blijft een operatie.

ik heb zelf de eerste en de tweede keer 2 weken verlof genomen, dat is redelijk ruim, maar weet dat je pas na 7-9 dagen een beetje toonbaar bent
YvesVG is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2019, 02:36   #3
Skyman2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juni 2017
Berichten: 94
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imJeff2 Bekijk bericht
Ik vlieg morgen naar Istanboel voor mijn HT behandeling. Vanaf donderdag begint het hele gedoe. Twee operaties: donderdag en vrijdag. Zondag vlieg ik weer terug. Zie mijn afbeeldingen!

Al heel lang was ik in contact met Cosmedica, sinds ongeveer maart. Dankzij de de resultaat van Skyman op haarweb, en andere resultaten op engelse forums heb ik de knoop doorgehakt.

Heb begrepen dat er wifi is in het hotel. Ik zal mijn ervaring blijven delen. Weet iemand misschien of het slim is om op maandag weer te gaan werken(administratief)?
Ik zou even een week vrij nemen zodat je kan herstellen. Vooral de eerste tien dagen zinn belangrijk en zou ik lekker thuis in bed blijven. Ik ben tien dagen in istanbul gebleven. Je bent in goede handen. Burak is een toffe peer!

Doe hem de groeten van Mohammed?
Skyman2 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2019, 12:30   #4
M1ke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2019
Berichten: 9
Geslacht:
Ik ben benieuwd!
M1ke is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2019, 15:27   #5
Koops
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2019
Berichten: 38
Geslacht:
Je hebt een beetje dezelfde voorsituatie als ik, ik ben erg beniewd!

Succes!!
Koops is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2019, 11:12   #6
imJeff2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2019
Locatie: Maastricht
Berichten: 20
Geslacht:
Bedankt voor alle berichten! Thuis best, ben weer home eindelijk.

Ik heb van meerdere mensen begrepen dat ik liever thuis kan blijven aanstaande paar dagen. Tot donderdag heb ik vrij genomen dus.

Mijn ervaring: 9,5/10 Enorm goed! Ik heb de groetjes aan Burak gedaan, hij herinnerde je meteen met je naam! Toffe gozer!

Operatie duurde wel heeeeel lang, soms viel ik in slaap, maar werd ik wakker weer geschud omdat ik onbewust veel beweegde. Haha

Geen pijn tot nu toe, wel jeuk, vooral in mn nek. Ik probeer de fotos toe te voegen maar t lukt me eve niet. Hoe moet dat met die URL?
imJeff2 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2019, 14:24   #7
Skyman2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juni 2017
Berichten: 94
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imJeff2 Bekijk bericht
Bedankt voor alle berichten! Thuis best, ben weer home eindelijk.

Ik heb van meerdere mensen begrepen dat ik liever thuis kan blijven aanstaande paar dagen. Tot donderdag heb ik vrij genomen dus.

Mijn ervaring: 9,5/10 Enorm goed! Ik heb de groetjes aan Burak gedaan, hij herinnerde je meteen met je naam! Toffe gozer!

Operatie duurde wel heeeeel lang, soms viel ik in slaap, maar werd ik wakker weer geschud omdat ik onbewust veel beweegde. Haha

Geen pijn tot nu toe, wel jeuk, vooral in mn nek. Ik probeer de fotos toe te voegen maar t lukt me eve niet. Hoe moet dat met die URL?
Wow goed om te horen dat alles bevallen is. Ik viel ook destijds in slaap haha duurde allemaal zo lang. Je krijgt wel wat napijn na drie a vier dagen maar met paracetamol voel je daarna niks meer. Even doorbijten!

Vooral de eerste tien dagen zijn heel belangrijk dus wees extra voorzichtig met alles!

Succes man
Skyman2 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 november 2019, 14:48   #8
imJeff2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2019
Locatie: Maastricht
Berichten: 20
Geslacht:
Ik ben nu 2 weken verder. Veel mensen reageren verbaasd, omdat ik nou al een aanzienlijk resultaat heb. Zelf ben ik ook een beetje geschrokken in positieve zin. Cosmedica vertelt dat ik nog een plotselinge uitval kan verwachten binnenkort. Maar dat ik uiteindelijk over 10 maanden een goede resultaat ga hebben. Wat vinden jullie hiervan?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg WhatsApp Image 2018-04-22 at 15.27.41.jpeg‎ (120,6 KB, 641x gelezen)
Bestandstype: jpeg WhatsApp Image 2018-04-22 at 15.28.03.jpeg‎ (126,7 KB, 448x gelezen)
Bestandstype: jpg WhatsApp Image 2018-04-22 at 15.28.10.jpg‎ (131,2 KB, 456x gelezen)
Bestandstype: jpeg WhatsApp Image 2018-04-22 at 15.28.49.jpeg‎ (148,6 KB, 405x gelezen)
Bestandstype: jpg WhatsApp Image 2018-04-22 at 15.28.21.jpg‎ (132,0 KB, 475x gelezen)
imJeff2 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2019, 20:44   #9
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imJeff2 Bekijk bericht
Ik ben nu 2 weken verder. Veel mensen reageren verbaasd, omdat ik nou al een aanzienlijk resultaat heb. Zelf ben ik ook een beetje geschrokken in positieve zin. Cosmedica vertelt dat ik nog een plotselinge uitval kan verwachten binnenkort. Maar dat ik uiteindelijk over 10 maanden een goede resultaat ga hebben. Wat vinden jullie hiervan?
Ik keek zojuist naar mijn eigen foto's (de eerste maanden bijna elke dag foto's gemaakt) en na 2 weken zag het er bij mijn ongeveer net zo uit. Je bent dan even op je best - de korstjes zijn weg, het haar is al een beetje langer en nog niet uitgevallen. In de weken erna werd ik helaas wel weer een heel stuk kaler...

Maar geen zorgen, ik zit nu op vier en halve maand, en sinds een week of 2 heb ik echt al weer een kop met haar. Geduld! Achteraf gaat de tijd best snel.
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2019, 22:30   #10
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Op dit ogenblik is het 3 weken geleden dat ik mijn HT kreeg.Foto,s vandaag genomen.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2019, 22:32   #11
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Sorry vergeten te uploaden
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_2629 (1).jpg‎ (143,0 KB, 441x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2627.jpg‎ (141,5 KB, 377x gelezen)
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2019, 18:09   #12
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Heb je wellicht een update met je situatie?
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2019, 16:31   #13
Skyman2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juni 2017
Berichten: 94
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imJeff2 Bekijk bericht
Ik ben nu 2 weken verder. Veel mensen reageren verbaasd, omdat ik nou al een aanzienlijk resultaat heb. Zelf ben ik ook een beetje geschrokken in positieve zin. Cosmedica vertelt dat ik nog een plotselinge uitval kan verwachten binnenkort. Maar dat ik uiteindelijk over 10 maanden een goede resultaat ga hebben. Wat vinden jullie hiervan?
Ziet er goed uit. Ik was zo wat glimmend kaal bovenop en heb weer haar.

Zit nu op 5,5 maanden!
Skyman2 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2019, 12:35   #14
BoldGeo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2019
Berichten: 23
Geslacht:
Ziet er echt enorm goed uit kerel!
BoldGeo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2019, 12:43   #15
imJeff2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2019
Locatie: Maastricht
Berichten: 20
Geslacht:
UPDATE (week 5) Bovenop is er geen groot verschil nog sinds week 2. Achterkant groeit wel goed dicht. Rode plekken zijn niet meer zichtbaar.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg DSC125.jpeg‎ (71,6 KB, 404x gelezen)
imJeff2 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.